abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116397847
Misschien kun je er eens bij stilstaan wat je zelf denkt als je iemand hoort plassen?

En verder helpt richten op een zijwand of de voor of achterwand van de pot, maar dat is voor dames wellicht best lastig... Misschien eens wat verder naar achteren zitten proberen?
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_116399064
De koning zat vroeger te schijten terwijl zijn ministers zijn dictaten aanhoorden.
Het lijkt er wel eens op dat de mens steeds verder verwijdert raakt van zijn werkelijke wezen.
Mensen plassen, poepen, zweten, boeren en laten scheten en als we geen zeep en tandpasta hadden uitgevonden zouden we ook nog eens onwijs stinken en met rotte tanden in onze mond rondlopen.

Realiseer je dat iedereen te maken heeft met deze 'ongemakken' en je voelt je meteen een stuk minder apart als de rest :)

Natuurlijk stinkt mijn poep niet en loopt mijn blaas leeg alsof het lijkt dat er een glas champagne word ingeschonken *)
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_116401404
Sommige vinden plas(sende) (vrouwen) zelfs geil. Ik wel iig. Elke x als ik een vrouw hoor plassen of kenbaar maakt dat ze dat gaat doen, denk ik: mmm die zit (zo) lekker aan dr kut.
pi_116402668
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 22:16 schreef LelijKnap het volgende:
Sommige vinden plas(sende) (vrouwen) zelfs geil. Ik wel iig. Elke x als ik een vrouw hoor plassen of kenbaar maakt dat ze dat gaat doen, denk ik: mmm die zit (zo) lekker aan dr kut.
Ben jij ook zo'n iemand die bij het afschudden denkt 'more than 3 times and it's a wank' :P
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_116403535
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 20:53 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Een toilet in de woonkamer zou ik me ook minder prettig bij voelen.
Ja nou ja, de deur in de woonkamer, je weet wel :P
pi_116403622
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ben jij ook zo'n iemand die bij het afschudden denkt 'more than 3 times and it's a wank' :P
Thuis wel, openbaar niet door die kerels erbij
pi_116407104
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 19:53 schreef DroogDok het volgende:
Zittend plassen, dat scheelt.
Ik heb wel eens gelezen dat de meeste vrouwen niet staand plassen...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 4 september 2012 @ 23:57:48 #33
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_116407477
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 20:24 schreef Lolaatje het volgende:
Waarom denk je dan dat mensen er bij jou wel iets van denken? Mensen vinden jouw plassen echt niet belangrijk genoeg om over na te denken.

Het plassen ophouden is overigens niet bevorderlijk, vergroot de kans op blaasontsteking.
Wat een onzin. Blaasontsteking ontstaat echt niet door je pis op te houden.
The best firms advertise the least...
pi_116407815
Ik was laatst plotesing aan de race toen ik op visite was. Kwam er echt met een luide knal uit dat moeten ze gehoord hebben. Maarjah wat doe je eraan haha
  woensdag 5 september 2012 @ 00:14:38 #35
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_116408483
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 00:03 schreef Bombshell het volgende:
Ik was laatst plotesing aan de race toen ik op visite was. Kwam er echt met een luide knal uit dat moeten ze gehoord hebben. Maarjah wat doe je eraan haha
Je heet toch niet voor niks Bombsnel :)

Gewoon die remsporen wegvegen, spoelen en spuitbusje erover. Alsof ik me drukmaak wat mijn voorganger op een toilet heeft gedaan.

Zelfs op een ranzig festival-toilet (waar je die drollen zien drijven) :r of waar dan ook, doe ik mijn behoefte. Ik bedek de toiletbril altijd met toiletpapier voor ik ga zitten, maar wat moet, moet (je schijt ophouden is trouwelijks gevaarlijk, pissen niet)

[ Bericht 8% gewijzigd door edcetera op 05-09-2012 00:22:35 ]
pi_116408920
Stapeltje wc papiertjes in de pot neerleggen.

Ook een aanrader wanneer je gaat poepen, aangezien er zo geen remspoor verschijnselen ontstaan.
  woensdag 5 september 2012 @ 00:29:41 #37
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_116409226
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 00:23 schreef hlmllp het volgende:
Stapeltje wc papiertjes in de pot neerleggen.

Ook een aanrader wanneer je gaat poepen, aangezien er zo geen remspoor verschijnselen ontstaan.
Meer vanwege anti-plons-effect :o

Als ik ergens een hekel aan heb is het natte billen als dat kadaver in de pot beland. Bleah!

Dat weerhoud me niet van remsporen :(
  woensdag 5 september 2012 @ 00:37:37 #38
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_116409452
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 23:57 schreef edcetera het volgende:

[..]

Wat een onzin. Blaasontsteking ontstaat echt niet door je pis op te houden.
Wel waar.

Doordat je de urinebuis niet regelmatig doorspoelt verhoog je wel degelijk de kans van een infectie die naar binnen kruipt.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  woensdag 5 september 2012 @ 00:41:16 #39
230788 n8n
Pragmatisch
pi_116409520
1 ding is zeker, je kan hier alleen van af komen door ondanks je angst toch te gaan. Juist ook als mensen het eventueel kunnen horen.
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_116409630
Heb hetzelfde probleem, maar meer andersom... wil wel plassen maar kan niet als iemand in de buurt is. Niet omdat ik bang ben dat ze het horen, maar de angst dat het niet lukt, en dat ze juist niets horen.

Het is echt puur psychologisch, en hoe meer je er over nadenkt hoe moeilijker het gaat. Als het niet lukt zit die herinnering gewoon nog in je kop en heb je dezelfde angst weer.
pi_116409794
Je bent niet de enige. http://nl.wikipedia.org/wiki/Paruresis en http://www.plasangst.nl/ staat vol met info en ook manieren om ermee om te gaan.
  woensdag 5 september 2012 @ 01:35:22 #42
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116409928
Raar dat ik nog niemand over poepen heb gehoord. Vind het gas soms irritant, veel schaamtelijker dan plassen, dat stelt niks voor voor mij. Maar met poepen is soms nog weleens irritant. Heb trouwens het gevoel dat ik vrij normaal ben wat dat betreft, maar bedoel ik zou het eerder begrijpen van poepen dan van plassen..
we dan
pi_116409937
quote:
10s.gif Op woensdag 5 september 2012 01:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Raar dat ik nog niemand over poepen heb gehoord. Vind het gas soms irritant, veel schaamtelijker dan plassen, dat stelt niks voor voor mij. Maar met poepen is soms nog weleens irritant. Heb trouwens het gevoel dat ik vrij normaal ben wat dat betreft, maar bedoel ik zou het eerder begrijpen van poepen dan van plassen..
Omdat de schaamte m vooral zit in het geluid.
  woensdag 5 september 2012 @ 01:37:45 #44
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116409941
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 01:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat de schaamte m vooral zit in het geluid.
Ja oke maar ja dan moet je als meid gewoon wat minder hard plassen. Geleidelijk laten flowen
we dan
pi_116410022
Godverdomme man.

In Afrika gaan mensen dood van de honger en AIDS en in Syrië worden onschuldigen vrouwen en kinderen doodgeschoten en jij loopt te zeiken (of eigenlijk niet) over plasschaamte.

Stop whining like a little bitch en kletter gewoon dat glazuur van die pot af }:|
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
pi_116410115
ik vind het altijd wel huiselijk klinken je plasgeluidjes hoort. dan denk ik aan regenbogen en klatergoud.
pi_116411582
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2012 22:46 schreef lezzer het volgende:

[..]

Ja nou ja, de deur in de woonkamer, je weet wel :P
Gelukkig is er zoiets als een bouwbesluit. Er wordt al een eeuw niet meer een sanitaire ruimte direct aan een woonkamer of keuken gebouwd. In bijna alle gevallen via een verkeersruimte (gang, hal)
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  woensdag 5 september 2012 @ 09:03:30 #48
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_116411637
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 02:23 schreef okiokinl het volgende:
ik vind het altijd wel huiselijk klinken je plasgeluidjes hoort. dan denk ik aan regenbogen en klatergoud.
Precies, het is dan ook: "Sun shines bright on the urinal's white".
pi_116411841
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 september 2012 20:32 schreef AnnaTralala het volgende:
Ik heb dat alleen met schijten eigenlijk.

Dit dus en ik heb pds, moet hier overheen komen want het zal niet voor het eerst zijn dat ik de krampen verbijt omdat ik niet naar het toilet durf

Plassen geen probleem mee
pi_116413779
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:00 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Gelukkig is er zoiets als een bouwbesluit. Er wordt al een eeuw niet meer een sanitaire ruimte direct aan een woonkamer of keuken gebouwd. In bijna alle gevallen via een verkeersruimte (gang, hal)
Dan zijn er mensen die zich niet aan dat bouwbesluit houden. Kennissen van mij hebben dat in ieder geval wel.
Overigens vind ik "in de hal tegen de woonkamer aan" ook niet ideaal. En dat komt heel vaak voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')