Dat is precies wat ik dacht toen ik erdoor scrolde.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:09 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nou geweldig, de puisterige nerds hebben weer gesproken. Ik heb het gelezen, maar meer dan wat 'lulz', info over het kraken van MD5-hashes (alsof ze het wiel opnieuw uitgevonden hebben) en enkele van Wikipedia geplukte quotes die moeten verbloemen wat voor slecht lulverhaal het eigenlijk is, is het niet. Kunnen die gasten niet wat nuttigers gaan doen? Er is werkelijk niemand die iets om ze geeft, alleen hebben ze dat volgens mij zelf niet in de gaten. Alhoewel, blijkbaar word jij er wel opgewonden van.
Heb die online code niet gebruikt, en ga ik ook niet meer doen ook nietquote:
Potje Black Ops dan maar?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:37 schreef Rossdale het volgende:
Verveel me, Xbox anyone? Maakt me niet uit welke game, zolang het geen cod is
BO is inderdaad niet zo erg.quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
BO is inderdaad niet zo erg.
Maar ik ben een meeloper dus ik roep wat iedereen roept in de hoop dat mensen het grappig vinden. Shame on me.
Ja, jij was altijd host met je inbelverbinding en dan doen me kogels niets en dan met mijn sniper allemaal hitmarkershitmarkershitmarkershitmarkershitmarkershitmarkersHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhnnnnnnnnGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGquote:
Wieldop.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:41 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja, jij was altijd host met je inbelverbinding en dan doen me kogels niets en dan met mijn sniper allemaal hitmarkershitmarkershitmarkershitmarkershitmarkershitmarkersHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhnnnnnnnnGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG[ afbeelding ]
Dan ga ik die nu ook kijken.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:11 schreef Michhas het volgende:
Net Mystic River (eindelijk) gekeken, vette film wel.
Ja best ziek eigenlijk, maar of het nou echt een verassing is. alles is te volgen nowadays.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://pastebin.com/nfVT7b0Z
En AntiSec is weer terug
Die laatstequote:Op donderdag 6 september 2012 00:06 schreef Pixell het volgende:
http://imgur.com/a/06hgu
Zag dit op reddit voorbij komen, ik moest lachen
Wat een akelig begin zegquote:Op woensdag 5 september 2012 23:24 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dan ga ik die nu ook kijken.
Kan je er iets mee danquote:Op donderdag 6 september 2012 00:05 schreef Frankii het volgende:
http://www.ibood.com/nl/nl/
Stiekem wel vetjes
Meen je dat nou?quote:Op donderdag 6 september 2012 06:32 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee. Heel die film is akelig. Deprimerend. Wel goed.
Weltrusten.
Ja Teun, je hebt werkpaarden en sierpaarden. Jij bent obviously gewoon een sierpaard, ikzelf ben een zeepaard.quote:Op donderdag 6 september 2012 06:57 schreef KneusTeun het volgende:
man ik ben niet gemaakt voor arbeid.... elke ochtend sterf ik weer een beetje meer.
Ja maar tering elke ochtend 6:30 opstaan 8 uur beginnen en tot 17:00!!!! wie bedenkt dat!?!#quote:Op donderdag 6 september 2012 06:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja Teun, je hebt werkpaarden en sierpaarden. Jij bent obviously gewoon een sierpaard, ikzelf ben een zeepaard.
Ja.quote:Op donderdag 6 september 2012 06:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
Jou kennende geloof ik niet meteen dat je er zo over denkt
De Heer heeft een plan voor ons allemaal Teun, bekeer je nu tot de Scientology kerk en Xenu zal ook jouw gebeden aanhoren.quote:Op donderdag 6 september 2012 07:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja maar tering elke ochtend 6:30 opstaan 8 uur beginnen en tot 17:00!!!! wie bedenkt dat!?!#
Ja dat stukje met die dansende chicks op de bar, OMG WAT WAS DAT HEET ZEG POE POEquote:Op donderdag 6 september 2012 07:04 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja.
Mij kennende? Heb ik iets gemist in die film waardoor het een vrolijke, opbeurende film is?
quote:Op donderdag 6 september 2012 07:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja dat stukje met die dansende chicks op de bar, OMG WAT WAS DAT HEET ZEG POE POE![]()
![]()
quote:
quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 07:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja dat stukje met die dansende chicks op de bar, OMG WAT WAS DAT HEET ZEG POE POE![]()
![]()
Wie had je allemaal in de wagen?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Tevens wat Teun zegt, ochtenden zijn niet gemaakt voor mij.
DIe heb je ook bij de IKEA en zijn een stuk goedkoperquote:Op donderdag 6 september 2012 00:05 schreef Frankii het volgende:
http://www.ibood.com/nl/nl/
Stiekem wel vetjes
Ik dacht eerder een zeeolifant hoehahihoooquote:Op donderdag 6 september 2012 06:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja Teun, je hebt werkpaarden en sierpaarden. Jij bent obviously gewoon een sierpaard, ikzelf ben een zeepaard.
Gastquote:Op donderdag 6 september 2012 09:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik dacht eerder een zeeolifant hoehahihooo
[ afbeelding ]
Hoezo,lopen je collega's nog steeds zo te faaljoekelen dan?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:43 schreef Rossdale het volgende:
Eindelijk weer eens een werkdag die tot nu toe alleen nog maar goed nieuws gebracht heeftDat is al weer zeker zo'n 3 weken geleden. Mag ook wel weer eens een keer
Amazing.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:43 schreef Rossdale het volgende:
Eindelijk weer eens een werkdag die tot nu toe alleen nog maar goed nieuws gebracht heeftDat is al weer zeker zo'n 3 weken geleden. Mag ook wel weer eens een keer
Vooral leveranciers de laatste tijdquote:Op donderdag 6 september 2012 09:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoezo,lopen je collega's nog steeds zo te faaljoekelen dan?
quote:Op woensdag 5 september 2012 10:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Michhas heeft duidelijk plezier in zijn werkzaamheden. Het leukste aspect van zijn werk noemt hij de lunch,alhoewel hij de rookpauzes ook fijn vindt. Contact met zijn collega's gaat hem ook goed af. "Ria van de catering doet altijd een extra plakje kaas op mijn broodje!"
Minder explosieven,altijd slechtquote:Op donderdag 6 september 2012 10:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vooral leveranciers de laatste tijd
[ afbeelding ]
Happy Endings blijft een bazenserie
Hehe ja is goed. Stoma zal er vast ook voor te porren zijn!quote:Op donderdag 6 september 2012 10:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Binnenkort weer MW2,was mooi vorige keer
quote:Op donderdag 6 september 2012 10:52 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe ja is goed. Stoma zal er vast ook voor te porren zijn!
quote:Op donderdag 6 september 2012 13:36 schreef Michhas het volgende:
wth michel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 september 2012 10:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vooral leveranciers de laatste tijd
[ afbeelding ]
Happy Endings blijft een bazenserie
Niemand boeiend, wel tering lekkere 30 jarige snolletjes gereden.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wie had je allemaal in de wagen?
Bozz en Ross volgens mijquote:Op donderdag 6 september 2012 21:50 schreef SoldMayor het volgende:
Heeft er iemand operation flashpoint: red river?
Mischien beetje co op?
yupquote:Op donderdag 6 september 2012 21:50 schreef SoldMayor het volgende:
Heeft er iemand operation flashpoint: red river?
Mischien beetje co op?
ross en ik zijn nog halverwege de campagne dus je zou kunnen joinen zodra je daar bentquote:Op donderdag 6 september 2012 22:01 schreef SoldMayor het volgende:
Wel beetje jammer dat het ps2 achtig er uit ziet.
één troost, dat is BO ookquote:Op donderdag 6 september 2012 22:01 schreef SoldMayor het volgende:
Wel beetje jammer dat het ps2 achtig er uit ziet.
oh no she did notquote:
meteen hatelijk doen hequote:Op donderdag 6 september 2012 22:03 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Op jou Aldi tv scherm wel ja.
Daarom zei ik het ook jaquote:
neem er nog 3quote:Op donderdag 6 september 2012 22:03 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Op jou Aldi tv scherm wel ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Waren de pruimen op?quote:
Feelin your pain bra. Gisteren weer iets te lang doorgegaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |