Blauwalg meertje?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:22 schreef Nikmans het volgende:
Hommelheide, kom haten dan
[ afbeelding ]
Verder kuttopic
Zo'n Balkan boerennaam is natuurlijk vééééééél beter.quote:
Nee zelfs dat nietquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:21 schreef nattermann het volgende:
Al die hatende huilanders, en in de vakantie wel "gezellig een huisje in de heuvels"
Je zit op trevi niet waar?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:17 schreef Susteren het volgende:
Wat een kutdorp is dat toch. Voor alles wat je moet kopen moet je naar sittard, uitgaan bestaat hier niet en middelbare school is 14 km fietsen...
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:39 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Zo'n Balkan boerennaam is natuurlijk vééééééél beter.
14km veel vindenquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:17 schreef Susteren het volgende:
Wat een kutdorp is dat toch. Voor alles wat je moet kopen moet je naar sittard, uitgaan bestaat hier niet en middelbare school is 14 km fietsen...
quote:
jepquote:
Daarom had je ook gewoon in Born moeten wonen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:17 schreef Susteren het volgende:
Omdat het veel schade heeft geladen in de oorlog is het niets.quote:Op woensdag 5 september 2012 09:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik weet eigenlijk niet waarom maar een plaats dat Susteren heet had ik per definitie al niet veel van verwacht.
Ik kan je oppikken met de auto.quote:
zoiets hadden wij vroeger ookquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:22 schreef Nikmans het volgende:
Hommelheide, kom haten dan
[ afbeelding ]
Verder kuttopic
Echte mannen wonen in Geleenquote:Op woensdag 5 september 2012 12:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
Je hebt in Susteren toch dat cafe en die danszaal? Vette shit jongen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |