nog bedankt he schrok me de pleurisquote:
Ik zou het toch niet doen, als je met zo'n kapsel rondloopt loop je toch voor schut.quote:
Done.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ogen open doen, dan kan je het lezen
* zoks beklimtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Mag ik je aaien dan ?quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* zoks beklimtRustig aan tijger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Is jouw interne klok een beetje in de war?quote:
Oke..quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke..
* Nagels weer intrekt.
hitsige tijgerquote:
Ik neem aan dat het een opgegeven moment wel nat word jaquote:
Gadverdamme.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het een opgegeven moment wel nat word ja
Je vergeet hooi en harige mannenbenenquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:41 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
In ruil voor groenvoer/bananenschillen
Ja, voorschotje op de tikkende tering klokquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is jouw interne klok een beetje in de war?
Ik ben heel even mijn autorijdfilmpjes aan het uploaden,quote:
Ik haat de tijdquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:42 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ja, voorschotje op de tikkende tering klok
Gelukkig vraag je niet om mijn mening.quote:
Die was ik niet vergetenquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je vergeet hooi en harige mannenbenen
Ik ben gewoon belangrijkerquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gelukkig vraag je niet om mijn mening.
Je gaat me niet vertellen dat je dit niet waardeert.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gelukkig vraag je niet om mijn mening.
Sorryquote:
Jij duwt hem er liever droog in jaquote:
Is goed, sweetiedarling.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben heel even mijn autorijdfilmpjes aan het uploaden,
daarna ga ik luisteren
Moment
Verre van.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je dit niet waardeert.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben gewoon belangrijker
Nou, de mijne is altijd droog hoor.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij duwt hem er liever droog in ja?
Tof.quote:
Het is hier geen Ruslandquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben heel even mijn autorijdfilmpjes aan het uploaden,
daarna ga ik luisteren
Moment
Moet jij eens opletten..quote:
Dan moet je vragen of ze hem nat willen maken, dat glijd wat beterquote:
Glijmiddel werkt ook goed.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan moet je vragen of ze hem nat willen maken, dat glijd wat beter
Oh? waar ga ik dat aan merken danquote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:45 schreef Fascination het volgende:
Deze vind ik altijd een beetje genant om te luisteren.
Je krijgt toch wel een wijf nat of hoe zit da?quote:
Dat ik dus zo een filmpje post?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh? waar ga ik dat aan merken dan?
Ik snap het nut echt nietquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat ik dus zo een filmpje post?
Wat dacht jij dan?
Ik heb het toch niet over de vrouw in dit geval.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je krijgt toch wel een wijf nat of hoe zit da?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |