Niets gedaanquote:
Hoe kan dat nou.quote:
Goh. Is het gek als ik daar het nut niet van inzie?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:50 schreef Samzz het volgende:
Om antwoord te geven, TS. Dat gebeurt al jaaaaaaren.
Nee.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goh. Is het gek als ik daar het nut niet van inzie?
Biertijd is al geweest, even de laatste hand aan de meetings van morgen leggenquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:53 schreef Samzz het volgende:
Bijna twaalf uur, bier en tieten tijd?
Nou ineens wel?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:53 schreef Samzz het volgende:
BIER EN TIEEEEETEN.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:53 schreef Samzz het volgende:
Het stond je net ook vrij om het over bier en tieten te hebben. Je was alleen te druk met klagen.quote:
Bierquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
BIER EN TIEEEEETEN.
Just kidding, ik ben echt verrot. Moe etc etc, maar ik wil wakker blijven.
Daar heb je van die handige kartonnetjes voorquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bier.
Ik vervoer het vijfde glas altijd tussen m'n tieten. Ik kan maar vier glazen dragen.
Jij komt duidelijk niet op de feesten waar ik komquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar heb je van die handige kartonnetjes voor.
Ik heb nog nooit bier gedragen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij komt duidelijk niet op de feesten waar ik kom.
Die gaan de lucht door.
Ik welquote:
Het bier gaat de lucht door, dat weet ik welquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij komt duidelijk niet op de feesten waar ik kom.
Die gaan de lucht door.
Ja. Zo zijn wequote:Op woensdag 5 september 2012 00:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. De mannen vinden het leuk het bier tussen m'n boobs weg te drinken.
Shotjes uit een navel, dat is iets wat me nog wel lukt.quote:
Nice.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. De mannen vinden het leuk het bier tussen m'n boobs weg te drinken.
Sja, het kantelen gaat wat lastig, dus de helft gaat over ze heen. Niet dat dat veel uitmaakt, bij Normaal ben je standaard nat van het bierquote:Op woensdag 5 september 2012 00:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Shotjes uit een navel, dat is iets wat me nog wel lukt.
Ah, Normaal één keer gezien op de Waalkade, nog nooit zo doordrenkt van bier geweest, iets wat op zich best zonde is, want je tikt daar dan toch 2,50 af voor een evenementenbiertje.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, het kantelen gaat wat lastig, dus de helft gaat over ze heen. Niet dat dat veel uitmaakt, bij Normaal ben je standaard nat van het bier.
True. Regelrechte verspilling.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, Normaal één keer gezien op de Waalkade, nog nooit zo doordrenkt van bier geweest, iets wat op zich best zonde is, want je tikt daar dan toch 2,50 af voor een evenementenbiertje.
En zo hoort het ookquote:Op woensdag 5 september 2012 00:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Regelrechte verspilling.
Ik drink het altijd maar gewoon op.
Bierdrinkende vrouwen zijn ook niet echt vrouwelijk. Maar boeiend, bierquote:Op woensdag 5 september 2012 00:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En zo hoort het ook.
Ik kom maar op weinig feesten met bierdrinkende vrouwen, moet ik bekennen.
Dat klopt. Maar ze begeven zich toch vaak op feesten van Normaal, de Zwarte Cross en andere piratenfestivals.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bierdrinkende vrouwen zijn ook niet echt vrouwelijk. Maar boeiend, bier.
Ja, hoiquote:Op woensdag 5 september 2012 00:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ze begeven zich toch vaak op feesten van Normaal, de Zwarte Cross en andere piratenfestivals.
En wat vinden bierdrinkende vrouwen dan van wijndrinkende mannen?quote:Op woensdag 5 september 2012 00:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hoi.
Al ga ik ook net zo lief naar een cafe en aan de wijn.
Niks mis met wijndrinkende mannen.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En wat vinden bierdrinkende vrouwen dan van wijndrinkende mannen?
dat zijn homo'squote:Op woensdag 5 september 2012 00:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En wat vinden bierdrinkende vrouwen dan van wijndrinkende mannen?
Haha, ik hou het op metroquote:
Zijn er alternatieven dan?quote:
Dat is lastig in de omschrijving.quote:
Moet dan overal een etiket op?quote:Op woensdag 5 september 2012 00:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is lastig in de omschrijving.
Tsja, idealiter niet nee, maar iedereen plakt etiketten op iedereen.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet dan overal een etiket op?
Ik zou niet weten wat ik ben.
True. Al vind ik wijn drinken niet echt metroman of zo.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tsja, idealiter niet nee, maar iedereen plakt etiketten op iedereen.
Geen idee. Sommige kerels vinden bierdrinkende en -halende vrouwen al snel "one of the guys".quote:Op woensdag 5 september 2012 00:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Al vind ik wijn drinken niet echt metroman of zo.
Wat voor etiket zou ik krijgen...
Misschien ben ik dat wel ja. Behalve dan het feit dat ze me proberen te versieren zodra ik single benquote:Op woensdag 5 september 2012 00:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee. Sommige kerels vinden bierdrinkende en -halende vrouwen al snel "one of the guys".
Dan pasquote:Op woensdag 5 september 2012 00:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien ben ik dat wel ja. Behalve dan het feit dat ze me proberen te versieren zodra ik single ben.
Het heeft weinig zin iemand te versieren die een relatie heeft, tochquote:
Sommige kerels hanteren eerder: "als ze uitgaat, zal ze wel versierd willen worden".quote:Op woensdag 5 september 2012 00:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het heeft weinig zin iemand te versieren die een relatie heeft, toch?
Serieus? Nog nooit meegemaakt. Maar nu ben ik sowieso slecht in het herkennen van versierpogingen.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sommige kerels hanteren eerder: "als ze uitgaat, zal ze wel versierd willen worden".
Tal van keren kansloze kerels gezien die zelfs na herhaaldelijk aangeven dat ze bezet waren nog dachten een meisje te scoren.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus? Nog nooit meegemaakt. Maar nu ben ik sowieso slecht in het herkennen van versierpogingen.
Mehquote:Op woensdag 5 september 2012 00:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tal van keren kansloze kerels gezien die zelfs na herhaaldelijk aangeven dat ze bezet waren nog dachten een meisje te scoren.
Dus als een kerel je loopt te rijden in de kroeg denk jij och hij zal wel jeuk hebben?quote:Op woensdag 5 september 2012 00:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus? Nog nooit meegemaakt. Maar nu ben ik sowieso slecht in het herkennen van versierpogingen.
Dat is niet versieren, dat is aanranden...quote:Op woensdag 5 september 2012 08:08 schreef VanAdel het volgende:
[..]
Dus als een kerel je loopt te rijden in de kroeg denk jij och hij zal wel jeuk hebben?
Als de vrouw bij deze actie blijft lachen, kirren en giechelen is het geen aanranding.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is niet versieren, dat is aanranden...
Kan me geen echte vrouw voorstellen die dat doet zonder verder voorstellen of zo.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:26 schreef VanAdel het volgende:
[..]
Als de vrouw bij deze actie blijft lachen, kirren en giechelen is het geen aanranding.
Zal ik doenquote:Op woensdag 5 september 2012 08:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Daar was ik gisteren ook.
Doe hem de groeten
D66, ik kom uit een knalrood gezin maar ik ben nu eenmaal een hopeloze Pechtold fan.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:50 schreef stbabylon het volgende:
Is iedereen er al een beetje over uit wat ze gaan stemmen?
Samequote:Op woensdag 5 september 2012 08:57 schreef VanAdel het volgende:
[..]
D66, ik kom uit een knalrood gezin maar ik ben nu eenmaal een hopeloze Pechtold fan.
Zal wel pvda worden.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:50 schreef stbabylon het volgende:
Die discussie hebben we gister al gehadquote:Op woensdag 5 september 2012 08:50 schreef stbabylon het volgende:
Doe je goed.quote:Op woensdag 5 september 2012 09:00 schreef MeneerLogica het volgende:
Mogge allemaal, weer terug uit Turkeyalleen doodziek geworden van de airco.op de terugreis maja gelukkig na de vakantie
En dan vooral over de vliesjesquote:Op woensdag 5 september 2012 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die discussie hebben we gister al gehad
Zullen we het over zilvervliesrijst gaan hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |