abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 september 2012 @ 23:07:55 #1
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116404846
Welkom in 's-Hertogenbosch iedereen.

Wij van het 's-Hertogenbosch topic heten u van harte welkom. Pak een stoel en schuif gezellig aan, doe maar net alsof je thuis bent. Het maakt hier niet uit wie je bent, wat je doet, of waar je vandaan komt. Iedereen is hier welkom! Heeft u vragen over studentenkamers, seniorenwoningen, uitgaan in deze fantastische stad, de Bossche bol, de Dieze, de Maas, het VVV-kantoor, het stadsarchief, de Arena, de binnenstad, de buitenwijken, de winkels, de lucht, de Terminus, de hotels, de cafés of andere etablissementen, de winkelcentra, de openingstijden, koopzondagen, het weer, de files, ongelukken, politieacties, vogeltjes, straatdealers? Wij beantwoorden ze! Wees niet bang, u wordt met open armen ontvangen. Want 's-Hertogenbosch is niet voor niks verkozen tot meest gastvrije stad van Nederland.

Met dank aan DJ _O_

Wie zén dees méénse?
De kubo's en reserve-kubo's (fans)

Vaste posters
bijdehand (voorzitter/elite/forever awesome)
DeJori (zorgt voor de veiligheid in dit topic, aaay!)
Telefoonmaatschappij (Feestbeest/elite/hardcorebarrie)
Muisraket (godin, Scrubsfan, pr0 internet stalker)
Shifto (afro, geen Afrikaan. Pimp, geen neger)
MohMi (baas, vernietiger van Zoidberg, xDDD)
BarrieButsers (opperbazin, geniale dromen, lief O+)
kutstudent (woont niet in Den Bosch/elite, vrouwen gewaarschuwd)
Augustus_Thijs (Romein, Moderator, Baas) 8-)
Skyrim (rare user)

Oude vaste users en mensen die af en toe (of nooit) langskomen
VulpesVulpes (Lekkerding)
mjan (Wederhelft van C2B.)
Ceased2Be (Komt uit een zwart deel van Den Bosch.)
FedExpress (Tovenaar, hosselaar)
DuTank (Mr. Centimeter)

Meeting?
Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!

*G*

NOSTALGIE-ALERT! Hieronder een afbeelding van de Terminus. De plek waar vele meetings hebben plaats gevonden.

Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking about thinking of you.
  dinsdag 4 september 2012 @ 23:09:52 #2
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116404965
Die TT. :')

@ Barrie: echt heel lekker brood van de bakker. En dus niet wit, bah, witbrood... Alleen op broodjes is dat nog nét acceptabel, maar anders voel ik me meteen vies. :r
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_116404991
hihahoi
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  dinsdag 4 september 2012 @ 23:11:20 #4
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116405062
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 23:09 schreef Muisraket het volgende:

@ Barrie: echt heel lekker brood van de bakker. En dus niet wit, bah, witbrood... Alleen op broodjes is dat nog nét acceptabel, maar anders voel ik me meteen vies. :r
Nu beeld ik mij echt in dat je na het eten van een witte boterham echt gaat douchen alsof je verkracht bent, zo heel zielig :')
pi_116405099
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 23:09 schreef Muisraket het volgende:

Ah oke jij pakt het gelijk gezond aan :P
pi_116405172
Omg shifto _O-
  dinsdag 4 september 2012 @ 23:13:16 #7
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116405206
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 23:11 schreef shifto het volgende:

[..]

Nu beeld ik mij echt in dat je na het eten van een witte boterham echt gaat douchen alsof je verkracht bent, zo heel zielig :')
What the... :') Ik weet niet hoe ik het anders moet verwoorden, aangezien jij 2x per week pizza eet. ;(
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  dinsdag 4 september 2012 @ 23:13:26 #8
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116405215
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2012 23:11 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ah oke jij pakt het gelijk gezond aan :P
Ik vind volkoren gewoon veel lekkerder. :P
pi_116405217
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 23:11 schreef shifto het volgende:

[..]

Zoals Stewie (wat een slechte kwaliteit :@)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 4 september 2012 @ 23:13:50 #10
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116405242
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 23:13 schreef Muisraket het volgende:

[..]

What the... :') Ik weet niet hoe ik het anders moet verwoorden, aangezien jij 2x per week pizza eet. ;(
Maar ik voel mij verre van vies naderhand :7
pi_116405263
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 23:13 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Ik vind volkoren gewoon veel lekkerder. :P
Is net wat je gewend bent. Wij zijn dat ook gewend dus ik vind dat ook veel lekkerder. Witbrood is heel soms lekker, mits als tosti of met pindakaas :7
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 4 september 2012 @ 23:14:49 #12
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116405302
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 september 2012 23:14 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Is net wat je gewend bent. Wij zijn dat ook gewend dus ik vind dat ook veel lekkerder. Witbrood is heel soms lekker, mits als tosti of met pindakaas :7
Nee, ook al at ik bij vrienden vaak witbrood, het vult niet, smaakt naar niets of vies en heeft bijna geen voedingswaarde.
pi_116405455
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 23:14 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Nee, ook al at ik bij vrienden vaak witbrood, het vult niet, smaakt naar niets of vies en heeft bijna geen voedingswaarde.
Ik weet niet of dat uitmaakt. Ik eet gewoon dingen omdat ik het lekker vind (no shit :')) en soms heb ik gewoon zin in dat. Net als dat ik soms zin heb in knakworstjes of nieuwe haring of kartoffelsalat :')
  dinsdag 4 september 2012 @ 23:17:29 #14
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_116405466
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 september 2012 23:13 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Zoals Stewie (wat een slechte kwaliteit :@)
You read my mind great sir.
  dinsdag 4 september 2012 @ 23:18:07 #15
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116405507
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 september 2012 23:17 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat uitmaakt. Ik eet gewoon dingen omdat ik het lekker vind (no shit :')) en soms heb ik gewoon zin in dat. Net als dat ik soms zin heb in knakworstjes of nieuwe haring of kartoffelsalat :')
Voor mij wel. ;) Ik heb ook eetbuien hoor waarin ik schijt heb aan alles, maar niet 24/7 gelukkig.
pi_116406098
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 23:18 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Voor mij wel. ;) Ik heb ook eetbuien hoor waarin ik schijt heb aan alles, maar niet 24/7 gelukkig.
Ja, maar dat niet vullen en niet smaken vind ik dan wel belangrijk, maar geen voedingswaarde... daar let ik echt niet op, aangezien het meeste wel een fatsoenlijke voedingswaarde heeft.
pi_116406124
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 23:17 schreef shifto het volgende:

[..]

You read my mind great sir.
Shifto, I am your father.
  dinsdag 4 september 2012 @ 23:31:23 #18
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_116406205
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 september 2012 23:28 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja, maar dat niet vullen en niet smaken vind ik dan wel belangrijk, maar geen voedingswaarde... daar let ik echt niet op, aangezien het meeste wel een fatsoenlijke voedingswaarde heeft.
Lol lieve schat, dat laatste is echt niet waar. Maar goed, heb nu geen zin in die discussie want ik ga zo pitten. :*
pi_116406240
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 23:31 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Lol lieve schat, dat laatste is echt niet waar. Maar goed, heb nu geen zin in die discussie want ik ga zo pitten. :*
Het meeste wat ik eet heeft voedingswaarde. Zo, dat hoeft ook geen discussie te worden want dan ben ik weer ff pleitos :P . Truste. :*
pi_116407734
8-)
pi_116407884
barrie wanneer ga je mee
pi_116408071
Ja ooit
pi_116408118
ja maar het blijft niet lang lekker weer en ik wil het strand nog een keer zien champignon
pi_116408199
Welk strand¿
pi_116408219
ja je weet wel bij de prei en de schaakmat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')