die pakken ze inderdaad even ja .quote:Op maandag 17 september 2012 19:14 schreef Karina het volgende:
Ik ben positiefMisschien denken de tegenstanders wel: nou die pakken we wel even en dan gaat het mis.
Kan één wedstrijdje een keer gebeuren. Maar de drie andere ploegen zijn gewoon veel sterker. Is geen schande hoor, dat Ajax het niet gaat halen.quote:Op maandag 17 september 2012 19:14 schreef Karina het volgende:
Ik ben positiefMisschien denken de tegenstanders wel: nou die pakken we wel even en dan gaat het mis.
Nee ze gaan Ajax onderschatten, beetje positief blijven hoorquote:Op maandag 17 september 2012 19:14 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
die pakken ze inderdaad even ja .
ze laten Ajax even leuk meespelen natuurlijk maar 2 of 3 keer een beetje gas geven en het is zo 3-0quote:Op maandag 17 september 2012 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ze gaan Ajax onderschatten, beetje positief blijven hoor
Verstandelijk weet ik dat je gelijk hebt, ik hoop op een wondertjequote:Op maandag 17 september 2012 19:16 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
ze laten Ajax even leuk meespelen natuurlijk maar 2 of 3 keer een beetje gas geven en het is zo 3-0
het gaat wel leuk worden hoor, kansen gaan ze ook krijgen denk ik . Maar in the end zal het de tegenstander weinig moeite kosten om ze te verslaan.quote:Op maandag 17 september 2012 19:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Verstandelijk weet ik dat je gelijk hebt, ik hoop op een wondertjeEn in ieder geval op een leuke wedstrijd, leuke wedstrijdEN.
Iwan gelukkig welquote:Op donderdag 20 september 2012 18:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Barend heeft dus echt geen verstand van wielrennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |