quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bedankt voor je/jullie kaartje hé
De kant van de supermarkt, zoals altijdquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welk station en welke kant?![]()
En hoe moet het met de supermarkt?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Tombo heeft hem gestuurdMede namens ons.
En de eckte verjaardagszoenen krijg je de 15e
Ja jij zorgt voor de zoenen he, ik heb de kaart al gedaanquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Tombo heeft hem gestuurdMede namens ons.
En de eckte verjaardagszoenen krijg je de 15e
Spannend! Als dat maar goed gaat.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De kant van de supermarkt, zoals altijd
En dan ga ik er in en eet Q dr ezelsoor op, zoals altijd![]()
![]()
/autist
Met of zonder tong?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja jij zorgt voor de zoenen he, ik heb de kaart al gedaan
Ik heb nog niks gedaan, welk klusje is dan voor mij?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja jij zorgt voor de zoenen he, ik heb de kaart al gedaan
Kaart was zonder volgens mijquote:
GEEEEEEEEEEEN boodschappen gaan doen onderweg in elk geval!quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welk station en welke kant?![]()
En hoe moet het met de supermarkt?
Jij had nog ruimte in je bed toch?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gedaan, welk klusje is dan voor mij?
Kan je steak bakken? en ehhhhquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gedaan, welk klusje is dan voor mij?
flurry's halen?quote:
NIEIEIEIHIEIEIEIETTTTTT!quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij had nog ruimte in je bed toch?
Daar moet je mee oppassen. Daar zitten ongelukjes, en das zeker in je bed niet zo handigquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
NIEIEIEIHIEIEIEIETTTTTT!![]()
Misschien een klein hoekje.![]()
Nee. En ehhhhh?quote:
Moet je elkaar goed stevig beet houdenquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar moet je mee oppassen. Daar zitten ongelukjes, en das zeker in je bed niet zo handig
Ah, de ervaring spreekt?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar moet je mee oppassen. Daar zitten ongelukjes, en das zeker in je bed niet zo handig
quote:
Dat is niet de 15de, sukkel. Dat is de 12dequote:Op dinsdag 4 september 2012 23:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Iets dunner, iets langer, en je kan al je accessoires wegtiefen. En het wordt natuurlijk (wederom) gepresenteerd of ze wéér het wiel hebben uitgevonden.
Ik heb er zin an hoor
Snelle en lieve vriendin heb je.quote:
Dat was robijnquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe vaak zul je dat nog mogen zeggen![]()
Nee joh, ze kwam net toch WEER wat toelichten?quote:
Dat zou zo niet stoer zijnquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
yes, waarschijnlijk nieuwe dockconnector, als dat echt waar is, bohhhh, ahahaha
Nope, werkt niet, naast dat de connector van formaat wijzigt is het huidige signaal analoog, en dat wordt digitaal, dus adapters/connectors hebben geen zinquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is niet de 15de, sukkel. Dat is de 12de
En geen idee of de connector daadwerkelijk anders zal zijn. Ik neem aan dat als dat wel zo is er een verloopstuk uitkomt. Ik heb godverdomme net een iphone wekker gekocht.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De kant van de supermarkt, zoals altijd
En dan ga ik er in en eet Q dr ezelsoor op, zoals altijd![]()
![]()
/autist
Als zij het maar snapt.quote:
Ik zag hetquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee joh, ze kwam net toch WEER wat toelichten?Zoals altijd?
Neej! Songfestibal!quote:
We moeten daar 14.00 zijn toch?quote:
BEN JE NIET TROTS DAT IK HET IN MN AGENDA HEB STAAN????quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:30 schreef Qwea het volgende:
BEN JE NIET TROTS DAT IK NIET VERGETEN BEN DAT IK MET JE MEE RIJ?????
Oh ja nu niet ineens toch maar niet komen hequote:
Oh, ik dacht dat het over deze zaterdag gingquote:
Ze heeft een... hoe zeg je het ook alweer... sociaal leven.quote:
Wordt er dan naar Shabu gegaan?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het over deze zaterdag ging
Ik zou net aan je melden dat ik Kill the DJ heul niet leuk vind, maar dat is nu natuurlijk een beetje ongepastquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:35 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)het-ziekenhuis.dhtml
Ze zijn samen met Iron Maiden een sterk gerucht voor Rock am Ring 2013quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Benieuwd wat er aan de hand is, hopelijk niets ernstigs.
Nog tourdata bekend gemaakt voor Europa tijdens mijn afwezigheid?
Niet echt veel informatiequote:Op dinsdag 4 september 2012 23:35 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)het-ziekenhuis.dhtml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |