SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
Jammer iddquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:12 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Porsche Expansion is in de aanbieding nu dus dan kan je daar weer ff verder mee
Ik ben nog ff op een Borderlands spree voordat ik aan het laatste seizoen van Forza begin..
Misschien snap je het na de editquote:
Ik heb net gedownload. Zal later op de avond eens kijken of ik een villa in elkaar kan knutselen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:43 schreef Rossdale het volgende:
Die Hearthfire DLC voor SkyrimDat is gewoon een Minecraft add-on
Net een kleuterklasje inderdaadquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:42 schreef SoldMayor het volgende:
Het debat![]()
MTV yo mama is er niks bij.
Tja dat jij liever FIFA speelt..quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Misschien snap je het na de edit
Nja volgens mij hebben ze hem van iemand overgekocht en nu als betaalde mod uitgebrachtquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:43 schreef Rossdale het volgende:
Die Hearthfire DLC voor SkyrimDat is gewoon een Minecraft add-on
Mwa dat nietquote:
Komt ook nieuwe craftable bij voor die dingenquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:50 schreef SoldMayor het volgende:
In die DLC van Skyrim moet je trouwens wel zelf voor je materialen zorgen om te kunnen bouwen.
Maar je kan ook als het goed is gewoon gedeelte kopen.
En aangezien ik geld teveel heb in skyrim.
Is wel vet toch.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Komt ook nieuwe craftable bij voor die dingen
Heb nog 4000ms points, had net bijna beide DLC pakketjes gekochtquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:54 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Is wel vet toch.
Jij moet gewoon verder gaan met die game.
beide?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb nog 4000ms points, had net bijna beide DLC pakketjes gekocht![]()
Ja die erook bij, dat zou 2000 makenquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:57 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
beide?
ow wacht 4000...
Dawnguard dus.
Je moet tuurlijk wel wat over houden om fifa 13, 3 dagen eerder te spelen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja die erook bij, dat zou 2000 maken
En toch heb je de afgelopen week niks anders gespeeld volgens mijquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja volgens mij hebben ze hem van iemand overgekocht en nu als betaalde mod uitgebracht
[..]
Mwa dat niet
Ah je bent dus wel aan het kijkenquote:
Nelis, dat die baas nog leeft hey. Moet echt weer een xdoos kopenquote:
Nopequote:Op dinsdag 4 september 2012 23:36 schreef Cliffy het volgende:
Morgen verder met Moxxi Nick, misschien kan ik je daarin een beetje powerlevellen mocht je willen
True that.quote:Op woensdag 5 september 2012 07:31 schreef Rossdale het volgende:
Moxxi is kut, je kunt beter eerst zombies en general knox doen. Daarna is Moxxi een stuk makkelijker
Michhas heeft duidelijk plezier in zijn werkzaamheden. Het leukste aspect van zijn werk noemt hij de lunch,alhoewel hij de rookpauzes ook fijn vindt. Contact met zijn collega's gaat hem ook goed af. "Ria van de catering doet altijd een extra plakje kaas op mijn broodje!"quote:Op woensdag 5 september 2012 10:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Yes, net mijn eigen beoordeling geschreven
Lachen,hoe ben je daarbij gekomen?quote:Op woensdag 5 september 2012 10:40 schreef dreamzk het volgende:
Vanavond voor werk BN'ers shuttelen met de nieuwe Mini. Wordt lachen, hopelijk komt Gigi Ravelli langs. Stop ik even op een verlaten parkeerplaats voor wat one on one time.
quote:Op woensdag 5 september 2012 10:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Michhas heeft duidelijk plezier in zijn werkzaamheden. Het leukste aspect van zijn werk noemt hij de lunch,alhoewel hij de rookpauzes ook fijn vindt. Contact met zijn collega's gaat hem ook goed af. "Ria van de catering doet altijd een extra plakje kaas op mijn broodje!"
Gewoon via mn vaste baantje, dit keer eens een echt leuke opdracht. Kijk er dus wel naar uitquote:Op woensdag 5 september 2012 10:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lachen,hoe ben je daarbij gekomen?
Leuk man,laat even weten wie je allemaal in de wagen hebt gehadquote:Op woensdag 5 september 2012 10:46 schreef dreamzk het volgende:
[..]
[..]
Gewoon via mn vaste baantje, dit keer eens een echt leuke opdracht. Kijk er dus wel naar uit
Hahahaquote:Op woensdag 5 september 2012 10:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Michhas heeft duidelijk plezier in zijn werkzaamheden. Het leukste aspect van zijn werk noemt hij de lunch,alhoewel hij de rookpauzes ook fijn vindt. Contact met zijn collega's gaat hem ook goed af. "Ria van de catering doet altijd een extra plakje kaas op mijn broodje!"
Snapte dat ook niet helemaal, of het is de introductie van de nieuwe Mini of iets met keukens waar ik ze heen moet shuttelen. Zal het vanavond merken.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Leuk man,laat even weten wie je allemaal in de wagen hebt gehadHoezo trouwens al die BN'ers? Is er een evenement ofzo?
Waarom dit? Ergens anders word me eerst Moxxi aangeraden, dan Knoxx en daarna pas Zombie Island en Claptrap Revolution..quote:Op woensdag 5 september 2012 07:31 schreef Rossdale het volgende:
Moxxi is kut, je kunt beter eerst zombies en general knox doen. Daarna is Moxxi een stuk makkelijker
Dafuq is dit echt?quote:
Zombie Island heeft de laagste level tegenstanders. Zou die eerst doen.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:53 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Waarom dit? Ergens anders word me eerst Moxxi aangeraden, dan Knoxx en daarna pas Zombie Island en Claptrap Revolution..
Ben inmiddels al lvl 53quote:Op woensdag 5 september 2012 12:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zombie Island heeft de laagste level tegenstanders. Zou die eerst doen.
Moxxi is makkelijker als je een wat hoger level bent.
Ja maar dan is de rest van de DLCs toch geen drol meer aan..quote:Op woensdag 5 september 2012 12:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Even General Knoxx opstarten, kun je door tot level 69
Of Crawmerax glitchenquote:Op woensdag 5 september 2012 12:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Even General Knoxx opstarten, kun je door tot level 69
Nicequote:Op woensdag 5 september 2012 13:54 schreef SoldMayor het volgende:
Huis in Skyrim gebouwd.![]()
[ afbeelding ]
Je bent er best wel tijd mee bezig maar alle materialen om je huis te bouwen kun je vinden op het stuk land zelf. Alleen hout niet. Alleen nu heb ik een groot huis alleen is het van binnen helemaal leeg omdat ik daar allemaal vage materialen voor nodig heb. Heb wel een al een bed en tafel.quote:
Ik weet het niet meer, maar het was wel leukquote:Op woensdag 5 september 2012 14:08 schreef KoningStoma het volgende:
Wie zei dat toen ook al weer? "ripe off"
wtf dat is wel tof. Prijsquote:Op woensdag 5 september 2012 14:36 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Deze klok is zooooo awesome... helaas ook graftakke duur
wow ziek, linkje?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:36 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Deze klok is zooooo awesome... helaas ook graftakke duur
Laat maarquote:
Dat horloge is wel tof, maar ook wel een beetje hipster..quote:
okequote:
quote:
Ik spot AC3quote:Op woensdag 5 september 2012 14:46 schreef KoningStoma het volgende:
Als ze goeie games hadden aangeboden wel ja.
Volgens mij alleen die 3 games iddquote:
Ah oke, wist de prijs nog niet, niet dat het iets uitmaakt, want ik hoef zoiets toch nietquote:
je kan zeggen wat je wilt over die lui,quote:
Logisch, dat komt omdat je Stef ook als een kind moet behandelenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:12 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
je kan zeggen wat je wilt over die lui,
ze zijn iig een stuk creatiever dan de opmerkingen tussen stef en nick
en jou als een zorgpony, en nu huppa klaar.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Logisch, dat komt omdat je Stef ook als een kind moet behandelen
Origineelquote:Op woensdag 5 september 2012 15:15 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en jou als een zorgpony, en nu huppa klaar.
geen woord meer aan vuil maken. en die hele beef/fittie/battibatta uit de sc houden
topquote:Op woensdag 5 september 2012 15:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Origineel
Maar ik zie sowieso geen 1 reactie meer van hem, dus dat zit wel snor
The day that Stef saved nick, is the day when they became best friendsquote:Op woensdag 5 september 2012 15:15 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en jou als een zorgpony, en nu huppa klaar.
geen woord meer aan vuil maken. en die hele beef/fittie/battibatta uit de sc houden
Aha, dat is dus een zorgpony. Weet ik dat ook weerquote:Op woensdag 5 september 2012 16:59 schreef Xblister het volgende:
Zorgpony![]()
http://www.zorg-ponymenno.nl/site/
En nu het grappige deel?quote:Op woensdag 5 september 2012 16:59 schreef Xblister het volgende:
Zorgpony![]()
http://www.zorg-ponymenno.nl/site/
Dat gaat nog wel ff duren denk ik :quote:
quote:
Nou geweldig, de puisterige nerds hebben weer gesproken. Ik heb het gelezen, maar meer dan wat 'lulz', info over het kraken van MD5-hashes (alsof ze het wiel opnieuw uitgevonden hebben) en enkele van Wikipedia geplukte quotes die moeten verbloemen wat voor slecht lulverhaal het eigenlijk is, is het niet. Kunnen die gasten niet wat nuttigers gaan doen? Er is werkelijk niemand die iets om ze geeft, alleen hebben ze dat volgens mij zelf niet in de gaten. Alhoewel, blijkbaar word jij er wel opgewonden van.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://pastebin.com/nfVT7b0Z
En AntiSec is weer terug
Zoveel typen, maar niet door hebben waar het over gaatquote:Op woensdag 5 september 2012 19:09 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nou geweldig, de puisterige nerds hebben weer gesproken. Ik heb het gelezen, maar meer dan wat 'lulz', info over het kraken van MD5-hashes (alsof ze het wiel opnieuw uitgevonden hebben) en enkele van Wikipedia geplukte quotes die moeten verbloemen wat voor slecht lulverhaal het eigenlijk is, is het niet. Kunnen die gasten niet wat nuttigers gaan doen? Er is werkelijk niemand die iets om ze geeft, alleen hebben ze dat volgens mij zelf niet in de gaten. Alhoewel, blijkbaar word jij er wel opgewonden van.
I'm on a boat!!!quote:Op woensdag 5 september 2012 19:31 schreef Rossdale het volgende:
Fuck trees, I climb buoys, motherfucker
quote:Op woensdag 5 september 2012 19:37 schreef Rossdale het volgende:
Verveel me, Xbox anyone? Maakt me niet uit welke game, zolang het geen cod is
Dat is precies wat ik dacht toen ik erdoor scrolde.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:09 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nou geweldig, de puisterige nerds hebben weer gesproken. Ik heb het gelezen, maar meer dan wat 'lulz', info over het kraken van MD5-hashes (alsof ze het wiel opnieuw uitgevonden hebben) en enkele van Wikipedia geplukte quotes die moeten verbloemen wat voor slecht lulverhaal het eigenlijk is, is het niet. Kunnen die gasten niet wat nuttigers gaan doen? Er is werkelijk niemand die iets om ze geeft, alleen hebben ze dat volgens mij zelf niet in de gaten. Alhoewel, blijkbaar word jij er wel opgewonden van.
Heb die online code niet gebruikt, en ga ik ook niet meer doen ook nietquote:
Potje Black Ops dan maar?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:37 schreef Rossdale het volgende:
Verveel me, Xbox anyone? Maakt me niet uit welke game, zolang het geen cod is
BO is inderdaad niet zo erg.quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
BO is inderdaad niet zo erg.
Maar ik ben een meeloper dus ik roep wat iedereen roept in de hoop dat mensen het grappig vinden. Shame on me.
Ja, jij was altijd host met je inbelverbinding en dan doen me kogels niets en dan met mijn sniper allemaal hitmarkershitmarkershitmarkershitmarkershitmarkershitmarkersHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhnnnnnnnnGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGquote:
Wieldop.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:41 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja, jij was altijd host met je inbelverbinding en dan doen me kogels niets en dan met mijn sniper allemaal hitmarkershitmarkershitmarkershitmarkershitmarkershitmarkersHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhnnnnnnnnGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG[ afbeelding ]
Dan ga ik die nu ook kijken.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:11 schreef Michhas het volgende:
Net Mystic River (eindelijk) gekeken, vette film wel.
Ja best ziek eigenlijk, maar of het nou echt een verassing is. alles is te volgen nowadays.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://pastebin.com/nfVT7b0Z
En AntiSec is weer terug
Die laatstequote:Op donderdag 6 september 2012 00:06 schreef Pixell het volgende:
http://imgur.com/a/06hgu
Zag dit op reddit voorbij komen, ik moest lachen
Wat een akelig begin zegquote:Op woensdag 5 september 2012 23:24 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dan ga ik die nu ook kijken.
Kan je er iets mee danquote:Op donderdag 6 september 2012 00:05 schreef Frankii het volgende:
http://www.ibood.com/nl/nl/
Stiekem wel vetjes
Meen je dat nou?quote:Op donderdag 6 september 2012 06:32 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee. Heel die film is akelig. Deprimerend. Wel goed.
Weltrusten.
Ja Teun, je hebt werkpaarden en sierpaarden. Jij bent obviously gewoon een sierpaard, ikzelf ben een zeepaard.quote:Op donderdag 6 september 2012 06:57 schreef KneusTeun het volgende:
man ik ben niet gemaakt voor arbeid.... elke ochtend sterf ik weer een beetje meer.
Ja maar tering elke ochtend 6:30 opstaan 8 uur beginnen en tot 17:00!!!! wie bedenkt dat!?!#quote:Op donderdag 6 september 2012 06:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja Teun, je hebt werkpaarden en sierpaarden. Jij bent obviously gewoon een sierpaard, ikzelf ben een zeepaard.
Ja.quote:Op donderdag 6 september 2012 06:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
Jou kennende geloof ik niet meteen dat je er zo over denkt
De Heer heeft een plan voor ons allemaal Teun, bekeer je nu tot de Scientology kerk en Xenu zal ook jouw gebeden aanhoren.quote:Op donderdag 6 september 2012 07:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja maar tering elke ochtend 6:30 opstaan 8 uur beginnen en tot 17:00!!!! wie bedenkt dat!?!#
Ja dat stukje met die dansende chicks op de bar, OMG WAT WAS DAT HEET ZEG POE POEquote:Op donderdag 6 september 2012 07:04 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja.
Mij kennende? Heb ik iets gemist in die film waardoor het een vrolijke, opbeurende film is?
quote:Op donderdag 6 september 2012 07:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja dat stukje met die dansende chicks op de bar, OMG WAT WAS DAT HEET ZEG POE POE![]()
![]()
quote:
quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 07:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja dat stukje met die dansende chicks op de bar, OMG WAT WAS DAT HEET ZEG POE POE![]()
![]()
Wie had je allemaal in de wagen?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Tevens wat Teun zegt, ochtenden zijn niet gemaakt voor mij.
DIe heb je ook bij de IKEA en zijn een stuk goedkoperquote:Op donderdag 6 september 2012 00:05 schreef Frankii het volgende:
http://www.ibood.com/nl/nl/
Stiekem wel vetjes
Ik dacht eerder een zeeolifant hoehahihoooquote:Op donderdag 6 september 2012 06:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja Teun, je hebt werkpaarden en sierpaarden. Jij bent obviously gewoon een sierpaard, ikzelf ben een zeepaard.
Gastquote:Op donderdag 6 september 2012 09:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik dacht eerder een zeeolifant hoehahihooo
[ afbeelding ]
Hoezo,lopen je collega's nog steeds zo te faaljoekelen dan?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:43 schreef Rossdale het volgende:
Eindelijk weer eens een werkdag die tot nu toe alleen nog maar goed nieuws gebracht heeftDat is al weer zeker zo'n 3 weken geleden. Mag ook wel weer eens een keer
Amazing.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:43 schreef Rossdale het volgende:
Eindelijk weer eens een werkdag die tot nu toe alleen nog maar goed nieuws gebracht heeftDat is al weer zeker zo'n 3 weken geleden. Mag ook wel weer eens een keer
Vooral leveranciers de laatste tijdquote:Op donderdag 6 september 2012 09:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoezo,lopen je collega's nog steeds zo te faaljoekelen dan?
quote:Op woensdag 5 september 2012 10:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Minder explosieven,altijd slechtquote:Op donderdag 6 september 2012 10:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vooral leveranciers de laatste tijd
[ afbeelding ]
Happy Endings blijft een bazenserie
Hehe ja is goed. Stoma zal er vast ook voor te porren zijn!quote:Op donderdag 6 september 2012 10:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Binnenkort weer MW2,was mooi vorige keer
quote:Op donderdag 6 september 2012 10:52 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe ja is goed. Stoma zal er vast ook voor te porren zijn!
quote:Op donderdag 6 september 2012 13:36 schreef Michhas het volgende:
wth michel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 september 2012 10:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vooral leveranciers de laatste tijd
[ afbeelding ]
Happy Endings blijft een bazenserie
Niemand boeiend, wel tering lekkere 30 jarige snolletjes gereden.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wie had je allemaal in de wagen?
Bozz en Ross volgens mijquote:Op donderdag 6 september 2012 21:50 schreef SoldMayor het volgende:
Heeft er iemand operation flashpoint: red river?
Mischien beetje co op?
yupquote:Op donderdag 6 september 2012 21:50 schreef SoldMayor het volgende:
Heeft er iemand operation flashpoint: red river?
Mischien beetje co op?
ross en ik zijn nog halverwege de campagne dus je zou kunnen joinen zodra je daar bentquote:Op donderdag 6 september 2012 22:01 schreef SoldMayor het volgende:
Wel beetje jammer dat het ps2 achtig er uit ziet.
één troost, dat is BO ookquote:Op donderdag 6 september 2012 22:01 schreef SoldMayor het volgende:
Wel beetje jammer dat het ps2 achtig er uit ziet.
oh no she did notquote:
meteen hatelijk doen hequote:Op donderdag 6 september 2012 22:03 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Op jou Aldi tv scherm wel ja.
Daarom zei ik het ook jaquote:
neem er nog 3quote:Op donderdag 6 september 2012 22:03 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Op jou Aldi tv scherm wel ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Waren de pruimen op?quote:
Feelin your pain bra. Gisteren weer iets te lang doorgegaan.quote:
en nog best leuk om te zien ookquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:32 schreef Cliffy het volgende:
Ester Vergeer, 9,5 jaar ongeslagen, 469 wedstrijden lang niet verloren
Inderdaad. Maar toch 1045 tot 1430 weer hardcore op schoolquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:33 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Feelin your pain bra. Gisteren weer iets te lang doorgegaan.
Altijd weer zo oppervlakkig he Ross...quote:
Wil best racen hoor, maar alleen als Bozz geen tijd heeft voor Sniper of flashpointquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:54 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Altijd weer zo oppervlakkig he Ross...![]()
Vanavond ff Forza? Of ben je er echt helemaal klaar mee
Primaquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wil best racen hoor, maar alleen als Bozz geen tijd heeft voor Sniper of flashpointWil die games eigenlijk eindelijk eens co-op uitspelen.
hihi, ik verwacht wel dat ik ff tijd heb voor die Laatste missie, heb ten slotte weekendquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wil best racen hoor, maar alleen als Bozz geen tijd heeft voor Sniper of flashpointWil die games eigenlijk eindelijk eens co-op uitspelen.
quote:Sony's nieuwe 4K Ultra HD TV kost 25.000 dollar
Bron: CVG
Een week geleden onthulde Sony de allereerste Ultra HD-televisie. Deze 3D-TV heeft een resolutie van 3840 bij 2160 pixels en telt dus vier keer zoveel pixels als een Full HD TV. Bovendien heeft het bakbeest een diameter van maar liefst 84 inch en is het in staat om Full HD-beelden te upscalen naar Ultra HD.
Destijds wilde de Japanse elektronicagigant nog geen prijskaartje noemen, maar velen vermoedden al dat de prijs wel eens aardig hoog zou kunnen worden. Dat vermoeden is zojuist door Sony bevestigd, want het bedrijf heeft laten weten dat je voor de TV maar liefst 25.000 dollar (zo'n 20.000 euro) zal moeten neertellen. Wetende dat je voor dit geld ook 20.000 hamburgers bij de McDonalds kunt kopen, zullen velen de aanschaf van dit nieuwe apparaat waarschijnlijk nog even uitstellen.
Tsssssss techwood is nog steeds altijd baas boven baas.quote:
Is sowieso een vreselijke vent.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:05 schreef Cliffy het volgende:
Wat een afgrijselijk slechte presentator is die Weesie eigenlijk
En totaal niet grappigquote:
Zie het alleen soms op youtube, ga het iig niet op tv kijkenquote:
Ik dacht meteen aan Nelis eigenlijkquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:39 schreef KneusTeun het volgende:
Liedje over Sold! Jeweet meteen dat het over hem gaat
Ik versta er geen flikker vanquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik dacht meteen aan Nelis eigenlijk
Ja dat was ik nou net niet van planquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik moest ook ff de lyrics opzoeken
omg, ik ben er stil van zo slecht.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:39 schreef KneusTeun het volgende:
Liedje over Sold! Jeweet meteen dat het over hem gaat
quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:06 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
omg, ik ben er stil van zo slecht.
net zo slecht als sold zelf
en in ander nederhop nieuws
http://www.geenstijl.nl/m(...)empi_s.html#comments
woensel is weer een town met softy's
Die "fuck you!" op 11:13quote:
Daar had je 5 keer premium voor kunnen kopen en je aan je belofte kunnen houdenquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:07 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Die "fuck you!" op 11:13![]()
Die rounds schijnen trouwens iets van $200 per stuk te kosten
Duizend bommen en granaten!quote:
Wat vind jij zo interessant aan dat hele politiek gebeuren? Ik kan me daar echt geen half uur in verdiepenquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:27 schreef Tauchmeister het volgende:
http://46.243.24.92/~fnvmatrix2/p2/
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat vind jij zo interessant aan dat hele politiek gebeuren? Ik kan me daar echt geen half uur in verdiepen
Heb MW3 niet meer thuis liggenquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:33 schreef SoldMayor het volgende:
Wat dachten ze trouwens bij Modern Warfare 3?
Het is spel is bijna op zijn einde laten we nu nog eens wel goede maps uitbrengen.
In het begin waren er alleen maar kut maps en de laaste 8 dlc maps zijn tof alleen heb je er niet zoveel meer aan.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:27 schreef Tauchmeister het volgende:
http://46.243.24.92/~fnvmatrix2/p2/
Niet? Oh ik wel,leuk om in te verdiepenquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat vind jij zo interessant aan dat hele politiek gebeuren? Ik kan me daar echt geen half uur in verdiepen
Komt misschien omdat het nu allemaal weer heel veel heel snel achter elkaar is.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet? Oh ik wel,leuk om in te verdiepenAlgemene interesse in de maatschappij en hoe die werkt en zou moeten werken denk ik
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar had je 5 keer premium voor kunnen kopen en je aan je belofte kunnen houden
Veel rondrijdenquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:06 schreef Cliffy het volgende:
Die General Knoxx DLC begint me na een uur ook al de strot uit te komen trouwens
Zolang hij hem niet 15 keer hoeft uit te spelen, heeft hij weinig te klagenquote:
ditquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zolang hij hem niet 15 keer hoeft uit te spelen, heeft hij weinig te klagen
Ja en elke 20 seconden zo'n instagib tank tegenkomen en om de 200 meter zo'n schurftapparaat dat van die pauperdrones uitpoeptquote:
Het was heerlijk, ik heb nu alleen wel pijn met zitten en naar de wc gaan.quote:
Heet jij Stef?quote:Op zaterdag 8 september 2012 01:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het was heerlijk, ik heb nu alleen wel pijn met zitten en naar de wc gaan.
Hij kwam helemaal tot aan mijn endeldarm, amazing
Scherpquote:
Heeft ie het schuim op de pruim?quote:
Stay classy, Arnhem.quote:Op zaterdag 8 september 2012 01:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het was heerlijk, ik heb nu alleen wel pijn met zitten en naar de wc gaan.
Hij kwam helemaal tot aan mijn endeldarm, amazing
Heb ik ook altijd van Dommelsch en Bavaria.quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:33 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb de hele nacht dommelsch moeten zuipen, en heb me daar een partij harde koppijn van!?!?!?!
quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:20 schreef SoldMayor het volgende:
Niet uit uitgeweest of zo vannacht maar wel alles er uit gekost.![]()
Stukjes in je neus om half 7.![]()
Volgens mij bestaat Oranjeboom niet meer, erg lekker was het ook nietquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:16 schreef Rossdale het volgende:
Het enige bier waar ik koppijn van krijg is Oranjeboom
Wat de fakquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
PROJECT X - GRONINGEN
Misschien goed idee voor een meet?
In Duitsland is zoiets ook vrij goed gegaan, denk dat diegene die het toen op FB heeft gezet, nu nog spijt heeftquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
PROJECT X - GRONINGEN
link?quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
In Duitsland is zoiets ook vrij goed gegaan, denk dat diegene die het toen op FB heeft gezet, nu nog spijt heeft
quote:
Linkjequote:BERLIN: A German court has handed a 20-year-old apprentice a 227,000-euro ($280,000) bill to cover police costs after he organized an illegal party through the Facebook social network in the southern German town of Constance.
Ze hebben wel potentiequote:Op zaterdag 8 september 2012 13:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien iets voor Maurice
Het kan van een a cup naar een b cup groeien iddquote:
Maakt niet uit.. je gebruikt toch alleen de onderkant!quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het kan van een a cup naar een b cup groeien idd
Volgens een DM die ik net krijg welquote:
Sepotje gepakt in dat topic, ergo; goed topic.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
PROJECT X - GRONINGEN
Spange chicks bangen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:17 schreef Pixell het volgende:
[..]
Fuck dat, wat moet ik nou in Groningen
Team Plamuur is in tha housequote:Op zaterdag 8 september 2012 13:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon doen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Niets tegen plamuur he? Mijn muur zit vol met plamuur.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:02 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Team Plamuur is in tha house
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |