quote:Op woensdag 5 september 2012 10:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als dat zo was, dan was de BKR inmiddels van mij
Ik jubel er net voor op FB, maar dit is wel een dubbele jubel waardquote:Op woensdag 5 september 2012 11:02 schreef Oognip het volgende:
Mogge
ik leef weer een beetje meer en wil mijn vreugde graag met jullie delen; -9.1 kilo
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik jubel er net voor op FB, maar dit is wel een dubbele jubel waard![]()
Ik voel me nog raar in mijn hoofd en mijn hart gaat tekeer. Gisteren 110 slagen per minuut in rust terwijl ik normaal 60 heb. Nu 95. Bel de huisarts even om te vragen of dat normaal is na bloeddonatie.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Goed nipHoe voel je je verder?
Ik zagSpruitjes
in de aanbieding bij de C1000
Als ik 60 kilo ben vind ik het denk ik wel goedquote:Op woensdag 5 september 2012 11:58 schreef Rewimo het volgende:
Goed zeg, meer dan 9 kiloZorg je wel dat er nog wat van je overblijft?
En laat je even checken ja, goed idee.
Dat kan ook een vicieuze cirkel zijn, dat je hart wat sneller gaat omdat je je er nerveus over maakt.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik voel me nog raar in mijn hoofd en mijn hart gaat tekeer. Gisteren 110 slagen per minuut in rust terwijl ik normaal 60 heb. Nu 95. Bel de huisarts even om te vragen of dat normaal is na bloeddonatie.
Nee dat is normaal, tussen de 60-80 in rust is normaal.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan ook een vicieuze cirkel zijn, dat je hart wat sneller gaat omdat je je er nerveus over maakt.
Dus ben benieuwd![]()
Maar normaal 60?Is dat niet superweinig juist? Ik heb er geen verstand van hoor, dus misschien is het heel normaal
Maar als je al geen puf hebt om de dokter te bellen dat een ander dat moet doen, dan is er toch sowieso al iets niet goed?quote:Op woensdag 5 september 2012 12:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee dat is normaal, tussen de 60-80 in rust is normaal.
Ik maakte me er niet druk om. Vanmorgen ben ik opgestaan met een gewone hartslag. Op de bank gaan zitten en toen werd ie weer 100 terwijl ik niks deed.
Er is ook iets niet goed, maar ik dacht dat ik griep had of zo. Dan heb je ook niet veel energie. Maar ja, ik weet ook niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als je al geen puf hebt om de dokter te bellen dat een ander dat moet doen, dan is er toch sowieso al iets niet goed?Zegt je vriend dat dan ook tegen de dokter, 'ze heeft niet eens puf om een telefoontje te plegen'?
En eet je wel genoeg en goed enzo?
Wel even doorpakken hoor, nip! Als jij de puf niet hebt, moet je vriendje dat maar doen!quote:Op woensdag 5 september 2012 12:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als ik 60 kilo ben vind ik het denk ik wel goedBen nu 64.6 en was dus 73.7.
Vriend heeft gebeld (ik heb daar geen puf voor) met de huisarts en de assistente gaat overleggen met de huisarts. Tussen 2 en 3 terugbellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |