propagandaquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:55 schreef De_Guidance het volgende:
Hoe triest ben je dan
@KustawBessems: Die 'woehoe' als Wilders een oneliner scoort is Fleur Agema van boven in de zaal. #carredebat
(dit is geen grap)
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Doe mij ook maar zo'n vogeltje
Zijn gewoon een paar hele belangrijke punten op het moment.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:57 schreef Joooo-pi het volgende:
Die stellingen zijn wel steeds hetzelfde...
Ongelofelijk dat ze het niet over chemtrails hebbenquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:57 schreef Joooo-pi het volgende:
Logisch ook.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, nog 3 minuten reclame. Dan is het debat afgelopen.
Zit jij een ander debat te kijken ofzo?quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat ze het niet over chemtrails hebben
Doodsbedreigingen worden tegenwoordig op twitter geplaatst.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:57 schreef eriksd het volgende:
Jullie gedragen je wel voorbeeldig trouwens. Heel goed.
Jjasaj waaromquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:58 schreef MrBaas het volgende:
Als ik zo'n strontmeeuw op mijn arm zou willen tatoeëren dan zou ik er meteen een hakenkruis onder laten zetten.
Tering, gast.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:58 schreef MrBaas het volgende:
Als ik zo'n strontmeeuw op mijn arm zou willen tatoeëren dan zou ik er meteen een hakenkruis onder laten zetten.
Zelfs als het live is moet alles herhaald worden op de campingomroepen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:57 schreef Joooo-pi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |