Jezusquote:Op woensdag 5 september 2012 13:27 schreef Greys het volgende:
Net een kaart in de bus, ik ga voor de 117e keer nu (ok, lichtelijk overdreven, maar zeker de 7e keer) volgende week mijn kraanwater 3 dagen niet mogen drinken.![]()
![]()
Vorige donderdag ook al, a.s. dinsdag weer. En daarna dus steeds 3 dagen lang dat je het eerst moet koken voordat je het drinkt. En dat is al 5-6 keer eerder zo geweest. Inmiddels drink ik het dezelfde avond steeds gewoon weer, ik blijf niet aan de gang
En je weet zeker dat je niet zwanger bent?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:24 schreef Oognip het volgende:
Ik moet ook zo veel plassen. Elk uur wel, snap er niks van.
Ze zijn in deze gehele wijk bezig alle (!) waterleidingen te vervangen. Geheel nieuw. Tot in de huizen. Maar dat betekent dus alle aftakkingen vanaf de hoofdleiding, maar ook de hoofdleiding zelf. Dat is een monsterklus kennelijk, want het gaat stukje per stukje en dan moet er een ander stukje dus ook weer even vanaf van het water om dat om te kunnen sluiten. Dat duurt al heel langquote:Op woensdag 5 september 2012 13:29 schreef Laysa het volgende:
dat gaat ook niet helemaal jofel bij jullie Greys![]()
Wordt er ook bij verteld waarom ze dit telkens doen?
Het was wel een leuk uurtje net. Eerst kwam ik een hamster tegen in de AH en op de terugweg overreed ik bijna de knappe stratenmakertmeneerquote:Op woensdag 5 september 2012 14:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Jezus Greys
En dat doen ze nou allemaal van je gemeentelijke belastingcentjes![]()
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was wel een leuk uurtje net. Eerst kwam ik een hamster tegen in de AH en op de terugweg overreed ik bijna de knappe stratenmakertmeneer
Dat vroeg ik me net dus ook afquote:Op woensdag 5 september 2012 15:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
![]()
Dus die is er ook tot eind 2013?
Ik dacht dat de nieuwe AH afgelopen maandag open was gegaan en ging dus 'veilig' woensdag, dan was het niet meer zo druk.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben het boodschappen doen al precies 4 uur aan het uitstellen.
Op zich best knap
Lijkt me sterk ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:50 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
En je weet zeker dat je niet zwanger bent?
dat dacht ik ookquote:Op woensdag 5 september 2012 14:50 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
En je weet zeker dat je niet zwanger bent?
je had m aan moeten rijden en dan foto's maken als bewijsquote:Op woensdag 5 september 2012 14:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was wel een leuk uurtje net. Eerst kwam ik een hamster tegen in de AH en op de terugweg overreed ik bijna de knappe stratenmakertmeneer
tsssss je hebt ook niks voor ons overquote:
Understatement. En als cherry on zeh pie vond ik ook net een hotspot bij zijn staart.quote:
Nee...quote:Op woensdag 5 september 2012 15:27 schreef Qwea het volgende:
http://www.Q-creations.nl/uploads/baloe.MOV
Kunnen jullie die zien?
Godverdefuck.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |