Elk gebied heeft meerdere in- en uitgangen. Afhankelijk van je ingang zit je in een bepaald level gebied.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:13 schreef Karina het volgende:
Waar het beste heen op level 25? Ik zag op internet staat Gendarran, maar toen ik daar aankwam was het eerder level 30...
Oh en gaarne even vermelden hoe je er dan komt
Nah. Gewoon blijven rennen. Ik ben als lvl26 van Kessex naar LA gerend. Als je maar blijft lopen taaien ze heel snel weer af als je een paar rode puntjes achter je aan hebt lopen... (tenzij je ranger bent natuurlijk, want dan heb je een kans dat je ineens een paar gele cijfers boven je hoofd ziet zweven.... Heeft m'n poes weer eens een foe neergehaaldquote:Op woensdag 5 september 2012 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]DAT maakt niet zoveel uit, maar wel risico dat je onderweg gekilled wordt, vandaar
Ik zou het combineren met een andere. Hoewel, nu de TP (meestal) up-and-running is, zou het beter moeten gaan. Maar die twee professsies gebruiken beide dezelfde materialen... Ik zou zelf aan Jeweler denken. Er zit dan wel iets overlap in, in het begon (copper ore), maar dat zou geen probleem moeten zijn.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:09 schreef wc-eend het volgende:
Mijn eerste indruk;
De game is groots en er is veel te doen. Daarnaast is het een beetje overweldigend omdat je best veel zelf moet uitzoeken maar na een paar uurtjes spelen is dat gevoel weg.
Ik heb nu een level 6 Norn Guardian en moet vooral ff kijken wat zijn skills precies doen maar voorlopig werkt het gewoon bashen goed
Met die professions; ik wil me gaan richten op Armorcrafting en Weaponsmithing. Is dat handig of kan ik het beter combineren met een andere craft?
Die twee zijn wel goed voor jouw profession. Ik ben elementalist en ben bezig met artificing en tailoring. Maar blijkbaar is jewelcrafting de meest populaire want elke profession heeft daar heel veel aan dus heb je een grotere verkoop-basis (maar ook veel meer concurrentiequote:Op donderdag 6 september 2012 09:09 schreef wc-eend het volgende:
Mijn eerste indruk;
De game is groots en er is veel te doen. Daarnaast is het een beetje overweldigend omdat je best veel zelf moet uitzoeken maar na een paar uurtjes spelen is dat gevoel weg.
Ik heb nu een level 6 Norn Guardian en moet vooral ff kijken wat zijn skills precies doen maar voorlopig werkt het gewoon bashen goed
Met die professions; ik wil me gaan richten op Armorcrafting en Weaponsmithing. Is dat handig of kan ik het beter combineren met een andere craft?
Dat is ook wel een slimme inderdaad.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:52 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ik zou het combineren met een andere. Hoewel, nu de TP (meestal) up-and-running is, zou het beter moeten gaan. Maar die twee professsies gebruiken beide dezelfde materialen... Ik zou zelf aan Jeweler denken. Er zit dan wel iets overlap in, in het begon (copper ore), maar dat zou geen probleem moeten zijn.
Je doet craften niet hoofdzakelijk om geld binnen te trekken maar gewoon als extra hobby. Als je al ziet welke spullen je kan krijgen en verkopen met loot kan je beter geen crafting gaan doen maar gewoon alles verkopen (je gathering spul en loot) dan lop je lekker binnen want hoef je niets te levelen.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:58 schreef wc-eend het volgende:
Wel tof dat je echt keuzes moet maken... Verkoop ik iets en spaar ik geld... of salvage ik iets en ga ik craften en hoop ik zo geld te verdienen..
Uhhh??quote:Op donderdag 6 september 2012 10:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Hoe switch je trouwens makkelijk van wapens?
Wilde bv. een copper ore gaan minen gisteren, maar toen moest ik eerst naar mijn hero screen en zo'n pick equippen voordat kon, daar moet toch een makkelijke manier voor zijn ?
Aaahhhh.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:15 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Uhhh??
Ik heb 50 picks gequipped in mijn hero-scherm (boven je speer) en die worden automatisch gebruikt als ik wil minen...
De pick, axe and sickle kun je gewoon alle 3 los equippen van je wapens.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Hoe switch je trouwens makkelijk van wapens?
Wilde bv. een copper ore gaan minen gisteren, maar toen moest ik eerst naar mijn hero screen en zo'n pick equippen voordat kon, daar moet toch een makkelijke manier voor zijn ?
Dat hangt af van je class. Engineer heeft maar 1 wapen, dus geen switching mogelijk. Maar hij heeft wel die belts die je met F1 t/m F4 bedient. Hetzelfde geldt voor de elementalist (maar dan zijn het de elementen: vuur, water, lucht en aarde). De andere classes kunnen twee wapen sets hebben, vanaf level 7. Je kunt dan switchen door te klikken op het icoontje links naast je skills of door op ` te drukken (de toets naast de 1 op je toetsenbord)quote:Op donderdag 6 september 2012 10:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Oh en hoe zit het dan met bv. switchen van dagger/pistol naar dagger/dagger?
Je koopt een pick/sickle/axe met een x aantal gebruiken. Als ze op zijn, zul je een nieuwe moeten kopen. Er zijn geen gathering tools met een onbeperkt aantal gebruiken.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:17 schreef wc-eend het volgende:
Heb je trouwens ook gewoon een vaste pick? Inplaats van die losse die je verbruikt per mine etc..
Speel nu met een Thief, en dat dikgedrukte wist ik nog niet, thanks!quote:Op donderdag 6 september 2012 10:25 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Dat hangt af van je class. Engineer heeft maar 1 wapen, dus geen switching mogelijk. Maar hij heeft wel die belts die je met F1 t/m F4 bedient. Hetzelfde geldt voor de elementalist (maar dan zijn het de elementen: vuur, water, lucht en aarde). De andere classes kunnen twee wapen sets hebben, vanaf level 7. Je kunt dan switchen door te klikken op het icoontje links naast je skills of door op ` te drukken (de toets naast de 1 op je toetsenbord)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |