Hier worden niet alleen de donoren er gek vanquote:Op donderdag 13 december 2012 12:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hier (Noorwegen) ligt het er heel erg aan waar je bent geweest, wanneer je er bent geweest en hoe lang.
misschien is er nog voldoende voorraad van wat jij Sanquin te bieden hebtquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:30 schreef dynamiet het volgende:
Normaal wordt ik elke 10 weken wel opgeroepen, inmiddels is het weer 15 weken geleden, hoe kan dit?
Of je oproepkaart/brief is foetsie.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:30 schreef dynamiet het volgende:
Normaal wordt ik elke 10 weken wel opgeroepen, inmiddels is het weer 15 weken geleden, hoe kan dit?
Ah, de konijnen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:05 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, de bloedverwant waar ik in sta is ook binnen
Het enige artikel dat ik niet heb gelezen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:05 schreef douche-eendje het volgende:
wat een giga beest, past niet in mijn panquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:05 schreef douche-eendje het volgende:
Dat was zo'n heftig verhaal. Ik moest ervan huilen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:05 schreef computergirl het volgende:
Interessant om te weten dat mij O-neg misschien in Verweggistan in de diepvries ligt voor de militairen
Nou ja zegquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het enige artikel dat ik niet heb gelezen.Straks alsnog ff doen dan.
Ja, lekker zo rond kerst met konijnen in het nieuws...quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:05 schreef computergirl het volgende:
[..]
wat een giga beest, past niet in mijn pan![]()
![]()
Interessant om te weten dat mij O-neg misschien in Verweggistan in de diepvries ligt voor de militairen
Inmiddels wel gedaan. Thanks voor de leestip!quote:
woepsiequote:Op donderdag 20 december 2012 23:16 schreef Barretje80 het volgende:
hier een onvolledige donatie
en ik had nog zo met de zuster afgesproken dat ik niet ging doen wat mijn buurvrouw deed net nadat ik op de stoel ging zitten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |