Ben jij ook zo'n iemand die bij het afschudden denkt 'more than 3 times and it's a wank'quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:16 schreef LelijKnap het volgende:
Sommige vinden plas(sende) (vrouwen) zelfs geil. Ik wel iig. Elke x als ik een vrouw hoor plassen of kenbaar maakt dat ze dat gaat doen, denk ik: mmm die zit (zo) lekker aan dr kut.
Ja nou ja, de deur in de woonkamer, je weet welquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:53 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Een toilet in de woonkamer zou ik me ook minder prettig bij voelen.
Thuis wel, openbaar niet door die kerels erbijquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n iemand die bij het afschudden denkt 'more than 3 times and it's a wank'
Ik heb wel eens gelezen dat de meeste vrouwen niet staand plassen...quote:
Wat een onzin. Blaasontsteking ontstaat echt niet door je pis op te houden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:24 schreef Lolaatje het volgende:
Waarom denk je dan dat mensen er bij jou wel iets van denken? Mensen vinden jouw plassen echt niet belangrijk genoeg om over na te denken.
Het plassen ophouden is overigens niet bevorderlijk, vergroot de kans op blaasontsteking.
Je heet toch niet voor niks Bombsnelquote:Op woensdag 5 september 2012 00:03 schreef Bombshell het volgende:
Ik was laatst plotesing aan de race toen ik op visite was. Kwam er echt met een luide knal uit dat moeten ze gehoord hebben. Maarjah wat doe je eraan haha
Meer vanwege anti-plons-effectquote:Op woensdag 5 september 2012 00:23 schreef hlmllp het volgende:
Stapeltje wc papiertjes in de pot neerleggen.
Ook een aanrader wanneer je gaat poepen, aangezien er zo geen remspoor verschijnselen ontstaan.
Wel waar.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:57 schreef edcetera het volgende:
[..]
Wat een onzin. Blaasontsteking ontstaat echt niet door je pis op te houden.
Omdat de schaamte m vooral zit in het geluid.quote:Op woensdag 5 september 2012 01:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Raar dat ik nog niemand over poepen heb gehoord. Vind het gas soms irritant, veel schaamtelijker dan plassen, dat stelt niks voor voor mij. Maar met poepen is soms nog weleens irritant. Heb trouwens het gevoel dat ik vrij normaal ben wat dat betreft, maar bedoel ik zou het eerder begrijpen van poepen dan van plassen..
Ja oke maar ja dan moet je als meid gewoon wat minder hard plassen. Geleidelijk laten flowenquote:Op woensdag 5 september 2012 01:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat de schaamte m vooral zit in het geluid.
Gelukkig is er zoiets als een bouwbesluit. Er wordt al een eeuw niet meer een sanitaire ruimte direct aan een woonkamer of keuken gebouwd. In bijna alle gevallen via een verkeersruimte (gang, hal)quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:46 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja nou ja, de deur in de woonkamer, je weet wel
Precies, het is dan ook: "Sun shines bright on the urinal's white".quote:Op woensdag 5 september 2012 02:23 schreef okiokinl het volgende:
ik vind het altijd wel huiselijk klinken je plasgeluidjes hoort. dan denk ik aan regenbogen en klatergoud.
Dit dus en ik heb pds, moet hier overheen komen want het zal niet voor het eerst zijn dat ik de krampen verbijt omdat ik niet naar het toilet durfquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:32 schreef AnnaTralala het volgende:
Ik heb dat alleen met schijten eigenlijk.
Dan zijn er mensen die zich niet aan dat bouwbesluit houden. Kennissen van mij hebben dat in ieder geval wel.quote:Op woensdag 5 september 2012 09:00 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Gelukkig is er zoiets als een bouwbesluit. Er wordt al een eeuw niet meer een sanitaire ruimte direct aan een woonkamer of keuken gebouwd. In bijna alle gevallen via een verkeersruimte (gang, hal)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |