quote:Op maandag 17 september 2012 21:30 schreef DaMook het volgende:
Op 17-07 heb ik ze een mailtje gestuurd over dat SOG mes toen. VANDAAG kreeg ik er eindelijk antwoord op. Hoezo slechte klantenservice, bahbah..
Ja belachelijk he, snap zo eigenlijk niet dat die site nog bestaat op deze manierquote:
Ik vind 2 maanden best acceptabelquote:Op maandag 17 september 2012 21:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja belachelijk he, snap zo eigenlijk niet dat die site nog bestaat op deze manier.
Inderdaad. Je betaald af en toe iets minder dus dan moet je het ook met minder service doen.quote:Op maandag 17 september 2012 21:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind 2 maanden best acceptabel
Had het al gezienquote:Op maandag 17 september 2012 17:27 schreef thethoryd het volgende:
Toch genieten, de humor van sommige mensen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trusten mijn lieve idool.quote:Op maandag 17 september 2012 23:08 schreef Paul het volgende:
Moet helaas zo slapen
Maar het zal vast weer tegenvallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 september 2012 23:09 schreef tralalala het volgende:
Box sla ik in ieder geval over.Meer voor onsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Denk dat je toch weinig mistquote:Op maandag 17 september 2012 23:08 schreef Paul het volgende:
Moet helaas zo slapen
Maar het zal vast weer tegenvallen
Ik hoorde dat ze fok verkochten voor 10 euro.quote:Op maandag 17 september 2012 23:10 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Ik hoorde dat er een i7 2600k kwam voor 50 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |