SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking about thinking of you. ♫
Nu beeld ik mij echt in dat je na het eten van een witte boterham echt gaat douchen alsof je verkracht bent, zo heel zieligquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:09 schreef Muisraket het volgende:
Die TT.
@ Barrie: echt heel lekker brood van de bakker. En dus niet wit, bah, witbrood... Alleen op broodjes is dat nog nét acceptabel, maar anders voel ik me meteen vies.
Ah oke jij pakt het gelijk gezond aanquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:09 schreef Muisraket het volgende:
Die TT.
@ Barrie: echt heel lekker brood van de bakker. En dus niet wit, bah, witbrood... Alleen op broodjes is dat nog nét acceptabel, maar anders voel ik me meteen vies.
What the...quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Nu beeld ik mij echt in dat je na het eten van een witte boterham echt gaat douchen alsof je verkracht bent, zo heel zielig
Ik vind volkoren gewoon veel lekkerder.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ah oke jij pakt het gelijk gezond aan
Zoals Stewie (wat een slechte kwaliteitquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Nu beeld ik mij echt in dat je na het eten van een witte boterham echt gaat douchen alsof je verkracht bent, zo heel zielig
Maar ik voel mij verre van vies naderhandquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
What the...Ik weet niet hoe ik het anders moet verwoorden, aangezien jij 2x per week pizza eet.
Is net wat je gewend bent. Wij zijn dat ook gewend dus ik vind dat ook veel lekkerder. Witbrood is heel soms lekker, mits als tosti of met pindakaasquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik vind volkoren gewoon veel lekkerder.
Nee, ook al at ik bij vrienden vaak witbrood, het vult niet, smaakt naar niets of vies en heeft bijna geen voedingswaarde.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is net wat je gewend bent. Wij zijn dat ook gewend dus ik vind dat ook veel lekkerder. Witbrood is heel soms lekker, mits als tosti of met pindakaas
Ik weet niet of dat uitmaakt. Ik eet gewoon dingen omdat ik het lekker vind (no shitquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, ook al at ik bij vrienden vaak witbrood, het vult niet, smaakt naar niets of vies en heeft bijna geen voedingswaarde.
You read my mind great sir.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zoals Stewie (wat een slechte kwaliteit)
Voor mij wel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat uitmaakt. Ik eet gewoon dingen omdat ik het lekker vind (no shit) en soms heb ik gewoon zin in dat. Net als dat ik soms zin heb in knakworstjes of nieuwe haring of kartoffelsalat
Ja, maar dat niet vullen en niet smaken vind ik dan wel belangrijk, maar geen voedingswaarde... daar let ik echt niet op, aangezien het meeste wel een fatsoenlijke voedingswaarde heeft.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Voor mij wel.Ik heb ook eetbuien hoor waarin ik schijt heb aan alles, maar niet 24/7 gelukkig.
Shifto, I am your father.quote:
Lol lieve schat, dat laatste is echt niet waar. Maar goed, heb nu geen zin in die discussie want ik ga zo pitten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar dat niet vullen en niet smaken vind ik dan wel belangrijk, maar geen voedingswaarde... daar let ik echt niet op, aangezien het meeste wel een fatsoenlijke voedingswaarde heeft.
Het meeste wat ik eet heeft voedingswaarde. Zo, dat hoeft ook geen discussie te worden want dan ben ik weer ff pleitosquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Lol lieve schat, dat laatste is echt niet waar. Maar goed, heb nu geen zin in die discussie want ik ga zo pitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |