Want daar was iedereen in dat ziekenhuis bij betrokkenquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:32 schreef Den_Haag het volgende:
Ziekenhuis waar ze me heen wilden sturen is dezelfde die bij mijn knie verkeerde diagnose stelden
Nicolaas Pierson van de LU (Liberale Unie).quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:29 schreef Isabeau het volgende:
Kosten huursubsidie voor de schatkist per jaar: 2,8 miljard
Kosten hypotheekrenteaftrek voor de schatkist per jaar: 14 miljard (50% komt terecht bij de 8% rijkste Nederlanders)![]()
Wie heeft die hypotheekrenteaftrek eigenlijk ooit verzonnen? Dan ga ik in ieder geval niet op die partij stemmen.
Mooi dat ik daar dus niet op stemquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:32 schreef borisz het volgende:
Nicolaas Pierson kwam er mee aanzetten in 1893.
Wel dezelfde orthopeed daarquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Want daar was iedereen in dat ziekenhuis bij betrokken
Ik zou zeggen HRA eraan en daarmee ook de andere woonbelastingen aanpakken. Scheelt weer geschuif met miljarden wat opzich zelf al weer een leuk bedrag bespaart. En wat overblijft teruggeven via lagere IB.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mooi dat ik daar dus niet op stem
Rutte vecht voor het behoud van de HRA, dat maakt hij nog altijd keer op keer duidelijk. Ik vrees dat dit een onbespreekbaar punt gaat worden als de VVD bij een formatie betrokken raakt. Als je daar tegen wil stemmen, dan zul je toch bij de PvdA moeten zijn (tactisch gezien).quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:29 schreef Isabeau het volgende:
Kosten huursubsidie voor de schatkist per jaar: 2,8 miljard
Kosten hypotheekrenteaftrek voor de schatkist per jaar: 14 miljard (50% komt terecht bij de 8% rijkste Nederlanders)![]()
Wie heeft die hypotheekrenteaftrek eigenlijk ooit verzonnen? Dan ga ik in ieder geval niet op die partij stemmen.
Nu jij nog!quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:53 schreef borisz het volgende:
Rutte heeft eindelijk een vriendin.
[ afbeelding ]
klinkt goed. lijkt er op dat ze je daar graag willen hebben.quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben uitgenodigd door de stagebegeleider van de baan waar ik voor heb gesolliciteerd.
Dat lijkt me heel interessant en fijn dat je de kans krijgt!quote:Op donderdag 6 september 2012 13:51 schreef Isabeau het volgende:
ik loop overigens volgende week een dagje mee op de OK
Dag Krakke, en welk gebouw is dat dan?quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:09 schreef krakkemieke het volgende:
En ook: Morgen is het open monumenten weekend. Een uitgelezen kans om eens dat gebouw van binnen te zien, waar je al je hele leven langsfietst.....
Gewoon een gebouw waar ik mijn hele leven al langsfiets.......quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dag Krakke, en welk gebouw is dat dan?
Net DWDD was sterk vanavond!
Nu even meedoen met het mes op tafel.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |