Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
Dat interview was leuk ja.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik stem op Dirk Poot van de Piratenpartij
Helemaal na het live gesprek op FOK!
Prachtig!quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:22 schreef ferrari_rood het volgende:
En waar staat de piratenpartij voor greys?
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
onze nieuwe keuken
lol, heb je er eentje over? Wellicht ben ik wel geïnteresseerd.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik baal een beetje van dat inmens groot raam waardoor we nu een heel dure afzuigkap moeten hebben
zoek je nog een vaatwasser cat???
Twee? Toe maar!quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb er straks 2!!! te koop/over maar die zijn wel vrijstaand.
Eigenlijk niet he, maar dan toch.quote:
wel veel feestjesquote:
Het gaat de goeie kant op dankzij de kinesist.quote:
Tsja... zoveel eer was er in de afgelopen kabinetsperiode sowieso niet te behalen. Ik weet het niet hoorquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:50 schreef komrad het volgende:
[..]
wel veel feestjes
@elisaB, rutte was ook geen succes en roemer lijkt me de weg naar bankroet. wie dan? d66 is te klein, CDA is klaar voor de opheffing en de PVV laten we het daar maar helemaal niet over hebben. Doe mij dan maar, bij gebrek aan beter, een paarse variant
het was geen verplichting om met Wilders te gaan aanmodderen. Als je het doet, ben je verantwoordelijk. En Rutte lacht alles weg en kraamt heel veel retoriek uit maar laat weer een paar hangijzers boven de markt hangen. dan heb ik bv meer respect voor Pechtold die staat voor zijn overtuiging.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tsja... zoveel eer was er in de afgelopen kabinetsperiode sowieso niet te behalen. Ik weet het niet hoor
Ben het met je eens hoor. Ik mis de oude taaie ras-VVD'ers van vroeger wel eens. Ik vind Buma leukquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:01 schreef komrad het volgende:
het was geen verplichting om met Wilders te gaan aanmodderen. Als je het doet, ben je verantwoordelijk. En Rutte lacht alles weg en kraamt heel veel retoriek uit maar laat weer een paar hangijzers boven de markt hangen. dan heb ik bv meer respect voor Pechtold die staat voor zijn overtuiging.
vvd is niet mijn ding, nooit geweest ook zijn mij wat te recht. en eigenlijk ook weinig liberaal. Buma trek ik al helemaal niet, het lijkt wel een combinatie van Balkenende en laten we zeggen de vries. Moraalridder met iets meer charisma dan balkenende maar geen waarde meer in jet politieke spectrum. de boeren stemmen vvd, de gelovigen zijn of niet meer gelovig of gaan voor de cu en daarmee verliezen ze kritieke massa en daarmee de stem van de strategische stemmer. Resultaat : een middelkleine partij zonder onderscheidend profielquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoor. Ik mis de oude taaie ras-VVD'ers van vroeger wel eens. Ik vind Buma leuk
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:44 schreef ElisaB het volgende:
Ol ben een beetje politiek-moe en heb op allemaal wel wat aan te merken. Dús ik kan niet kiezen
Maar de PvdA de grootste// Nee, laten we dat maar niet doen
Dieper.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Zon, zee, zuipen, ziekenhuis.
Hoe diep kun je zinken als tv-zender
Jouw schuld!quote:
Ik kijk gewoon Friendsquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo
Eerst Barbie's baby, nu zuip je het ziekenhuis in.
Tijd dat ik weer aan het werk ga geloof ik
Is het ook, maar wát er in het programma staat vind ik heel erg belangrijk, vooral het willen afschaffen van de farmapatenten. En omdat er niet één partij verder zich daarmee bezig houdt en ik het persoonlijk belangrijk vind dat er iemand in de kamer komt (al is het maar met 1 zetelquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat interview was leuk ja.Maar zijn programma is me toch een ietsie te beperkt.
Huuuuuu, Johanquote:Ik las net even wat door van de Partij van de Toekomst. Volkomen onhaalbare idealen, maar de basisgedachte is leuk en dat kan de politiek wel gebruiken nu.
Dus misschien ga ik wel voor Johan.
Hij gaat meestal niet zelf hoorquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:41 schreef Greys het volgende:
Hoi LK
FR, wat een mooie keuken!
[..]
Is het ook, maar wát er in het programma staat vind ik heel erg belangrijk, vooral het willen afschaffen van de farmapatenten. En omdat er niet één partij verder zich daarmee bezig houdt en ik het persoonlijk belangrijk vind dat er iemand in de kamer komt (al is het maar met 1 zetel) die zich daar hard voor gaat maken, krijgt hij mijn stem. En eigenlijk ook omdat de grote partijen er een kutzooi van hebben gemaakt afgelopen jaar
![]()
[..]
Huuuuuu, JohanErgens vind ik hem aandoenlijk, maar ...
Ah nee, ergens vind ik hem gewoon aandoenlijk. Dat is het![]()
Al zie ik hem liever gewoon in een zelfgeknutseld apparaat van een schuine helling af denderen met een grote grijns bij Ter Land, Ter Zee, dan in de kamer haha
Vroeger was hij toch de man die bij elke editie mee deed?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij gaat meestal niet zelf hoorHij schiet alleen
100 keer meegedaanquote:Johan Vlemmix, de eerste die 100 keer heeft meegedaan. Na zijn honderdste maal werd hij jurylid, mede-presentator en starter. Hij staat nu bekend als 'ervaringsdeskundige' van het programma/
Ik twijfelde nog of ik het zal gaan volgenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:48 schreef Laysa het volgende:
Ik wilde eigenlijk Dallas kijken maar dat doe ik wel een keer via gemist.
Whehehehehehe wat ergquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:49 schreef Greys het volgende:
Tombo, van wiki:
[..]
100 keer meegedaan
Had ik het dus toch niet gedroomd. Goddank, anders moest ik mij zorgen maken over mijn dromen!
Ik wist dat ook! We worden oud.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:49 schreef Greys het volgende:
Tombo, van wiki:
[..]
100 keer meegedaan
Had ik het dus toch niet gedroomd. Goddank, anders moest ik mij zorgen maken over mijn dromen!
Wil het wel graag zien... Net als Dr.Tinus....uiteindelijk had DK in zn 1 e zaterdag 2 afleveringen gekeken. Ik pak wel op bij afl 3. Denk ikquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog of ik het zal gaan volgen
Niet van gekomen
Ik ookquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Wist ik ook
Ik vond het vroeger altijd zoooo leuk ende spannend
Ja, ELKE keer als je dat keek 'ja hoorrrrrrrrrr en daar istie weerrrrrrr'quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whehehehehehe wat ergWist ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |