Gaaf!quote:
Dat is echt dirt cheap. Zou het daarom zo kopen.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:19 schreef bokkepoot het volgende:
Ik verwacht dat dit wel een verkoophit zal gaan worden
http://blueowlworkshop.bl(...)eavy-weight-raw.html
21 oz voor onder de 100 dollar
Ik zou liever een Elephant 2 in een nette fit en afwerking willen hebbenquote:Op woensdag 5 september 2012 10:34 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat is echt dirt cheap. Zou het daarom zo kopen.
Maar die heb je niet. De weird Guy heeft toch een goede fit?quote:Op woensdag 5 september 2012 10:40 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik zou liever een Elephant 2 in een nette fit en afwerking willen hebben
Muah ik vind de taper echt iets teveel naar mijn smaak, Allstars gaan nog wel maar andere schoenen niet zo. bovendien is de afwerking niet zo bijzonder en mis ik hidden rivetsquote:Op woensdag 5 september 2012 10:49 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Maar die heb je niet. De weird Guy heeft toch een goede fit?
Ik vind de fit wel prettig eig. Kan er genoeg verschillende schoenen onder dragen. Dat van de details is natuurlijk alom bekend bij NF.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:51 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Muah ik vind de taper echt iets teveel naar mijn smaak, Allstars gaan nog wel maar andere schoenen niet zo. bovendien is de afwerking niet zo bijzonder en mis ik hidden rivets
Beetje azijn, meer niet. Badkamer rook wel flink raar.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:01 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Alle stank eruitNog wat spul in het bad gegooid tijdens soaken?
quote:Op woensdag 5 september 2012 10:49 schreef don-diablo het volgende:
[..]
De weird Guy heeft toch een goede fit?
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:13 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Beetje azijn, meer niet. Badkamer rook wel flink raar.
[..]![]()
Ziek! Jammer dat die selvedge zo lelijk is.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:19 schreef bokkepoot het volgende:
Ik verwacht dat dit wel een verkoophit zal gaan worden
21 oz voor onder de 100 dollar
Ik zou het eig. ook wel een keer willen zien. Die selvage maak ik me dan niet eens zo druk om. De knopen vind ik zelf niet zo, maar als je een simpele 21 oz wilt, lijkt dit me geen verkeerde keus.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:31 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ziek! Jammer dat die selvedge zo lelijk is.
Is er in NL/België trouwens een winkel die unbranded stockt? Urban outfitters toch?
Zou dit best eens in real life willen zien.
Dope, ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:52 schreef BacardiRazzSinas het volgende:
Misschien dat er mensen zijn die het tof zouden vinden om een contest zoals op andere forums te houden?
Lekker simpele regels zoals een start en einddatum, regelmatig foto's posten etc.
Mij lijkt het wel tof in ieder geval.
In het nieuwe jaar? Broeken die nieuw zijn of nog niet veel wear hebbenquote:Op woensdag 5 september 2012 18:52 schreef BacardiRazzSinas het volgende:
Misschien dat er mensen zijn die het tof zouden vinden om een contest zoals op andere forums te houden?
Lekker simpele regels zoals een start en einddatum, regelmatig foto's posten etc.
Weet je ook welke modellen daar liggen?quote:Op zondag 2 september 2012 19:45 schreef Atta-boy het volgende:
Ben btw pas geleden langs 290sqm geweest. Heb altijd een beetje het gevoel dat die vergeten word![]()
Ligt iron heart 21 oz denim voor ¤230 retail. Dat is volgens mij goedkoper als wat ik ooit gezien heb (niet in de sale)
Als een leuke fit langskomt doe ik ook mee...quote:Op woensdag 5 september 2012 18:52 schreef BacardiRazzSinas het volgende:
Wel iets boeiends graag... We zouden kunnen proberen een fabrikant te kunnen contacteren,maar dan moet er iets meer animo zijn denk ikquote:Op donderdag 6 september 2012 15:38 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Tof idee maar hangt inderdaad wel af van welke broek het gaat worden.
Wie gaat hem kiezen? Hopelijk niet M1stral, dat kan mijn budget niet aan.
Gewoon boven de 14oz ofzo, 1 jaar lang en Don en Smurf mogen een voorsprong nemen met zijn Momoquote:Op donderdag 6 september 2012 15:43 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Wel iets boeiends graag... We zouden kunnen proberen een fabrikant te kunnen contacteren,maar dan moet er iets meer animo zijn denk ik
Indigo roots contest is met verschillende broeken vind dat wel nice.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:10 schreef BigSmurf het volgende:
Als je een contest doet moet het wel met dezelfde broek vind ik, anders is het een beetje moeilijk oordelen na een jaar.
Ik ga iig niet nog een jaar 21oz+ dragenquote:Op donderdag 6 september 2012 16:20 schreef vault_tec het volgende:
deze voor die contest?
Een Railcar? of een oldblue contestquote:Op donderdag 6 september 2012 16:21 schreef bokkepoot het volgende:
Zelfde broeken of in ieder geval dezelfde stof lijkt me meer dan logisch... Anders is het inderdaad niet zo boeiend
Aantal mensen hebben meer behoefte aan een interessantere broek.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:56 schreef vault_tec het volgende:
Die broek die ik had gepost is volgens mij best cheap. Zou mee willen doen alleen dan wel iedereen de zelfde broek.
Er is een probleem, hij is veel te lang. Kan ik (zonder naar de kleermaker te gaan) zorgen dat ie wat krimpt?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:49 schreef BacardiRazzSinas het volgende:
Zo hard en lang mogelijk dragen zonder te wassen, voor de termen die je niet snapt gewoon even googlen.
En misschien is het handig om voor de contest een lijstje met "eisen" te maken met wie wat wil?
Met een beetje rondschreeuwen zonder conclusies te maken schieten we weinig op denk ik.
Hoeveel is hij te lang dan?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:53 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Er is een probleem, hij is veel te lang. Kan ik (zonder naar de kleermaker te gaan) zorgen dat ie wat krimpt?
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:57 schreef DutchErrorist het volgende:
Zip fly?
Zijn jullie homo ofzo
Ja heb ik al gedaan, maar ik kom er op de site van Edwin niet helemaal uitquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:27 schreef BigSmurf het volgende:
Meten is weten. Measurements opzoeken en vergelijken met een eigen paar jeans.
Zijn al hun jeans vanity sized? Of alleen bepaalde modellen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:35 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Vanitiy sized 32 is een 30 bijv
Ik heb er 1 en is een 31, maar had als goed is ook een 30 kunnen nemen
Dacht alle, maar weet niet zkr. Check ander bij Cultizim de Edwins, soms staat daar bij of ze groter vallen 1 of 2 sizes.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zijn al hun jeans vanity sized? Of alleen bepaalde modellen?
Thanks!quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:59 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Dacht alle, maar weet niet zkr. Check ander bij Cultizim de Edwins, soms staat daar bij of ze groter vallen 1 of 2 sizes.
Verder idd goed meten volgens Blueingreensoho sizeguide
Welke? Edwin heeft ook hele toffe broeken!quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Thanks!
Heb wel een vette ED-55 gezien. Straks maar even mijn huisige jeans opmeten, even checken of dat een beetje overeenkomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond deze twee wel het tofst, voor meer:
http://blueowlworkshop.bl(...)er-2013-preview.html#FREEBAJSKORV
quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:52 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Welke? Edwin heeft ook hele toffe broeken!
Ik ga trouwens volgende week voor het eerst meelopen bij TdN! En we gaan gelijk hele toffe dingen doen. Nog niet echt een schema, dus weet niet wanneer ik in de winkel ga staan
.
Overigens, waarom heeft niemand de spring collectie van N&F gepost? ZItten behoorlijk mooie jeans bij!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond deze twee wel het tofst, voor meer:
http://blueowlworkshop.bl(...)er-2013-preview.html
http://www.jeansonline.nl(...)nwashed-p-23990.html
Vond deze wel tof!
quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:44 schreef vault_tec het volgende:
Welke shops in a'dam hebben toffe denim? 290 SQM en tenue de nimes?
Nudie ? TFquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:48 schreef Licko het volgende:
Mijn broekie voor de komende maanden. Beetje crappy foto maar goed
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:52 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Welke? Edwin heeft ook hele toffe broeken!
Ik ga trouwens volgende week voor het eerst meelopen bij TdN! En we gaan gelijk hele toffe dingen doen. Nog niet echt een schema, dus weet niet wanneer ik in de winkel ga staan
.
Overigens, waarom heeft niemand de spring collectie van N&F gepost? ZItten behoorlijk mooie jeans bij!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]De nieuwe collectie is inderdaad wel fijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond deze twee wel het tofst, voor meer:
http://blueowlworkshop.bl(...)er-2013-preview.html
Al heb ik liever deze
Misschien dat ik 1 van de bovenste 2 haal voor volgend jaar zomer ofzoAls ook van de sarcastische opmerkingen
Nudie idd, alleen geen TF maar Sharp Bengt Dry Orange Selvagequote:
Die bovenste is dope man, alleen jammer van de coinpocket. Welke is dat?quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:34 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Nudie ? TF?
[..]
De nieuwe collectie is inderdaad wel fijn...
Al heb ik liever deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien dat ik 1 van de bovenste 2 haal voor volgend jaar zomer ofzo
Royalcast Broken-Twill Selvedgequote:Op vrijdag 7 september 2012 19:40 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Die bovenste is dope man, alleen jammer van de coinpocket. Welke is dat?
Je bent nog niks gewend, mooie aankoop laat maar snel evo zienquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:39 schreef Licko het volgende:
[..]
Nudie idd, alleen geen TF maar Sharp Bengt Dry Orange Selvage
De stugste broek die ik ooit aan heb gehad![]()
Royalcast Broken-Twill Selvedge inderdaad... en hij komt ook in Slim Guyquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:40 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Die bovenste is dope man, alleen jammer van de coinpocket. Welke is dat?
Zelfde stof? Kan natuurlijk bij dezelfde Mill gehaald zijn.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:52 schreef bokkepoot het volgende:
Kijk bovenaan is Lee
[ afbeelding ]
En dit is de NF
[ afbeelding ]
Het zou me niet verbazen... Zeker weten doe ik het niet maar qua gevoel kwamen ze erg overheenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:03 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zelfde stof? Kan natuurlijk bij dezelfde Mill gehaald zijn.
Geen idee, denk zo rond de 250quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:31 schreef Atta-boy het volgende:
Wat kost die lee? Miss leuk om eens in het echt te zien.
Loop lee meestal voorbij eigenlijk
Wat die zoete mixdrank zegt.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:16 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Dilemma ja of nee
https://www.facebook.com/(...)0001172852407&type=3
![]()
![]()
Slecht licht, toch nomnom.quote:
Waarom moest ik bij die onderste gelijk hier aan denkenquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:16 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Dilemma ja of nee
![]()
![]()
Ik vind die tas niet zo, schoenen gaan zeker wel, al zou ik zelf dan weer red wing nemen (of wolverine).quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:16 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Dilemma ja of nee
![]()
![]()
Heb hem besteld, prijs is mild dus kan weinig kwaad. Als de size niet goed is dan stuur ik hem gewoon terug en bestel ik een andere maat.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:10 schreef T_Fuff het volgende:
@Edwin postert, leuke broek, voor de maat kan je beste zelf passen, naar mijn weten is Edwin vanity sized, altijd. Edwin is vrij makkelijk verkrijgbaar dus je kan het snel weten, meten is weten zeggen ze, maar iedereen meet anders, is mijn ervaring. Zo heb ik een Momo gekocht die volgens de verkoper precies paste maar naar mijn meting was het allemaal net te krap. Zonde, maar goed, oefening baart kunst, volgens mij doet M1stral het altijd goed haha
Dan ben je eerder als ikquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:21 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Ja ik skip beide, wil eigenlijk een natural leather bag in dat formaat.
Ik ga denk nu voor http://sagaraindonesia.com/ boots of http://www.santalum-indonesia.com/product-category/shoes Milestone round toe boots/cap toe boots.
Oh ja mijn Oldblue begint nu ook te ruikenWordt denk vriezer of ff inspuiten met azijnwater.
Of zal ik haar gaan wassen of soaken. Kan ook een seasoak doen in Bali. Ga namelijk 19october naar Indonesie yeahh
Pics natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:49 schreef kipknots het volgende:
Op weg naar huis na een bezoekje aan tenue de nimes. Veel mooi spul daar! Heb een Tellason en iron rangers opgepikt.
Zit wel erg strak bij m'n kuiten, maar dat loop ik hopelijk uit. Verder is de fit inderdaad erg ok!quote:
Mule skinners dus. Die van mij zijn al wat verkleurd door het dragen. Wel eens foto's van gepost hier.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:59 schreef kipknots het volgende:
8113 ook geloof ik, de hawthorne mule versie
Nice fit en flexe redwingsquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:11 schreef kipknots het volgende:
Brakke pics, heb geen fatsoenlijke camera bij de hand:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
16.5 oz, wordt een behoorlijk karwei om in te lopen. Wacht wel even tot het wat koeler is.
22-10quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:53 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Nice fit en flexe redwings
@don wanneer ben je jarig?Atta gaat pas in december
Hehe, ik probeer dan een biertje te drinken op jouquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:57 schreef don-diablo het volgende:
[..]
22-10als cadeau voor mezelf misschien dan nieuw denim halen.
Hehe, ik ga voor de 6de keerquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:39 schreef kipknots het volgende:
Indonesië? Als je naar Bali gaat zou ik bij Khuta wegblijven. Verschrikkelijke tourist trap. Komodo is tof, vond Khuta op Lombok ook erg relaxed.
Heeft die 0400 roze inseam stiksels? Ik zie ze niet namelijk. Ik heb zo'n jb x momotaro (geloof de 07nog wat) wel eens aangehad, maar is toch een stuk minder dan een 'normale'. Ik had em bij de vier gepast. Op fresh cotton had je ze ook.quote:Op zondag 9 september 2012 16:08 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Damn, ik twijfel tussen twee broeken en ik kom er echt niet uit.
Het gaat om de volgende twee:
http://blueowl.us/scripts/psp/VB_Bridge3.dll?VBPROG=\bin\shop.prodt.detail&SKU=7929000
http://blueowl.us/scripts/psp/VB_Bridge3.dll?VBPROG=\bin\shop.prodt.detail&SKU=7929001
Mijn afwegingen:
De 0400 heeft toffere details. De patch, roze inseam thread, de rivets, kort gezegd JA!
De battle stripes vond ik eerst heel vet maar ze beginnen me een beetje tegen te staan. Nieuw zijn ze minder hoewel ze afgedragen wel erg dope zijn. Al moet ik zeggen dat ze me toen ik laatst een momo paste erg meevielen. Vooral het hoge "evisu-gehalte" staat me tegen.
Heren en dames van het denim topic, help me deze keuze te maken.
Edit: Zoals jullie mogelijk zelf al opgevallen was is er qua prijs en fit geen verschil dus daar het niet meer om.
Op deze foto zijn ze goed te zien:quote:Op zondag 9 september 2012 16:20 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Heeft die 0400 roze inseam stiksels? Ik zie ze niet namelijk. Ik heb zo'n jb x momotaro (geloof de 07nog wat) wel eens aangehad, maar is toch een stuk minder dan een 'normale'. Ik had em bij de vier gepast. Op fresh cotton had je ze ook.
Je hebt gelijk. Kon het me niet meer voor de geest halen. Ik weet nog wel dat er 1 was met blauwe stiksels. Ik zou persoonlijk de jb x momo nemen. Maar heeft NF niet iets leuks voor minder? Hebben ook weinig details verder maar wel leuke stof en een tapered fit (weird Guy).quote:Op zondag 9 september 2012 16:24 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Op deze foto zijn ze goed te zien:
http://w2.blueowl.us/carello/images/7929000.5b.JPG
Geloof overigens direct dat de fabric minder is dan een échte Momotaro maar die vallen helaas buiten mijn budget.
Ik had vandaag een korte broek aan. Wereldhaven dagen jwz. Was jij recent niet in Antwerpen geweest of was het iemand anders?quote:Op zondag 9 september 2012 21:16 schreef Atta-boy het volgende:
Vandaag 60 km gefietst in m'n sams. En dat in deze hitte![]()
Alles voor de fadez yo
Vriendin woont in Barendrecht, dus ben er weekends altijd eigquote:Op zondag 9 september 2012 21:40 schreef Atta-boy het volgende:
Ja ik ga best vaak naar Antwerpen. Waarom dan?
Was je in Rotterdam voor de wereldhavendagen? Ik was er ook vandaag en gisteren ook.
Heb de kuiten een klein beetje nat gemaakt en wat swats gedaan en ze lijken wel wat mee te geven.quote:Op zondag 9 september 2012 16:00 schreef leppeh het volgende:
Kuiten van mijn Tellason rekten bijna niets. Evenals de dijen inderdaad... Dat is eigenlijk de reden dat ik hem niet draag
Ik had zelf gisteren een mailtje gestuurd, maar heb nog niks ontvangen. Denk ff drukke tijden nu.quote:Op zondag 9 september 2012 23:48 schreef M1stral het volgende:
@ Ali: ik heb trouwens niks meer vernomen van Old Blue.
Dat is zeker niet gek. Mooie schoen.quote:Op zondag 9 september 2012 23:43 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Dragen en dragen die hapen hopen dat het goed komt en anders verkopen
Oh http://needsupply.com/mens/sale/1000-mile-boot-2.html
met free shippinghet is een steal voor iemand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0705 gehaald in plaats van 0702 M1stral
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
Die is zekers zeer nice...weet je toevallig waar de denim vandaan komt?quote:Op zondag 9 september 2012 19:00 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Mijn oldblue is nu in de vriezer. Ze heeft vanmiddag lekker een zonnetje gepakt en voor de geurtjes heb ik haar ingespoten met water/schoonmaakazijn
Deze is ook wel sexyhttp://sageseesmore.com/shop/18oz-marcher-series/
quote:Op maandag 10 september 2012 08:36 schreef leppeh het volgende:
Ik moet toch heel eerlijk zeggen dat ik eerder een 702 had gehaald maar toch een mooie aankoopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0705 gehaald in plaats van 0702 M1stral
Fitpics or it didn't happenAls ook van de sarcastische opmerkingen
Die is erg Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0705 gehaald in plaats van 0702 M1straldaar zou mijn voorkeur ook naar uit gaan. Alle krimp etc is er al uit en nog een mooie volle blauwe kleur.
Love will tear us apart (Joy Division)
Mooie aankoopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0705 gehaald in plaats van 0702 M1stralStaat bij japanblue collect companyquote:Op maandag 10 september 2012 08:51 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Die is zekers zeer nice...weet je toevallig waar de denim vandaan komt?Slubby stuff iig
Hopen dat je ALD er mooi uitkomtwas idd smerig
We fear that which we cannot see
Mooi ding idd. Carhartt is wel goed bezig met hun heritage lijn oa.quote:Op maandag 10 september 2012 11:22 schreef bokkepoot het volgende:
[ afbeelding ]
So much want![]()
![]()
Alleen nergens meer te vinden
behalve hier http://www.asos.com/Carha(...)00&sort=-1&clr=Brown
Ik heb deze. Lijkt er wel een beetje op.quote:Op maandag 10 september 2012 11:22 schreef bokkepoot het volgende:
[ afbeelding ]
So much want![]()
![]()
Alleen nergens meer te vinden
behalve hier http://www.asos.com/Carha(...)00&sort=-1&clr=Brown
Boeiend, ik weet ook niet hoeveel wear m'n broeken hebben/hadden, ik was of soak wanneer het nodig is en hou ongeveer de leeftijd bij.quote:Op maandag 10 september 2012 13:05 schreef Licko het volgende:
vanmorgen maar even de opkomende maandelijkse 'verjaardagen' van m'n broek in m'n agenda gezet. Ga zeker vergeten hoe veel wear ie gaat hebben
Eletric bluequote:Op maandag 10 september 2012 12:19 schreef BigSmurf het volgende:
Die is inderdaad dope Bok. Nergens meer te vinden?
ALD pic op het station.
[ afbeelding ]
Is ook absoluut niet boeiend ik hield het eerst ook altijd bij..Gewoon wassen als het tijd is of hij smerig isquote:Op maandag 10 september 2012 13:05 schreef Licko het volgende:
vanmorgen maar even de opkomende maandelijkse 'verjaardagen' van m'n broek in m'n agenda gezet. Ga zeker vergeten hoe veel wear ie gaat hebben
It did happen!quote:Op maandag 10 september 2012 08:51 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Die is zekers zeer nice...weet je toevallig waar de denim vandaan komt?
[..]
Ik moet toch heel eerlijk zeggen dat ik eerder een 702 had gehaald maar toch een mooie aankoop
Fitpics or it didn't happen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
Gewoon de eerste 8 maanden niet wassen dan zit je qua fades wel goedquote:Op maandag 10 september 2012 13:53 schreef leppeh het volgende:
Daar heb ik hem normaal wel in, maar de laatste tijd draag ik hem vaak in m'n tas mee omdat ik weer veel in de harde schoolbanken zit. Altijd kut om zo scheef te zittenIk ga in ieder geval niet voor een bepaalde look of fades, als ie vies is wordt ie gewassen en ik draag hem wanneer en hoe het uit komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waarom ik een haat/liefde verhouding met wassen heb..alle gaten en ander spul word door de wasmachine maximaal verknald
Maar goed... Tijd voor het mooie spul.. Ben er best blij mee zo.. Blauw is echt heel mooi in het echie. Alleen jammer dat hij net als mijn Samurai weer eerst gemaakt zou moeten worden voordat ik er zelfs aan denk om het weer te gaan dragen
Kleuren zijn wel fucked up helaasAls ook van de sarcastische opmerkingen
Nice smurfigbluequote:Op maandag 10 september 2012 12:19 schreef BigSmurf het volgende:
Die is inderdaad dope Bok. Nergens meer te vinden?
ALD pic op het station.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 september 2012 13:42 schreef leppeh het volgende:
[..]
It did happen!Battle stripes zijn wel vet iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 10 september 2012 14:11 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Gewoon de eerste 8 maanden niet wassen dan zit je qua fades wel goed
Voor de wasWel veel beter uit de was gekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waarom ik een haat/liefde verhouding met wassen heb..alle gaten en ander spul word door de wasmachine maximaal verknald
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar goed... Tijd voor het mooie spul.. Ben er best blij mee zo.. Blauw is echt heel mooi in het echie. Alleen jammer dat hij net als mijn Samurai weer eerst gemaakt zou moeten worden voordat ik er zelfs aan denk om het weer te gaan dragen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleuren zijn wel fucked up helaasMinder met je handen in je zakken he
![]()
Had je wel toerenteller laag gezet? Hoeveel graden?We fear that which we cannot see
quote:Op maandag 10 september 2012 14:11 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Voor de wasZiet er goed uit man na het wassen! Hoeveel wear zit er ongeveer in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waarom ik een haat/liefde verhouding met wassen heb..alle gaten en ander spul word door de wasmachine maximaal verknald
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleuren zijn wel fucked up helaasDa's inderdaad vol in de centrifuge. Waarom niet warmer?quote:Op maandag 10 september 2012 14:16 schreef bokkepoot het volgende:
1200 toertjes en 30 graden.. Ik moet mijn Samurai ook weeer eens laten maken
Twee extra plaatjes van m'n ALD in de spoiler, beetje wazig achteraf, maar het geeft een beeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1200 is volop spinnen met dat dingquote:Op maandag 10 september 2012 14:16 schreef bokkepoot het volgende:
1200 toertjes en 30 graden.. Ik moet mijn Samurai ook weeer eens laten maken
quote:Op maandag 10 september 2012 14:18 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ziet er goed uit man na het wassen! Hoeveel wear zit er ongeveer in?
[..]
Da's inderdaad vol in de centrifuge. Waarom niet warmer?
Twee extra plaatjes van m'n ALD in de spoiler, beetje wazig achteraf, maar het geeft een beeld.
Een maandje of 6/8 ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar daar zit wel 3 maanden keihard werken in de Nederlandse zomer in die we gehad hebben
![]()
En geen idee.. Er zit hier op de wasmachine een jeans programma en die heb ik alleen naar 30 graden gedrukt ivm de krimp.. Maar ik ga hem samen met de Samurai nog een keer laten maken..Alleen geen idee bij wie of wat..
En needs moar wear
Als ook van de sarcastische opmerkingen
quote:Op maandag 10 september 2012 13:42 schreef leppeh het volgende:
[..]
It did happen!Nice! Zelf zou ik geen battlestripes dragen, maar ga ook alweer richting de 30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goede boots ook! Beckman?
Waarom centrifugeren trouwens? Gewoon uithangen boven een handdoek. Zou heel wat in de schade schelen.
Beetje lui zijn hequote:Op maandag 10 september 2012 14:55 schreef kipknots het volgende:
[..]
Nice! Zelf zou ik geen battlestripes dragen, maar ga ook alweer richting de 30![]()
Waarom centrifugeren trouwens? Gewoon uithangen boven een handdoek. Zou heel wat in de schade schelen.
Bij bok komt het meer omdat die dingen met een broek doet die je normaal met een overall doet.quote:Op maandag 10 september 2012 15:11 schreef kipknots het volgende:
Gaten schijnen vaak te komen van te weinig wassen.
Ach joh wat maakt dat nou uit. Ik ga ook richting 30 en zou die 0705 zo halen met strepen. Zolang de outfit in zijn geheel klopt. Ik zou het ook op deze manier dragen alleen dan met m'n Iron Rangers of bijvoorbeeld m'n camo vans x carhartt old schools.quote:Op maandag 10 september 2012 14:55 schreef kipknots het volgende:
[..]
Nice! Zelf zou ik geen battlestripes dragen, maar ga ook alweer richting de 30![]()
Zijn inderdaad Beckmans ja. Het verbaast me hoe slijtvast die strepen zijn, als je hier naar kijkt:quote:Op maandag 10 september 2012 14:55 schreef kipknots het volgende:
[..]
Och komen de heren Randstad weer klagen?quote:Op maandag 10 september 2012 15:18 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Bij bok komt het meer omdat die dingen met een broek doet die je normaal met een overall doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
quote:Op maandag 10 september 2012 15:51 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Och komen de heren Randstad weer klagen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
quote:Op maandag 10 september 2012 15:51 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Och komen de heren Randstad weer klagen?
Malle provincialen ook altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
quote:Op maandag 10 september 2012 16:32 schreef T_Fuff het volgende:
Je pakt je fiets, fietst naar een stuk weiland/bos en je gaat soldaatje spelen net als in 1998
Man wat zou ik daar veel geld voor over hebben....Ja of met een stel vrienden een ziek dikke hut bouwen.... En dan als ie af is op het idee komen om die van de "vijand" (naburig dorp) te slopen.... Om daarna als je weer terugkomt erachter te komen dat je niet de enige met sloop ideeën wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
Incluis een schitterend station natuurlijkquote:Op maandag 10 september 2012 16:37 schreef Michhas het volgende:
Arnhem is ideaal. Stedelijk, en toch veel natuur in de buurt.
Pakketje van Jeans Online binnen, zo maar eens kijken hoe hij zit
Ik had een 0700 in Antwerpen gepast en vond het echt Nice zitten. Zou nog steeds overwegen een 07 te nemen als volgende momo met strepen natuurlijk. Al gaat m'n voorkeur nu nog steeds naar een NF.quote:Op maandag 10 september 2012 16:50 schreef Atta-boy het volgende:
Momo's met battlestripes![]()
![]()
Eerlijk gezegd een van de enige redenen waarom ik een momo zou nemen.
Wou dat ik een 0700sp had gekocht in plaats een 0100sp die ik toen gekocht heb, aangezien mijn waist wat groter is geworden zal ik die nu wel passen. Alleen vind ik een 0700 fit nu leuker.
Ze zijn er al minstens tien jaar mee bezig, en het is nog steeds niet afquote:Op maandag 10 september 2012 16:41 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Incluis een schitterend station natuurlijk![]()
Ik heb zelf niks met Arnhem al is frisco wel oké. Ik kom uit hunebedden land en tussendoor in Londen gewoond. Dus weet een beetje hoe het is om te moeten fietsen voor sommige dingen.quote:Op maandag 10 september 2012 17:01 schreef BigSmurf het volgende:
Da's overal, Rotterdam, Breda, Den Haag, allemaal bouwputten.
Verder is Arnhem wel nice ja, mooi centrum!
Ik vind er ook niet zoveel aan hier, weird ass people overal en het is best een saaie stad.quote:Op maandag 10 september 2012 17:05 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb zelf niks met Arnhem al is frisco wel oké. Ik kom uit hunebedden land en tussendoor in Londen gewoond.
Dat is toch zo'n vrij groene pre wash? Als die van een tijd geleden is en nergens meer in (online) shops te krijgen is, zou je eBay en evt fora moeten checken. Anders wordt het lastig.quote:Op maandag 10 september 2012 17:33 schreef mister_popcorn het volgende:
Ik kom de slow-tjet even onderbreken, hopelijk met jullie goedkeuring...
Ben al n tijdje op zoek naar een regular joe van nudie, ocean indigo.
Iemand hier enig idee waar deze (nog) te koop zou kunnen zijn?
Bvd.
Niet letten op ons geleuter, het blijft een jeanstopic.quote:Op maandag 10 september 2012 17:33 schreef mister_popcorn het volgende:
Ik kom de slow-tjet even onderbreken, hopelijk met jullie goedkeuring...
Ben al n tijdje op zoek naar een regular joe van nudie, ocean indigo.
Iemand hier enig idee waar deze (nog) te koop zou kunnen zijn?
Bvd.
Maak anders even fitpics in de spiegel. Alvast succes met dragen, Edwins zijn vaak een bitch om te faden.quote:Op maandag 10 september 2012 17:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Even een snelle, heb niet alles bij de hand.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wilde ik net doen, maar het licht werkt niet echt mee oftewel; je ziet niet echt wat omdat de broek donker isquote:Op maandag 10 september 2012 17:46 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Niet letten op ons geleuter, het blijft een jeanstopic.
Denk dat je inderdaad afhankelijk bent van eBay of misschien fora, kan hem nergens op voorraad vinden.
[..]
Maak anders even fitpics in de spiegel. Alvast succes met dragen, Edwins zijn vaak een bitch om te faden.
Valt wel mee ze kosten alleen wat meer tijd... Qua afwerking en kwaliteit staan ze op hetzelfde niveau als de meeste japanse merken (mening)..Stof is alleen veel minder boeiendquote:Op maandag 10 september 2012 17:46 schreef BigSmurf het volgende:
Maak anders even fitpics in de spiegel. Alvast succes met dragen, Edwins zijn vaak een bitch om te faden.
quote:Op maandag 10 september 2012 14:11 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Voor de washeerlijk dat contrastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waarom ik een haat/liefde verhouding met wassen heb..alle gaten en ander spul word door de wasmachine maximaal verknald
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleuren zijn wel fucked up helaas, wel jammer van die gaten. volgende x toch wat minder toeren
.
quote:
#FREEBAJSKORV
http://www.armedangels.de(...)9a01d1ba0fcd2b3d.jpg (heb ook al op die site gekeken btw).quote:Op maandag 10 september 2012 17:41 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n vrij groene pre wash? Als die van een tijd geleden is en nergens meer in (online) shops te krijgen is, zou je eBay en evt fora moeten checken. Anders wordt het lastig.
Dat denk ik dus ook. Maak desnoods een poll waar mensen kunnen aangeven wat ze het liefst willen of wat dan ook.quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:56 schreef bokkepoot het volgende:
Haha ik stem in, ik denk alleen dat niet iedereen dat budgetair redt
Hier ben ik nog wat te rookie voorquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:38 schreef bokkepoot het volgende:
Eerst maar eens een animo check doen?
Bij deze wie wil eventueel meedoen ..zonder dat er nu nog details bekend zijn?
1 M1stral
2 Bokkepoot
3 ?
Vul maar in
Je kunt toch ook gewoon een broek dragenquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hier ben ik nog wat te rookie voor
Gewoon je Edwin blijven dragen in de tijd van de contest.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hier ben ik nog wat te rookie voor
Contest is nog zonder detaillsquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:48 schreef BigSmurf het volgende:
Ik pas ze niet, dus valt voor mij af.
Oh, ik dacht dat het echt ging om Somet contest.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:52 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Contest is nog zonder detaills
Ik doe mee, aangezien ik anders in een zwart gat beland na mijn Indigoroots contest
Ga je je 0201 dragen tijdens de contest. Doe je niet mee met het gekozen merk/model, maar draag je tegelijkertijd je 0201. Doe je niet mee voor de prijzen maar wel qua periode en kun je gewoon even kijken wat het wordt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:55 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het echt ging om Somet contest.
Maar ik doe niet mee, ik hou 't voorlopig bij m'n ALD en 0201.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
Hangt er bij mij ook vanaf wanneer/welke broek natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:04 schreef bokkepoot het volgende:
1 M1stral
2 Bokkepoot
3 Ali_Ilegali
4 T_Fuff
5 Grachtenpinguin
Meer meer
Geen Momo iig, daar ben ik op afgeknapt nadat ik die van Smurf in mijn handen had.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:04 schreef bokkepoot het volgende:
1 M1stral
2 Bokkepoot
3 Ali_Ilegali
4 T_Fuff
5
Meer meer
Zal het ook niet worden vermoed ik, prijzig immers.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:54 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Geen Momo iig, daar ben ik op afgeknapt nadat ik die van Smurf in mijn handen had.
Ik wil sowieso een goeie fit, anders haak ik afquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:35 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zal het ook niet worden vermoed ik, prijzig immers.
Waarom? puur door de fit?quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:54 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Geen Momo iig, daar ben ik op afgeknapt nadat ik die van Smurf in mijn handen had.
Slijm slijm slijm..quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:03 schreef T_Fuff het volgende:
Zelfde broek is wel echt het gaafst. Ik heb geen voorkeur voor een merk, maar wel voor een fit, liefst zou ik dus de mogelijkheid hebben om te passen omdat ik slecht ben (is gebleken) in meten haha.
Als iemand (bok is daar altijd goed in) een lijstje maakt met denim waar iedereen trots is om in te lopen en die betaalbaar is, dan kunnen we vast wel wat meer mensen over de streep trekken.
Tellason is niet boeiend genoegquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:56 schreef kipknots het volgende:
Als het Tellason wordt doe ik mee, wel met een valse start.
Jij bent niet boeiend genoegquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:01 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Tellason is niet boeiend genoeg
quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:12 schreef bokkepoot het volgende:
Dan maken we een momo contest.. Ali heeft er ook nog 1 liggen en T_Fuff kan er vast ook wel een aanschaffen..
Die heb ik vandaag aan, omdat mijn oldblue nog in de vriezer ligtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter gewoon boven 14.5oz en dan straight/slim fit. Dan kan iedereen zelf bepalen hoeveel die wilt uitgeven eraan.We fear that which we cannot see
Obbigood ... kun je ook wat custom krijgen als je wil..quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:56 schreef Licko het volgende:
ik zoek een lederen portemonnee, liefst 1 die mooier wordt met de tijd, maar met kleingeld vakje. En dat lijkt lastig te zijn... Iemand?
Tsja ik vind dat niet boeiend genoeg..En contest staat bij mij voor vergelijken.. Als iedereen wat anders heeft kun je net zo goed dezelfde evo plaatsen als iedereen doet...quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:26 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Die heb ik vandaag aan, omdat mijn oldblue nog in de vriezer ligt
Beter gewoon boven 14.5oz en dan straight/slim fit. Dan kan iedereen zelf bepalen hoeveel die wilt uitgeven eraan.
http://angelos-leather.blogspot.nl/quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:56 schreef Licko het volgende:
ik zoek een lederen portemonnee, liefst 1 die mooier wordt met de tijd, maar met kleingeld vakje. En dat lijkt lastig te zijn... Iemand?
Ja, alleen niet iedereen wilt dan meedoen of heeft het geld daarvoor.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:01 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Tsja ik vind dat niet boeiend genoeg..En contest staat bij mij voor vergelijken.. Als iedereen wat anders heeft kun je net zo goed dezelfde evo plaatsen als iedereen doet...
quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:11 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
http://angelos-leather.blogspot.nl/
http://corterleather.bigcartel.com/
http://www.obbigoodlabel.com/
http://www.voyejstore.com/index.php/home
http://www.hollowsleather.com/
http://kurobaleathers.wordpress.com/
http://falerbrand.tumblr.com/
Denk dat je ook idd kan vragen voor customize of aanpassingen
[..]
eBay, levi's stf.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:05 schreef Radalan het volgende:
Waarom haal je mooie broeken voor rond de 30 - 40 euro? Overal waar ik kijk zijn ze echt 60-70
Ik had een Edwin voor 35quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:54 schreef M1stral het volgende:
Mooie broeken haal je niet voor 30/40 euro.
Ik had het over mooie broeken.quote:
Je moet straks toch wat als je alles al van ze gedragen hebtquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:58 schreef M1stral het volgende:
Hahaha. Gold Label is niet te betalen gek.
33,8.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:40 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Gefeliciteerd![]()
Had je die corter leather van smurf opgemeten met jouw eigen riem33inch naar middelste gaatje toch.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 12 september 2012 14:32 schreef T_Fuff het volgende:
Jullie mogen mij sponsoren, ik = jarig vandaag
Mijn verlangslijstje is vooralsnog
- Corther Natural Leather Belt (Smurf die van jou gaat hem net niet worden helaas)
- Momo 0201
- een Iron Heart
- ALD Prescott Selvage
- paartje RW Chukka's
Waar ?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:46 schreef don-diablo het volgende:
Vandaag de filson x levi's jacket in m'n handen gehad. Damn die was Nice.. Mooie kleur en materiaal was echt top. Het is dat ik laatst de levi's x Nike sb heb gehaald, anders had ik em gekocht.
Congratzquote:Op woensdag 12 september 2012 14:32 schreef T_Fuff het volgende:
- Corther Natural Leather Belt (Smurf die van jou gaat hem net niet worden helaas)
- Momo 0201
- een Iron Heart
- ALD Prescott Selvage
- paartje RW Chukka's
Levi's winkel in Antwerpen (aan de kammenstraat, niet die aan de meir). Ik had foto's moeten maken. Had nog een hele fijne chino gepast van made en crafted. Die was ook heel Nice.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:20 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Levi's winkel in Antwerpen (aan de kammenstraat, niet die aan de meir). Ik had foto's moeten maken. Had nog een hele fijne chino gepast van made en crafted. Die was ook heel Nice.
Dat had ik wel gedacht. Mocht je em nog een keer op de kop kunnen tikken voor minder dan retail, dan zou ik het doen. (zou het sowieso doen als ik laatst niet 1 had gehaald)quote:
Muah ik ga van de week of volgende week nog even naar Amsterdam..Misschien dat ie daar dan ook liggen..quote:Op woensdag 12 september 2012 19:33 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat had ik wel gedacht. Mocht je em nog een keer op de kop kunnen tikken voor minder dan retail, dan zou ik het doen. (zou het sowieso doen als ik laatst niet 1 had gehaald)
Ik geloof 200 of iets daaronder.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:44 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Muah ik ga van de week of volgende week nog even naar Amsterdam..Misschien dat ie daar dan ook liggen..
Weet je toevallig de prijs nog ?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 12 september 2012 14:32 schreef T_Fuff het volgende:
- Momo 0201
- een Iron Heart
- ALD Prescott Selvage
- paartje RW Chukka's
Foter is toch een knullige kledingwinkel?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:09 schreef T_Fuff het volgende:
Dank
Alvast congrats dan
Kleermaker in Rotterdam, ik ben bij Foter geweest op vierambachtsstraat, cheapass
Welke broekmaat heb je normaal? Ik heb een Momo 0201 in maat 32 die goed zit, en de riem draag ik op het middelste gaatje van de 5.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:42 schreef vault_tec het volgende:
Ik ben helaas te dik voor je riem. Of je moet de maat in cm weten want ik heb het om moeten rekenen![]()
![]()
Ja ziet er niet uit haha, maar goedkoop en snel, voor moeilijke dingen ga ik daar niet heen en ik had eigenlijk mijn ald daar niet tot short moeten laten maken daar, het kan namelijk wel iets netter maar ach he.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:11 schreef kaaspeer het volgende:
[..]
Foter is toch een knullige kledingwinkel?
Je kan ook Eva mode proberen aan de beukelsweg. Die man heeft een indrukwekkende voorraad aan machines staan. Kan me alleen voorstellen dat die een stuk duurder is dan foter.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 12 september 2012 20:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Van harte
Morgen ben ik aan de beurt om 23 te worden
Net pas erop gezet hoor, paar dagen terug.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:46 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
ben je die ook nog niet kwijt
Klinkt als een goed project.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:06 schreef Atta-boy het volgende:
Nee moet idd eerst het kruis laten verstevigen want daar zitten al een paar gaten in![]()
In een broekzak zit ook een gaatje en bij de whiskers begint het er ook echt uit te zien alsof het ieder moment kapot kan gaan. Probleem is wel dat het niet een klein stukje is bij de whiskers maar echt onder de hele fade vouw
Nieuw denim is altijd leuk om in te breken. En gefeliciteerd natuurlijk.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:31 schreef Michhas het volgende:
Thanks mannen in spijkerbroeken.
De Edwin begint al wat chiller te zitten, hij voelt in ieder geval wat minder als een stuk buigbaar
karton.
Inbreken inderdaad, duurt nooit lang.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:31 schreef Michhas het volgende:
Thanks mannen in spijkerbroeken.
De Edwin begint al wat chiller te zitten, hij voelt in ieder geval wat minder als een stuk buigbaar
karton.
Is het ookquote:Op donderdag 13 september 2012 11:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Klinkt als een goed project.
Snel maar een keer nieuwe pics posten.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:48 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Is het ook![]()
Goed dat je edwin een beetje draagbaar word michhas
Daarom pas ik nooit broeken in winkels...das desastreusquote:Op donderdag 13 september 2012 14:32 schreef Blaxje het volgende:
Laatst bij TdN geweest en pardoes een N&F Broken Twill gekocht. Ik loop die winkel echt nooit meer binnenBinnenkort pics als hij gehemd (schrijf je dat zo?) is
Ook gefeliquote:Op woensdag 12 september 2012 20:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Van harte
Morgen ben ik aan de beurt om 23 te worden
SkinnyGuy. Ik heb een N&F Selvedge Chino in WeirdGuy en ik moet zeggen dat mijn ballen daar nogal strak in zitten door de behoorlijk lage rise.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:47 schreef BigSmurf het volgende:
Skinny of Weird guy? Wel nice broken twill!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Vet hoor, ziet er goed uit.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:10 schreef don-diablo het volgende:
Nieuwe aankoop:
[ afbeelding ]
Levi's 511 (water less en uit de commuter lijn)
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:38 schreef bokkepoot het volgende:
Wie weet een goeie titel voor de volgendeAndersom juist? De 4S was een snellere 4, deze is op vrijwel alle vlakken veranderd en verbeterd. Sowieso qua OS beter dan die android meuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie opent de nieuwe? Zit mobiel.
Verstuurd vanaf mijn iPhone![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |