Een gegronde reden om te gaan RaRrenquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze zijn samen met Iron Maiden een sterk gerucht voor Rock am Ring 2013Dus hopelijk europees tourtje volgende zomer
![]()
En Maiden
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
BEN JE NIET TROTS DAT IK HET IN MN AGENDA HEB STAAN????
I've got two tickets to....quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:40 schreef Greys het volgende:
lalalalala to Ironnnnnnn Maidennnnnnnnnnn babyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
(wat mot er ook alweer op de lalalala plek?)
ja, erg gaaf festival. Wel moeilijk grootquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een gegronde reden om te gaan RaRren
Trustquote:
Ja nee ja nee maar dat maakt niet uitquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
I've got two tickets to....
Maar das niet ván Iron Maiden
I've got two ticketsquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:40 schreef Greys het volgende:
lalalalala to Ironnnnnnn Maidennnnnnnnnnn babyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
(wat mot er ook alweer op de lalalala plek?)
Ik zat echt hardop in mijn eentje "ja dahagggggggg klootzakken" toen het dus zo gingquote:
Was het niet "tussen 1 en 15?"quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zat echt hardop in mijn eentje "ja dahagggggggg klootzakken" toen het dus zo ging
Echt, wat een gepruts daar.
Nee, ze zeggen letterlijk 'waarbij 1 staat voor zeer ontevreden en 5 voor zeer tevreden'quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Was het niet "tussen 1 en 15?"
En 0?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ze zeggen letterlijk 'waarbij 1 staat voor zeer ontevreden en 5 voor zeer tevreden'
Maar de 1 kan je dus niet kiezen![]()
Die heb ik niet geprobeerd uiteraard, als ik van 1 tot en met 5 kan kiezenquote:
Lekker danquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ze zeggen letterlijk 'waarbij 1 staat voor zeer ontevreden en 5 voor zeer tevreden'
Maar de 1 kan je dus niet kiezen![]()
Misschien als ik zin heb dat ik daar morgen ook nog even over bel, over dat bespottelijke klantenonderzoek. En dan mag ik na dat gesprek vast weer een klantenonderzoek intoetsen, yay!quote:
Dat liep niet raarquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:57 schreef tombolafan het volgende:
Wanneer heb je die snowboots gekocht dan dat het nu nog raar loopt
Maak dan nog een ander accountquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat liep niet raar
Ik bestelde, betaalde vooruit per ideal en drie dagen later waren ze er.
Niets raars, niet teruggestuurd, gewoon alles goed.
Alleen bij mijn nieuwe bestelling nu krijg ik, wat ik ook probeer, de optie 'acceptgiro' niet bij betaalmogelijkheden. En dat kan, maar alleen als je nog een openstaande rekening hebt. En die heb ik nietNooit gehad ook daar.
Zal neem ik aan op rekening en/of adres geregistreerd worden, anders heeft t weinig nut héquote:Op woensdag 5 september 2012 00:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maak dan nog een ander account
Of je woont in een lekkere buurt. Heb ik ook regelmatig, als de buren weer eens op krediet bezig zijnquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat liep niet raar
Ik bestelde, betaalde vooruit per ideal en drie dagen later waren ze er.
Niets raars, niet teruggestuurd, gewoon alles goed.
Alleen bij mijn nieuwe bestelling nu krijg ik, wat ik ook probeer, de optie 'acceptgiro' niet bij betaalmogelijkheden. En dat kan, maar alleen als je nog een openstaande rekening hebt. En die heb ik nietNooit gehad ook daar.
Oh dat heb ik dan kennelijk verkeerd uitgelegdquote:Op woensdag 5 september 2012 00:00 schreef Loveless85 het volgende:
Oh het klonk een beetje alsof er iets mis was gegaan met de snowboots
Ook al geprobeerd voordat ik belde. Hetzelfde probleemquote:Op woensdag 5 september 2012 00:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maak dan nog een ander account
Heb ik ook nog aan gedachtquote:Op woensdag 5 september 2012 00:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Of je woont in een lekkere buurt. Heb ik ook regelmatig, als de buren weer eens op krediet bezig zijn![]()
Ja, of gewoon bellen en naar een manager vragen, niet het telefoonmiepje. Zou inderdaad toch gewoon moeten kunnen. Ik betaal zelf wel graag vooruit, omdat ik het ook anders vergeet. Maar eigenlijk is het idioot ja, dat je tegenwoordig vaak al iets ruim van te voren afrekent, en dan maar moet afwachten of (en wat) je nog krijgtquote:Op woensdag 5 september 2012 00:07 schreef tombolafan het volgende:
Ik zou wel bellen of mailen of schrijven ofzo hoor
Mjah ik kan me voorstellen dat je 'voor het gemak' bepaalde buurten standaard blacklist ofzo. Maar als mensen dan bestellen en daar geen problemen zijn moet je dat bedrag toch ook belonen.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb weleens niet op acceptgiro kunnen bestellen bij een bedrijf waar ik meerdere keren bij besteld (en netjes op tijd betaald) had vanwege de buurtjes. Nou, die hebben me ook niet meer terug gezien, als je bestaande klanten gaat afrekenen op het gedrag van buren is het niet goed
Nou ze is wel ESF-fan, misschien hebben ze dat ergens gevondenquote:Op woensdag 5 september 2012 00:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah ik kan me voorstellen dat je 'voor het gemak' bepaalde buurten standaard blacklist ofzo. Maar als mensen dan bestellen en daar geen problemen zijn moet je dat bedrag toch ook belonen.
En voor zover ik weet woont Greys ook niet in een buurt die een slechte naam heeft ofzo
Ja, precies. Dat ik gewoon klant ben en word uitgesloten, bevalt me niet. Maar even goede vrienden dan hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 00:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah ik kan me voorstellen dat je 'voor het gemak' bepaalde buurten standaard blacklist ofzo. Maar als mensen dan bestellen en daar geen problemen zijn moet je dat bedrag toch ook belonen.
En voor zover ik weet woont Greys ook niet in een buurt die een slechte naam heeft ofzo
quote:Op woensdag 5 september 2012 00:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ze is wel ESF-fan, misschien hebben ze dat ergens gevonden
Dat kan, maar ze draagt toch geen panterprintjes en kettingjes met haar eigen naam?quote:Op woensdag 5 september 2012 00:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ze is wel ESF-fan, misschien hebben ze dat ergens gevonden
Op het SongfestiBal welquote:Op woensdag 5 september 2012 00:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat kan, maar ze draagt toch geen panterprintjes en kettingjes met haar eigen naam?
Stippelonderbroekenquote:Op woensdag 5 september 2012 00:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat kan, maar ze draagt toch geen panterprintjes en kettingjes met haar eigen naam?
Hoe komen zij bij jouw rekening dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 00:14 schreef Greys het volgende:
Oh en ik dacht nog ff dat ze misschien stiekem hadden gecheckt of er wel geld op mijn rekening stond, maar op het moment van bestellen stond er gewoon genoeg geld op. Dus dat kan ook niet. Want ze gaan niet checken voordat je bestelt neem ik aan
Geen idee, maar ze hebben mijn rekeningnr neem ik aan van die ene keer dat ik per ideal vooruit betaald hebquote:Op woensdag 5 september 2012 00:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoe komen zij bij jouw rekening dan?
Ja okee, maar een kredietcheck is wat anders dan je saldo checken.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze hebben mijn rekeningnr neem ik aan van die ene keer dat ik per ideal vooruit betaald hebEn ergens op hun site roepen ze iets over dat ze kredieten kunnen (laten) checken. Echter, op het moment dat ik deze jurk wilde bestellen stond er gewoon genoeg geld op. In de plus, dus
Een paar dagen ervoor had ik even in de min, omdat mijn baas 2 mnd op vakantie was en mijn salaris dus iets later kwam. Maar ik neem aan dat ze niet je bankgeschiedenis gaan checken van vóórdat je bestelt? En ik heb geen schulden of leningen of wat dan ook en normaal heb ik mijn salaris ook altijd gewoon op tijd
kredietcheck is toch geen rekening bekijken?quote:Op woensdag 5 september 2012 00:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze hebben mijn rekeningnr neem ik aan van die ene keer dat ik per ideal vooruit betaald hebEn ergens op hun site roepen ze iets over dat ze kredieten kunnen (laten) checken. Echter, op het moment dat ik deze jurk wilde bestellen stond er gewoon genoeg geld op. In de plus, dus
Een paar dagen ervoor had ik even in de min, omdat mijn baas 2 mnd op vakantie was en mijn salaris dus iets later kwam. Maar ik neem aan dat ze niet je bankgeschiedenis gaan checken van vóórdat je bestelt? En ik heb geen schulden of leningen of wat dan ook en normaal heb ik mijn salaris ook altijd gewoon op tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |