Oh jawel hoor. Wtapsquote:Op maandag 3 september 2012 19:35 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Daarom juist.
[..]
Lol, is de broek zelf ook een beetje dope of niet?
The Blues Skinny Jean is medium rise, slim fitting jean with a slim, tapered leg.quote:
is dat een dry?quote:Op maandag 3 september 2012 21:15 schreef don-diablo het volgende:
Vind ik persoonlijk ook leuk. Carhartt x uniform experiment.
[ afbeelding ]
De letters u en e. Zie je bij veel stukken van ze.quote:Op maandag 3 september 2012 21:26 schreef Atta-boy het volgende:
Beide nice. Die fuck you bij de fly is super cool.
Vind alleen dat uniform experiment teken niet zo heel mooi geplaatst. Stoor me er een beetje aan maar weet niet precies wat het is.
Ik vind het wel tof. Een keer wat anders.quote:Op maandag 3 september 2012 21:38 schreef Atta-boy het volgende:
Ja weet wel wat het is, maar stoor me aan de plaatsing van dat tekentje ofzo.
Dan even een nieuwe, goede maat bestellenquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:38 schreef Atta-boy het volgende:
Het is waarschijnlijk geen stf aangezien het een nudie is dus nagenoeg niets denk ik.
Leuk ja. Niet erg origineel though, Dsquared had het jaren terug ook.quote:Op maandag 3 september 2012 21:26 schreef Atta-boy het volgende:
Beide nice. Die fuck you bij de fly is super cool.
Alle stank eruitquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:54 schreef BigSmurf het volgende:
Okee, m'n Momo is alle krimp nu wel uit, merk nauwelijks verschil, alleen in de waist (want uitgelopen). M'n ALD is wel gekrompen, in de lengte een inch ofzo.
Understatement..quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:02 schreef Atta-boy het volgende:
Die kende ik niet. Ben verder niet zo'n fan van dsquared dus zou eerder zo'n wtaps broek kopen.
Jammer van de zip fly btw.
Hij is toch (bijna) uitverkocht dus dat wordt sowieso lastig en misschien maar goed ook. Hoe is die fit eig? Ik zit erover na te denken misschien een chino van Levi's uit de commuter serie te kopen voor erbij. Ze hadden in Rotterdam niet die ik had gezien en misschien ook maar goed.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:41 schreef Atta-boy het volgende:
Ik had ooit de gewone versie van carhartt en het is een prima fit. Zou deze ook best willen maar moet een beetje sparen
Fijne fit zo te horen. Hopelijk zijn ze een keer te vinden op eBay voor een oké bedrag.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:02 schreef Atta-boy het volgende:
Fit is goed. Slim straight geloof ik. Zelden zo'n lekker zittende broek gehad.
Had ik gisteren ook gezien idd. Zag ook wat fenom levi's die voor mad veel weggaan.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:09 schreef Atta-boy het volgende:
Zat ff te kijken laatst en die ue collabo's gaan voor veel meer als retail dus je moet wel geluk hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |