Ik ben gewoon belangrijkerquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gelukkig vraag je niet om mijn mening.
Je gaat me niet vertellen dat je dit niet waardeert.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gelukkig vraag je niet om mijn mening.
Sorryquote:
Jij duwt hem er liever droog in jaquote:
Is goed, sweetiedarling.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben heel even mijn autorijdfilmpjes aan het uploaden,
daarna ga ik luisteren
Moment
Verre van.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je dit niet waardeert.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben gewoon belangrijker
Nou, de mijne is altijd droog hoor.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij duwt hem er liever droog in ja?
Tof.quote:
Het is hier geen Ruslandquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben heel even mijn autorijdfilmpjes aan het uploaden,
daarna ga ik luisteren
Moment
Moet jij eens opletten..quote:
Dan moet je vragen of ze hem nat willen maken, dat glijd wat beterquote:
Glijmiddel werkt ook goed.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan moet je vragen of ze hem nat willen maken, dat glijd wat beter
Oh? waar ga ik dat aan merken danquote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:45 schreef Fascination het volgende:
Deze vind ik altijd een beetje genant om te luisteren.
Je krijgt toch wel een wijf nat of hoe zit da?quote:
Dat ik dus zo een filmpje post?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh? waar ga ik dat aan merken dan?
Ik snap het nut echt nietquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat ik dus zo een filmpje post?
Wat dacht jij dan?
Ik heb het toch niet over de vrouw in dit geval.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je krijgt toch wel een wijf nat of hoe zit da?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |