Velen formuleren ook onnodig lange vragen (met 'leuke' achtergrondinformatie), terwijl het gewoon bondig kan. Maar dat neemt niet weg dat een aantal zaken vaak genoeg herhaald zijn (ook door de mods) en nog steeds niet beantwoord werden.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:19 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik denk sowieso dat het misschien niet een al te handige constructie is zo'n forumtopic. Met al die quotes wordt zijn scherm natuurlijk helemaal volgespammed met notifications en komen de posts in zo'n tempo dat het erg onoverzichtelijk wordt. (Zeker voor iemand die ze in detail zou moeten beantwoorden en overduidelijk een forumleek is.)
Serieus?quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:07 schreef Roces18 het volgende:
Wat is dit voor nonsens. Ik post hier mijn vragen en dan gaan we leuk in een ander topic vragen stellen??? Waarom moest ik hier dan vragen stellen bureaucratie ten top!|
Hij heeft wel gelijk. het slaat nergens opquote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:39 schreef Gary_Oak het volgende:
Zei ik toch, we hadden hem gewoon uit moeten schelden.
We kunnen ook met ouderwetsch vocabulaire strooien. Vlegel! Dat komt misschien beter overquote:
Nee.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:39 schreef Roces18 het volgende:
[..]
We kunnen ook met ouderwetsch vocabulaire strooien. Vlegel! Dat komt misschien beter over
quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:07 schreef Roces18 het volgende:
Wat is dit voor nonsens. Ik post hier mijn vragen en dan gaan we leuk in een ander topic vragen stellen??? Waarom moest ik hier dan vragen stellen bureaucratie ten top!|
Staat toch gewoon elke keer duidelijk in de OP's?quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:35 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. het slaat nergens op
En uit diezelfde OP:quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:00 schreef timmmmm het volgende:
Als je er vrijdagochtend aanstaande live bij bent kan je je vraag zelf stellen aan Halbe. Mocht je op dat uur écht niet live op FOK! aanwezig kunnen zijn, kan je ook in dit topic vast je vraag achter laten. De gespreksleider van FOK! zal dan trachten jouw vraag alsnog voor te leggen tijdens het live gesprek.
quote:Tenslotte
Donderdagavond of vrjidagochtend vroeg zal hier ook de link verschijnen waarin het daadwerkelijke live gesprek zal gaan plaatsvinden.
Livetopic: Stel hier je vragen aan Halbe Zijlstra van de VVD
Eens is. Overigens is het ook een kleine moeite om de persoon die de vragen beantwoordt een ander kleurtje te geven, zo kan je sneller naar antwoorden kijken dan naar lange berichten.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:29 schreef Levolution het volgende:
[..]
Velen formuleren ook onnodig lange vragen (met 'leuke' achtergrondinformatie), terwijl het gewoon bondig kan. Maar dat neemt niet weg dat een aantal zaken vaak genoeg herhaald zijn (ook door de mods) en nog steeds niet beantwoord werden.
Ja, maar dan moet je ook niet miepenquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:19 schreef Roces18 het volgende:
Die OP is net als de algemene voorwaarden van iets dat je installeert, niemand leest het.
Blijkbaarquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:19 schreef Roces18 het volgende:
Die OP is net als de algemene voorwaarden van iets dat je installeert, niemand leest het.
Bloedserieus. Ik bedoel eigenlijk meer een samenvatting maar dat gebeurt dus niet?quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus?
Zie linkje onderaan de OP...
Je had het over 'terug te vinden' dus ik ging er van uit dat je het geheel wilde teruglezen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:57 schreef Ziba het volgende:
[..]
Bloedserieus. Ik bedoel eigenlijk meer een samenvatting maar dat gebeurt dus niet?
Wist ook niet dat het in dat topic stond hoor.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Je had het over 'terug te vinden' dus ik ging er van uit dat je het geheel wilde teruglezen.
Zo'n geheel live gesprek is vrij lastig samen te vatten, maar ik ga wel even voor je navragen of er een samenvatting van komt op de frontpage. Op het forum niet, want daar kan je gewoon het gehele gesprek teruglezen dus
Bij de ene gaat dat beter dan bij de ander.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:00 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wist ook niet dat het in dat topic stond hoor.Ik las vraag hier uw vragen en dacht dat daar alleen maar vragen stonden en de belangrijkste vragen eruit werden gepikt en hij die dan beantwoordde en dat dat dan werd samengevat. Lijkt mij namelijk nogal verwarrend voor hem omdat er wss wel heel veel vragen gesteld worden in zo'n topic. Maargoed, had beter moeten lezen ook
bedankt.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:03 schreef Greys het volgende:
Volgens BNR: 'FOK.nl beste voor politieke discussie'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |