zeg !! dan ben ik jarigquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het best.Enige wat niet kan is zaterdag 6 oktober, dan vier ik mijn verjaardag.
Die heb ik mee naar huis genomen voor een spelletje Pim Pam Petquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:18 schreef Tamashii het volgende:
Waar the fuck is Mila Kunis gebleven?
Jij en MK wil ik wel zien. Ik wil dat hele waterval gebeuren wel eens zien zonder dat ik zelf vies word.quote:
Ja ik wil oooooook.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heb ik mee naar huis genomen voor een spelletje Pim Pam Pet.
Oh, echt? Cool! Ik ben zelf 26 oktober jarig, maar ik vier het eerder, samen met mijn vriend. Hij was 2 september jarig, dus we hebben ergens in het midden een datum geprikt.quote:
ow god, moeten we ook poncho's meenemen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij en MK wil ik wel zien. Ik wil dat hele waterval gebeuren wel eens zien zonder dat ik zelf vies word.
OP doelde ik op.quote:
Hoe oud ben jij eigenlijk? Je ziet er zo jong uit in je FoBoquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij en MK wil ik wel zien. Ik wil dat hele waterval gebeuren wel eens zien zonder dat ik zelf vies word.
Ik weet niet of een vrouw dat kanquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ja ik ben op zes oktober jarig.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Oh, echt? Cool! Ik ben zelf 26 oktober jarig, maar ik vier het eerder, samen met mijn vriend. Hij was 2 september jarig, dus we hebben ergens in het midden een datum geprikt.
Meer vrouwlijk schoon mag wel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:20 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Okeee hahaha.. als er wat aangepast moet worden hoor ik het wel..
Hoe jong word je?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja ik ben op zes oktober jarig.
Ik wil wel wat mannelijk schoon.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Meer vrouwlijk schoon mag wel.
Jij ook meeten?quote:
ik heb soms een watervalletje jaquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet of een vrouw dat kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |