Ik heb ff wat gekeken op youtube, best geinig welquote:Op woensdag 5 september 2012 10:52 schreef borisz het volgende:
Komend weekend naar NK footgolf in Spaarnwoude.
Vind je het leuk?quote:Op woensdag 5 september 2012 16:22 schreef borisz het volgende:
Zo weer dat was weer een uurtje gevaar op de weg spelen.
Jupsquote:
Ik heb een x-aantal belminuten op mijn mobiel die ik ook al niet heel veel gebruik. En dat icm een vaste lijn die zelden gebruikt wordt. Ik wilde een van de twee eruit. En de vaste lijn is dan het meest logisch. Ben toch meer op mijn werk dan thuisquote:Op woensdag 5 september 2012 07:46 schreef Isabeau het volgende:
Grappig, P, ik gebruik mijn mobiel nauwelijks (alleen voor 'spoed' dingetjes, als ik in de trein zit of zo) en mijn huislijn voor bijna alles.
Ik ben afgevallen(stond al sinds april op hetzelfde gewicht
)
Vanavond uit eten met collega's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een rondreisquote:Op woensdag 5 september 2012 18:41 schreef golfer het volgende:
Gearriveerd in hotel nummer2 met kamer en balkon en uitzicht op de oceaan. Nu in de bar aan een coctail. Vtanavond weer een paar impressiefoto's op FB plaatsen.
Nou, dat is inderdaad een mopper !quote:Op woensdag 5 september 2012 19:30 schreef freecell het volgende:
Collectant kwam hier gisteren. Belde aan, hoewel ze zag dat ik al richting deur liep en maakte daarmee 2 kinderen wakker *mopper*
En TT technisch:ik kom alleen maar aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |