Lottekoekiequote:Op dinsdag 4 september 2012 23:02 schreef knoblaucha6 het volgende:
Whoei! Ik vergeet even mijn lompe binnenvallen netjes te verklaren: omdat ik (af en toe maar dan echt af en toe) mee lees, het daarom dus ook niet helemaal volg dus maar wél iets meepik van ziekenhuizen en andere narigheden. En daar wil ik eigenlijk even eenvoor rond delen.
Nou ja, daarom dus eigenlijk. (en omdat jullie een lekker stelletje zijn natuurlijk![]()
Maar bij deze dan, oprecht sterkte voor wie het kan gebruiken.
Vrij duidelijk hequote:
Toen ik keek schoot ie alquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ELKE keer als je dat keek 'ja hoorrrrrrrrrr en daar istie weerrrrrrr'
enzeauquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:08 schreef Greys het volgende:
INGEPINGGGGGGGGGGGG welkom terug![]()
Had ik nog helemaal niet gezegd
Maar ik zat ff in de politieke live gesprekken enzeau.
Toen ze het er zelf onder zette bij haar vorige post 'aka lottekoekie' werd het mij al wel duidelijk iddquote:
Je post niet alleen hier he, je was al veel eerder ontmaskerdquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:09 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Lieve meid, ik zei zelf al dat ik het was
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:10 schreef Greys het volgende:
Ik ken zelfs nog de caravan en achteruit rij race versie daarvan
Dan ben je echt oud, zeker?
Me gras?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:10 schreef Greys het volgende:
+1quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:10 schreef Greys het volgende:
Dank uquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:08 schreef Greys het volgende:
INGEPINGGGGGGGGGGGG welkom terug![]()
Had ik nog helemaal niet gezegd
Maar ik zat ff in de politieke live gesprekken enzeau.
Dat ken ik ook ergens vanquote:
Met andre van duin als commentator..... Neuh hoor niet oud gewoon dezelfde leeftijd als ikquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:10 schreef Greys het volgende:
Oei, jij kunt lézenquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen ze het er zelf onder zette bij haar vorige post 'aka lottekoekie' werd het mij al wel duidelijk idd
Had ik het wel al gezegd?quote:
Wat heb je nu weer gedaan?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:12 schreef Qwea het volgende:
Mijn wond is open geknapt, againniet boeiend allemaal hoor, maar ik wil mijn korstje terug
11 uur achter elkaar geslapenquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Was het lekker, je eigen bedje?
Soms he... verbaas ik mezelf!quote:
Thanks LK! En doeg dan!quote:Maar wilde enkel maar even zwaaien en even iedereen die het kan gebruiken eventjes een hart onder de riem steken.
Dusen
Die kattenkots maakt het af hea?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
11 uur achter elkaar geslapen![]()
![]()
Vooral het wakker worden met een kat naast je hoofd, tegen je benen, op je kussen en kattenkots naast de bank was heerlijk
Dat kun je dan echt missen he?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
11 uur achter elkaar geslapen![]()
![]()
Vooral het wakker worden met een kat naast je hoofd, tegen je benen, op je kussen en kattenkots naast de bank was heerlijk
Ja, toen je voor Schiphol stond te wachtenquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Had ik het wel al gezegd?
Ik ga donderdag Tzatziki maken denk ik
Tegen mij speelt ie nog steeds hard to getquote:
Iets dunner, iets langer, en je kan al je accessoires wegtiefen. En het wordt natuurlijk (wederom) gepresenteerd of ze wéér het wiel hebben uitgevonden.quote:
Hoe vaak zul je dat nog mogen zeggenquote:
Ik geloof d'r niks van.quote:
Wij moeten nog even in de PM hangen voor volgende week zaterdagquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Had ik het wel al gezegd?
Ik ga donderdag Tzatziki maken denk ik
Whut whut whut?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Iets dunner, iets langer, en je kan al je accessoires wegtiefen. En het wordt natuurlijk (wederom) gepresenteerd of ze wéér het wiel hebben uitgevonden.
Ik heb er zin an hoor
De Iphone?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Iets dunner, iets langer, en je kan al je accessoires wegtiefen. En het wordt natuurlijk (wederom) gepresenteerd of ze wéér het wiel hebben uitgevonden.
Ik heb er zin an hoor
Even voor jou, meteen al, ik was niet incognito (zou me niet eens kunnen lúkken) maar kon de naam niet meer gebruiken, daarom)quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je post niet alleen hier he, je was al veel eerder ontmaskerd
Als hij niet uit zichzelf komt gaan we hem gezellig ophalen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Tegen mij speelt ie nog steeds hard to get
'Ik weet nog niet of ik kom'.
Het is goddomme bij hem om de hoek! YOU TELL HIM!
Ik haal je op op het stationquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wij moeten nog even in de PM hangen voor volgende week zaterdag
Knurft.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:16 schreef Loveless85 het volgende:
Oh de iPhone is de 12e, niet?
Ik weet 't niet, ik volg het niet zo
Wat is er de 15e dan?
Jij hebt het over je smoking nu?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb er zin an hoor
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:16 schreef Loveless85 het volgende:
Oh de iPhone is de 12e, niet?
Ik weet 't niet, ik volg het niet zo
Wat is er de 15e dan?
Welk station en welke kant?quote:
yes, waarschijnlijk nieuwe dockconnector, als dat echt waar is, bohhhh, ahahahaquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb er zin an hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |