Niets gedaanquote:
Hoe kan dat nou.quote:
Goh. Is het gek als ik daar het nut niet van inzie?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:50 schreef Samzz het volgende:
Om antwoord te geven, TS. Dat gebeurt al jaaaaaaren.
Nee.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goh. Is het gek als ik daar het nut niet van inzie?
Biertijd is al geweest, even de laatste hand aan de meetings van morgen leggenquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:53 schreef Samzz het volgende:
Bijna twaalf uur, bier en tieten tijd?
Nou ineens wel?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:53 schreef Samzz het volgende:
BIER EN TIEEEEETEN.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:53 schreef Samzz het volgende:
Het stond je net ook vrij om het over bier en tieten te hebben. Je was alleen te druk met klagen.quote:
Bierquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
BIER EN TIEEEEETEN.
Just kidding, ik ben echt verrot. Moe etc etc, maar ik wil wakker blijven.
Daar heb je van die handige kartonnetjes voorquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bier.
Ik vervoer het vijfde glas altijd tussen m'n tieten. Ik kan maar vier glazen dragen.
Jij komt duidelijk niet op de feesten waar ik komquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar heb je van die handige kartonnetjes voor.
Ik heb nog nooit bier gedragen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij komt duidelijk niet op de feesten waar ik kom.
Die gaan de lucht door.
Ik welquote:
Het bier gaat de lucht door, dat weet ik welquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij komt duidelijk niet op de feesten waar ik kom.
Die gaan de lucht door.
Ja. Zo zijn wequote:Op woensdag 5 september 2012 00:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. De mannen vinden het leuk het bier tussen m'n boobs weg te drinken.
Shotjes uit een navel, dat is iets wat me nog wel lukt.quote:
Nice.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. De mannen vinden het leuk het bier tussen m'n boobs weg te drinken.
Sja, het kantelen gaat wat lastig, dus de helft gaat over ze heen. Niet dat dat veel uitmaakt, bij Normaal ben je standaard nat van het bierquote:Op woensdag 5 september 2012 00:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Shotjes uit een navel, dat is iets wat me nog wel lukt.
Ah, Normaal één keer gezien op de Waalkade, nog nooit zo doordrenkt van bier geweest, iets wat op zich best zonde is, want je tikt daar dan toch 2,50 af voor een evenementenbiertje.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, het kantelen gaat wat lastig, dus de helft gaat over ze heen. Niet dat dat veel uitmaakt, bij Normaal ben je standaard nat van het bier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |