zeg !! dan ben ik jarigquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het best.Enige wat niet kan is zaterdag 6 oktober, dan vier ik mijn verjaardag.
Die heb ik mee naar huis genomen voor een spelletje Pim Pam Petquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:18 schreef Tamashii het volgende:
Waar the fuck is Mila Kunis gebleven?
Jij en MK wil ik wel zien. Ik wil dat hele waterval gebeuren wel eens zien zonder dat ik zelf vies word.quote:
Ja ik wil oooooook.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heb ik mee naar huis genomen voor een spelletje Pim Pam Pet.
Oh, echt? Cool! Ik ben zelf 26 oktober jarig, maar ik vier het eerder, samen met mijn vriend. Hij was 2 september jarig, dus we hebben ergens in het midden een datum geprikt.quote:
ow god, moeten we ook poncho's meenemen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij en MK wil ik wel zien. Ik wil dat hele waterval gebeuren wel eens zien zonder dat ik zelf vies word.
OP doelde ik op.quote:
Hoe oud ben jij eigenlijk? Je ziet er zo jong uit in je FoBoquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij en MK wil ik wel zien. Ik wil dat hele waterval gebeuren wel eens zien zonder dat ik zelf vies word.
Ik weet niet of een vrouw dat kanquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ja ik ben op zes oktober jarig.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Oh, echt? Cool! Ik ben zelf 26 oktober jarig, maar ik vier het eerder, samen met mijn vriend. Hij was 2 september jarig, dus we hebben ergens in het midden een datum geprikt.
Meer vrouwlijk schoon mag wel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:20 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Okeee hahaha.. als er wat aangepast moet worden hoor ik het wel..
Hoe jong word je?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja ik ben op zes oktober jarig.
Ik wil wel wat mannelijk schoon.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Meer vrouwlijk schoon mag wel.
Jij ook meeten?quote:
ik heb soms een watervalletje jaquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet of een vrouw dat kan.
26.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk? Je ziet er zo jong uit in je FoBo
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet of een vrouw dat kan.
Ze bedoelt of een vrouw dat bij haar kan doen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb soms een watervalletje ja
We waren een meet aan het plannen.quote:
20. Maar over dik een maand 21 dus.quote:
Ik kan lief wel vragen of hij het voor wil doenquote:
Mooizoquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]Lieve yvonne stuurde een berichtje
Zo dom ben ik nietquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, die zit hier naast me.
Laat hem dan typen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo dom ben ik niet. Wel blond, niet dom
.
Het zijn oude foto's.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh verrek, dan ben je nog ouder dan ik ook
Hawt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan lief wel vragen of hij het voor wil doen.
Ai spiek verrie goet inglish.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij snapt dat Nederlands allemaal niet.
Heb je ook Josh Holloway daar zitten?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij snapt dat Nederlands allemaal niet.
Nee.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je ook Josh Holloway daar zitten?
Bruce Dickinson ookquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:27 schreef kingtoppie het volgende:
Hello this is johnny depp speaking, over.
We are ready for take off, over.
(sjonnie depp is een piloot)
Idd, hoi Samzzquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whutquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het zijn oude foto's.
Beetje incognito blijven.
[..]
Hawt.
Houd me niet voor de gek, man, snotjongquote:
Snotjong? Ik ben ja oaler dan oe!quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Houd me niet voor de gek, man, snotjong.
Boeiendquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Snotjong? Ik ben ja oaler dan oe!
Je hebt toch DMquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ga ik hier toch niet zeggen, gekkie.
Hoezo?
Nee, serieus, is dat een verbastering voor hot of zoquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ga ik hier toch niet zeggen, gekkie.
Hoezo?
Je hebt geen dm-ban meer?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt toch DM
Ikke stalkie stalkie....
Ja.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, serieus, is dat een verbastering voor hot of zo?
Snotlip. Hihiquote:
Jonguh, ik heb niet eens geld en ik kom toch.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
WUT! jullie plannen een meet als ik ergens anders geld aan het spenderen ben
Toch leuk, die meet in Berlijn.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Jonguh, ik heb niet eens geld en ik kom toch.
Lopend!
Jonguh, misschien kom ik wel op de fiets! Nee serieus zijn er al concrete plannen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Jonguh, ik heb niet eens geld en ik kom toch.
Lopend!
Berlijn. Ik was er twee weken geleden nog.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Toch leuk, die meet in Berlijn.
Nee, niet echt. Ik denk dat iedereen gewoon even aan één centraal persoon de data moet doorgeven dat hij wel (of juist niet) beschikbaar is. Ik weet niet wat handiger is.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Jonguh, misschien kom ik wel op de fiets! Nee serieus zijn er al concrete plannen?
Klopt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:37 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm, daar ben ik vaak genoeg geweest kaneel, ivm werk.... Je postcode eindigd op 13 of 14![]()
Was de koffie lekker?quote:
Ohquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt geen dm-ban meer?
[..]
Ja.
Dus de meet is bij jou thuis begrijp ik?quote:
*checkt fobo* Jep, vind ik ook.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:40 schreef Samzz het volgende:
Over vrouwelijk schoon gesproken; mijn foto mag best in de OP staan, hoor.
Je weet mijn naam (en je kunt die nazoeken op fb). Staat gewoon een naamplaatje op mijn deur.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou aanbellen zou ik je huisnummer weten en een kop koffie eisen
Zoveel mensen kunnen er hier niet langskomen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus de meet is bij jou thuis begrijp ik?
STAPELEEEEEEEN!!!!quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet mijn naam (en je kunt die nazoeken op fb). Staat gewoon een naamplaatje op mijn deur.
[..]
Zoveel mensen kunnen er hier niet langskomen.
Met een beetje pielen kunnen er 10 mensen zitten.
En een orgie is al helemaal geen ruime voor.
Straat x is 300 meter lang oid....quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet mijn naam (en je kunt die nazoeken op fb). Staat gewoon een naamplaatje op mijn deur.
Lekker stapelen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Zoveel mensen kunnen er hier niet langskomen.
Met een beetje pielen kunnen er 10 mensen zitten.
En een orgie is al helemaal geen ruime voor.
Hij gaat je niet alles voorkauwen. Het moet wel spannend zijn om Kaneel te spotten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Straat x is 300 meter lang oid....
Wat fijn.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tamashii mag het gaan organiseren heb ik zojuist besloten
quote:
Ach, ik hoor mijn beneden buurman ook regelmatig batsen.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Straat x is 300 meter lang oid....
Dirty minds think alike.quote:
Mehhh, oneens.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij gaat je niet alles voorkauwen. Het moet wel spannend zijn om Kaneel te spotten.
Ik zou dat wel een leuk avontuur vinden. Met beloning als je 'm vindt uiteraard.quote:
Dat zei mijn mentor in havo 5 altijd.quote:
De koffie staat klaar.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou dat wel een leuk avontuur vinden. Met beloning als je 'm vindt uiteraard.
Met kaneelsmaak?quote:
Oew, welke zender?quote:
Ik ben nu in discussie met Hero Brinkman. Of nee, hij beantwoordt vragen. Best leuk.quote:
Dank je!quote:
Nee. Wel met munt als je wil.quote:
Ik multitask.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:52 schreef kingtoppie het volgende:
Ik kijk naar politiek chappies, tot lator.
Ik wilde net gaan strippen. Jammer.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:52 schreef kingtoppie het volgende:
Ik kijk naar politiek chappies, tot lator.
Dat is wel grappig, ja. Ik vind kaneel echt heel lekker.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Wel met munt als je wil.
Op een paar meets had ik wel kaneelstokjes meegenomen, als gimmick. Was wel leuk.
Het is nu reclame. Kleren uit!quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde net gaan strippen. Jammer.
Have fun.
Volgens mij voel ik een psychose opkomenquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:54 schreef sararaats het volgende:
Politiek![]()
Ik kijk liever naar de sexy benen van m'n psychotherapeute maar ze is zo onbereikbaar![]()
Verder ben ik in orde, het gaat de goeie kant op met m'n enkel/voet
My body is ready!quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde net gaan strippen. Jammer.
Have fun.
Oeh.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel grappig, ja. Ik vind kaneel echt heel lekker.
Maar neequote:Op dinsdag 4 september 2012 20:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Volgens mij voel ik een psychose opkomen![]()
Tis reclame...
Is dat zo? Zou je niet denken eigenlijk. Misschien ananas erbij eten? Dat schijnt het lekker zoet te maken. En kaneel kan op alles, dus ook op ananas.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
My body is ready!
[..]
Oeh.
Het is ook heerlijk. Enig nadeel is dat je zaad er minder goed van gaat smaken.
Al lang joh, zit je niet op te lettenquote:
Jij bent bang voor mijquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
My body is ready!
[..]
Oeh.
Het is ook heerlijk. Enig nadeel is dat je zaad er minder goed van gaat smaken.
nohmquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:57 schreef Samzz het volgende:
Kaneeeeeeeeel. Appeltaart met kaneeeeeel
.
Orgasme in je mond.
Eens.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:57 schreef Samzz het volgende:
Kaneeeeeeeeel. Appeltaart met kaneeeeeel
.
Orgasme in je mond.
creepyquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:59 schreef Fera het volgende:
Bah, iemand op facebook had een foto van een Wespspin gepost, dat is dus echt de ultieme combinatie van mijn twee grootste angsten.
Alle scherpe smaken zoals kaneel en knoflook, gaat je zaad viezer van smaken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dat zo? Zou je niet denken eigenlijk. Misschien ananas erbij eten? Dat schijnt het lekker zoet te maken. En kaneel kan op alles, dus ook op ananas.
Owja.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Al lang joh, zit je niet op te letten?
[..]
Jij bent bang voor mij.
Waarom eigenlijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alle scherpe smaken zoals kaneel en knoflook, gaat je zaad viezer van smaken.
Ananas en kiwi daarentegen...
[..]
Owja.
Knoflook.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alle scherpe smaken zoals kaneel en knoflook, gaat je zaad viezer van smaken.
Ananas en kiwi daarentegen...
[..]
Owja.
Geen idee, ik lette nooit zo op bij scheikunde.quote:
Inderdaad!quote:
Idee nummer één voor de meet. Lekker stinken met z'n allen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee, ik lette nooit zo op bij scheikunde.
Waren het de fenolen? Ik weet het niet meer.
[..]
Inderdaad!
Myraela was naar een volledig knoflookrestaurant geweest! Daar wil ik ook heen.
Maar ik ben zo lief en leuk en schattig en en en en enquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee, ik lette nooit zo op bij scheikunde.
Waren het de fenolen? Ik weet het niet meer.
[..]
Inderdaad!
Myraela was naar een volledig knoflookrestaurant geweest! Daar wil ik ook heen.
Whehe. Vind dat best een idee.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Idee nummer één voor de meet. Lekker stinken met z'n allen.
Ow waarom ik bang ben voor jou.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik ben zo lief en leuk en schattig en en en en en.
kijk mijn pohi dan.. ik ben geen klagert heurquote:
Jij nooit.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kijk mijn pohi dan.. ik ben geen klagert heur
Zo zie je maar weerquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehe. Vind dat best een idee.
Zal haar even vragen waar het was.
[..]
Ow waarom ik bang ben voor jou.
Ik dacht de smaken.
Ik kende je niet.
Neuh, ONZquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik ben een typische R&P'er, maar KLB is af en toe wel leuk.quote:
ik miste je al in het topicquote:
Wat heb jij in je buikquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik miste je al in het topic
sla, komkommer, stukjes schnitzel en ranjaquote:
nee gekkieeejjquote:
Ik doelde eigenlijk op je sigquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sla, komkommer, stukjes schnitzel en ranja
Oh dat..quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op je sig. Maar dat mag ook.
Meen je nietquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh dat..
meneer taxi wordt meneer papa taxi en ik ga de wereld een mini knetter aandoen
ja dat meen ik welquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meen je niet. Nou, gefeliciteerd denk ik?
Ja, ik moest even eten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik miste je al in het topic
oh dan is het goed .. pffieuw dacht al even dat je er zat van wasquote:
Wat is dit voor vreemde reactie?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit jouw UI te bestuderen, wat is het/zequote:
ik begreep het ook niet echtquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat is dit voor vreemde reactie?
ze heeft een hekel aan kinderen en een waslijst aan vooroordelen gok ik zoquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee hoor, kan wel tegen een stootje. En met een half oog kijken naar het carre debat natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh dan is het goed .. pffieuw dacht al even dat je er zat van was
vriendelijk hoor..quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ze een grapje maaktequote:Op dinsdag 4 september 2012 21:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Een kunstwerk van Jef Poldervaart.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit jouw UI te bestuderen, wat is het/ze?
Nee, ik dacht dat je een grap maaktequote:Op dinsdag 4 september 2012 21:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze heeft een hekel aan kinderen en een waslijst aan vooroordelen gok ik zo
Zie niet in waarom ze daar een grapje over maakt. Dan nog komt diequote:Op dinsdag 4 september 2012 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ze een grapje maakte.
lekker vriendelijk zeg. dan is dat nog geen reden om zoiets te doen tegen een zwangere vrouwquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze heeft een hekel aan kinderen en een waslijst aan vooroordelen gok ik zo
Gezien het ONZ tijdperk en dergelijkequote:Op dinsdag 4 september 2012 21:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zie niet in waarom ze daar een grapje over maakt. Dan nog komt dieheel vreemd over. Maaagoed.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ze een grapje maakte.
pardon?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gezien het ONZ tijdperk en dergelijke.
In ONZ hebben we vaak genoeg gedold en onzinnig gedaanquote:
hmm.. kay..quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
In ONZ hebben we vaak genoeg gedold en onzinnig gedaan.
Maar, mijn excuses. De reactie was niet op zijn plaats. Fijn dat je er zo gelukkig mee bent, voor jullie beiden.
Of je accepteert het niet, natuurlijk. Jouw keuze.quote:
Nuja, we zijn hier niet in ONZ he. En zo vind ik de discussie wel genoeg.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
In ONZ hebben we vaak genoeg gedold en onzinnig gedaan.
Maar, mijn excuses. De reactie was niet op zijn plaats. Fijn dat je er zo gelukkig mee bent, voor jullie beiden.
Euh, oké. Zal erover ophouden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nuja, we zijn hier niet in ONZ he. En zo vind ik de discussie wel genoeg.
dm dahannnnquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:21 schreef Moeraskat het volgende:
kei toffe trouwens, van stofgister op een beursje gestaan met allemaal zwangere buiken
Wat leuk.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:21 schreef Moeraskat het volgende:
kei toffe trouwens, van stofgister op een beursje gestaan met allemaal zwangere buiken
voor mij gaat ze een slinger maken met happy new year eropquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat leuk.Ik wil ook naar die beurzen, maar dan voor vintage oid.
Nee, was geen 'mod' reactie, maar meer om de sfeer te behouden.quote:
Oh wat tofquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:23 schreef Moeraskat het volgende:
GEDAAN
ze maakt tegenwoordig ook dekbedovertrekjes
met naamquote:
Doet ze ook andere slingers enzo?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
voor mij gaat ze een slinger maken met happy new year erop![]()
![]()
van jute en appeltjes groen
Ja, snap ikquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, was geen 'mod' reactie, maar meer om de sfeer te behouden.
ja alles wat je wiltquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Doet ze ook andere slingers enzo?
Leuk!!quote:
doe ik ook wellesquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
meh iemand aan de deur.. ik krijg dan altijd nog een beetje van.. als ik me verstop hoef ik niet open te doen reactie
wat ik nu ook deed
Herkenbaar. Als het niet iemand is die ik ken (kan vanuit boven gluren), laat ik hem dicht zitten. Vaak motten ze m'n geld hebben voor iets stompzinnigs.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
meh iemand aan de deur.. ik krijg dan altijd nog een beetje van.. als ik me verstop hoef ik niet open te doen reactie
wat ik nu ook deed
ik heb nog een beetje het..quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Herkenbaar. Als het niet iemand is die ik ken (kan vanuit boven gluren), laat ik hem dicht zitten. Vaak motten ze m'n geld hebben voor iets stompzinnigs.
ja hequote:
Die zijn echt heel mooi. Knap hoor.quote:
Hier komen ze alleen aan de deur om te doneren voor KWF of Unicef en zo. Ik geef nooit wat, maak naar 't KWF al jaren een bedrag over en Unicef heb ik niks mee.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Herkenbaar. Als het niet iemand is die ik ken (kan vanuit boven gluren), laat ik hem dicht zitten. Vaak motten ze m'n geld hebben voor iets stompzinnigs.
Lol.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb nog een beetje het..
'hier woont JJH' gevoel.. terwijl ik hier al een flinke poos woon
dus de neiging om nooit open te doen
Dan krijg je de tifus en gaat het pakketje lekker terug naar de afzenderquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
van de kinderkamer hebben we nu AL WEL phoe phoe 2 planken aan de muur waar de dingetjes die ik gekregen heb opstaan.. dan heb ik al een smelt agos het is echt gevoelquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:27 schreef Moeraskat het volgende:
uhudus voor alle zwangere onderons
![]()
Veel plzier.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:28 schreef Fera het volgende:
Ik ga er vandoor, vriendje is thuis.![]()
Later!![]()
tofquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
van de kinderkamer hebben we nu AL WEL phoe phoe 2 planken aan de muur waar de dingetjes die ik gekregen heb opstaan.. dan heb ik al een smelt agos het is echt gevoelhihi.. zal je zo ff foto whatsappen
Hebben wij niet ooit gePM't over het asiel waar ik werk...?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:29 schreef Tamashii het volgende:
Ik doe écht nooit open want vind het lullig om nee te zeggen enzo, maar ik vind dieren veel belangrijker.Het asiel sponser ik elke week en ik wil ook een hond adopteren.
Volgens mij wel ja. Enschede?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hebben wij niet ooit gePM't over het asiel waar ik werk...?
Ik heb voor mijn oom en tante twee schilderijen gemaakt toen hun tweeling geboren werd. Ze hebben ze, na zes jaar, nog steedsquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja heik heb al gezegt, als ik ooit zwanger ben mag ze voormij vanalles maken
tofquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn oom en tante twee schilderijen gemaakt toen hun tweeling geboren werd. Ze hebben ze, na zes jaar, nog steeds.
Ja,quote:
Borduren heb ik ook een tijdje gedaan, maar dat vond ik toch niet zo leuk als gewoon tekenen en schilderenquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
tofwij deden eerst borduren, maar tegen de tijd dat ik ooit baby's heb - over 40 jaar dus - vind ik daar toch geen hol meer aan
eensquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Borduren heb ik ook een tijdje gedaan, maar dat vond ik toch niet zo leuk als gewoon tekenen en schilderen.
ohaiquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:32 schreef Cryothic het volgende:
Zo, ik kom ook weer de her-intreder uithangen.
Aangezien ik morgen ochtend weer op kantoor ben...
Goedenavond meneerquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:32 schreef Cryothic het volgende:
Zo, ik kom ook weer de her-intreder uithangen.
Aangezien ik morgen ochtend weer op kantoor ben...
Ik vind het ook nog steeds heerlijk om te doenquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja,Super tof dat je dat doet. Mensen die dat soort dingen doen, chapeau!
april pasquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:34 schreef Moeraskat het volgende:
zeg knettert wanneer komt die uk eigenlijk
hihiquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
april pasben nog maar 9 weken
ja gelukkig wel. kan ik er rustig aan wennenquote:
Weet je wat je zou moeten proberen door te krijgen? Een rommelmarkt met vrijwilligers waarbij de opbrengst naar het asiel gaat. Dat gebeurt in Ede en ze krijgen hierdoor héél veel geld wat voor het asiel is.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het ook nog steeds heerlijk om te doen. Een aantal FOK!kers hebben ook een donatie aan het asiel gedaan
.
We verkeren nogal in financiële crisis... Nog net niet failliet, dankzij de Gemeente Enschede.
geweldigquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja gelukkig wel. kan ik er rustig aan wennen
en tis wel een super uk want donderdag bij de echo bewoog hij/zij duidelijk en hartje was mega duidelijk dus daarom mocht ik het al overal rondblaten ipv wachten tot 12 weken
Wij hebben binnenkort een Open Dag, dus dan gaat er vast ook wel een soort van geldophaalactie komen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Weet je wat je zou moeten proberen door te krijgen? Een rommelmarkt met vrijwilligers waarbij de opbrengst naar het asiel gaat. Dat gebeurt in Ede en ze krijgen hierdoor héél veel geld wat voor het asiel is.
Ga nu niet zeggen dat zaagmans dan de week doormidden komt zagenquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:41 schreef Moeraskat het volgende:
tralalaie tralalal la
morgen is het woensdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:42 schreef Moeraskat het volgende:
oja hur en dan is het net spannend is de aflevering alweer afgelopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
![]()
oja hur en dan is het net spannend is de aflevering alweer afgelopenWaarvan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
oja hur en dan is het net spannend is de aflevering alweer afgelopenAbuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Aladdin
. DISNEY
.
Ik was voor twee weken terug in de Disney store. Lief moest me eruit slepen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben verliefdik ook, op jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kom eens hier op mijn knie zitten mooie dameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben verliefdWie is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ook, op jou
kom eens hier op mijn knie zitten mooie dameWat een lekker ding, in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
ja hequote:Op dinsdag 4 september 2012 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een lekker ding, in de spoiler.
Dat is lang geleden zeg.quote:
flikkenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is lang geleden zeg.
Die vond ik vroeger ontzettend knap.
Wat doet ze tegenwoordig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroeger stonden er van zulke plaatjes in de tienerbladen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
flikkenik kwijl nu al 5 seizoenen op dr
nee, leg eens uitquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vroeger stonden er van zulke plaatjes in de tienerbladen.
[ afbeelding ]
Die ging dan stiekem mee naar mijn kamer. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Daarvoor moet ik eerst haar blote buik zien.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:12 schreef Moeraskat het volgende:
ze ziet er beter uit dan vroeger als je het aan mij vraagt
omnohmnohm
Watjequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er nog steeds goed uit, dus.
[..]
Nee.
Trusten, Stokkiewokkiequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet naar bedje toe. Slaap lekker.
Nietquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:17 schreef schrikbarend het volgende:
eeeeeeeeeeeeeen iedereen is weer weg
Het is ineens zo rustig dus dan ga ik maar weer...quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:17 schreef schrikbarend het volgende:
eeeeeeeeeeeeeen iedereen is weer weg
zo prikkelbaar..quote:
Oh jezus, dat was een grapjequote:
gebruik PI'squote:Op dinsdag 4 september 2012 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh jezus, dat was een grapje.
Gelukkig heeft Schrikbarend dat wel door, gezien zijn reactie.
meh, niet echt geweldig, maar ga morgen wel weer werkenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Poesje voel je je alweer wat beter?
ik ben nog niet zo gek als dat ik eruit ziequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh jezus, dat was een grapje.
Gelukkig heeft Schrikbarend dat wel door, gezien zijn reactie.
hmhmquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe ik regelmatig. Alleen nu even niet.
je ui ziet er gek uitquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:21 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ik ben nog niet zo gek als dat ik eruit zie
Je hebt mij niet zien beweren dat je gek bentquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:21 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ik ben nog niet zo gek als dat ik eruit zie
Ietsje beter opletten, Kittyquote:
quote:
bij wijze van spreken mensenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt mij niet zien beweren dat je gek bent.
* gewoonmezelf87 perst verse jus voor poesjequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
meh, niet echt geweldig, maar ga morgen wel weer werken
dat doe ik, daarstraks gebruikte je die ook nietquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt mij niet zien beweren dat je gek bent.
[..]
Ietsje beter opletten, Kitty.
aww wat liefquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
* gewoonmezelf87 perst verse jus voor poesje
Ik gebruik m'n hele FOK! carrière al PI's. Het lijstje is er ook eentje.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat doe ik, daarstraks gebruikte je die ook niet![]()
nu wel, omdat ik er wat van zei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |