Zijn volgens mij twee verschillende merken, kan het ook niet zien want het bonnetje ligt daar.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:22 schreef Incantrix het volgende:
Is het een speciaal merk, Mss? Misschien kun je bij het merk klagen?
Met z'n allen met Mss meequote:Op dinsdag 4 september 2012 17:20 schreef Dwyn het volgende:
Hoe heten ze en wanneer gaan we rellen!?
Ja, het lijkt me ook dat dat heel makkelijk te maken is, maar hun naaister kon het niet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:19 schreef megamandy het volgende:
Ik betaal ook rond dat bedrag voor mij bh's maar sommige daarvan heb ik dan ook al 4 jaar en dan is er nog niets aan.
Denk dat je beter nog eens terug kan gaanEn die garantie hoeft niet op de bon te staan, je hebt gewoon een jaar garantie als het niet door een gebruikersfout gebeurd is.
Zeker omdat ze eerst de kans nemen om het te proberen te maken maar als dat niet lukt heb je pech? Sowieso raar dat ze het niet kunnen maken, is het niet gewoon een kwestie van opnieuw stikken en een nieuwe beugel?
Pfff, wel meer dan een jaar voor dat bedrag.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me ook dat dat heel makkelijk te maken is, maar hun naaister kon het niet.
Overigens vind ik het geen probleem om dat bedrag voor een goede bh neer te leggen, maar dan verwacht ik ook dat ze toch wel minimaal een jaar meegaan.
Ja dat bedoel ik, ik heb die dingen al rond de 4 jaar en er is niets van slijtage te zien. Terwijl ze tegenwoordig gewoon met de wasmachine gewassen worden ipv met de hand.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me ook dat dat heel makkelijk te maken is, maar hun naaister kon het niet.
Overigens vind ik het geen probleem om dat bedrag voor een goede bh neer te leggen, maar dan verwacht ik ook dat ze toch wel minimaal een jaar meegaan.
Ditquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:45 schreef Lindytje het volgende:
Ik pleur mijn bh's gewoon in de wasmachine, niet een in een zakje
Bingo-en!!quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:43 schreef Loqi het volgende:
Ik doe bh's trouwens ook niet met de handwel in zo'n zakje
oh, mag ik een nieuw vakje inkleuren op mijn bingo kaart? Ik krijg een bult astma tests binnenkort![]()
![]()
Ja, dat deed ik ook. Totdat een keer in mijn studentenhuis de wasmachine gesloopt was door een BH-beugel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:45 schreef Lindytje het volgende:
Ik pleur mijn bh's gewoon in de wasmachine, niet eens in een zakje
Mag ik even heel hard lachen??quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
GODVERDOMME
Die ene gast die in ons groepje crashte voor een vak? Die is weg maar nu zit er iemand anders in, ugh
quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:38 schreef Diconnected het volgende:
Mss ik ken iemand met een eigen lingeriewebshop, zal straks eens kijken of ze jouw maat heeft en dan stuur ik je de link wel door
Haha toevallig!quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:56 schreef princess-a het volgende:
O mijn godTerwijl ik Mss haar verhaal lees, laat ik iets vallen, buk voorover om het even van de grond te schrapen en KNAK! M'n beugel kapot
![]()
Maar Mss: wat ik wilde gaan posten voordat dat gebeurde, Hunkemoller heeft 'Minimizers', voor 22 euro ofzo, ook netjes in Cup G(Heb ik namelijk ook) Ik draag die altijd, zijn hartstikke stevig m'n tetters kunnen echt geen kant op en er zijn vaak 3=2 acties etc. Voor een goedkoper alternatief kan ik die dus echt heel erg aanraden
Ik heb dat wel eens op m'n werk gehad, da's helemaal fuuuuuuquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:56 schreef princess-a het volgende:
O mijn godTerwijl ik Mss haar verhaal lees, laat ik iets vallen, buk voorover om het even van de grond te schrapen en KNAK! M'n beugel kapot
![]()
Maar Mss: wat ik wilde gaan posten voordat dat gebeurde, Hunkemoller heeft 'Minimizers', voor 22 euro ofzo, ook netjes in Cup G(Heb ik namelijk ook) Ik draag die altijd, zijn hartstikke stevig m'n tetters kunnen echt geen kant op en er zijn vaak 3=2 acties etc. Voor een goedkoper alternatief kan ik die dus echt heel erg aanraden
Eén hangtet FTWquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens op m'n werk gehad, da's helemaal fuuuuuu
Ik heb ook omtrek 95, dat is ook nog wel eens een probleem, maar ik kan altijd even gaan kijken, bedankt!quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:56 schreef princess-a het volgende:
![]()
Dat had ik dus op mijn werk, en dan gaat-ie zo lekker in je tet prikkenquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens op m'n werk gehad, da's helemaal fuuuuuu
Ja, rete- irritant inderdaadquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat had ik dus op mijn werk, en dan gaat-ie zo lekker in je tet prikken.
Mocht je ooit in duitslandmkomen, bezoek dan de grote maten c&a , ik heb daar pas bh's gekocht, en die zijn erg fijn en stevig, mooi gevormd, en niet duur! Er zit er sowieso 1 in Keulenquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb ook omtrek 95, dat is ook nog wel eens een probleem, maar ik kan altijd even gaan kijken, bedankt!
Online is die maat uitverkocht, maar hij is er wel! Zie sowieso echt dat heel veel bh's daar tot G gaan nuquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb ook omtrek 95, dat is ook nog wel eens een probleem, maar ik kan altijd even gaan kijken, bedankt!
Irritant he. Ik ben toen anderhalve week lang gestalkd door Vodafone nadat mijn abbo was verlopen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
Fu. Moet een nieuwe mobiel en abonnement uitzoeken. Ik wil niet.
Nouja, ik wil wel weer een abonnement. Maar weet niet waar, weet niet met welke telefoon en het wordt ongetwijfeld duurder.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:11 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Irritant he. Ik ben toen anderhalve week lang gestalkd door Vodafone nadat mijn abbo was verlopen.
Ik heb toen uit een tijdschrift een abo met 50% korting voor de hele looptijd gevonden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, ik wil wel weer een abonnement. Maar weet niet waar, weet niet met welke telefoon en het wordt ongetwijfeld duurder.
Eerst bedenken voor ze je iets aanpraten en duurder wordt het sowieso wel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, ik wil wel weer een abonnement. Maar weet niet waar, weet niet met welke telefoon en het wordt ongetwijfeld duurder.
Dat zeg ik zelf toch al.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Eerst bedenken voor ze je iets aanpraten en duurder wordt het sowieso wel.
Dat mag.quote:
Oh ik bedoelde niet dat jij die moet kopen hoorquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat mag.
Ik niet. En wil een telefoon die niet (veel) groter is dan mijn huidige telefoon, met Android. En ik heb geen ideeeee wat ik moet kiezen.
Haha, fair enough. Wanneer loopt de jouwe af?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde niet dat jij die moet kopen hoorAlleen mijn abo loopt ook binnenkort af
Jijquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:27 schreef Incantrix het volgende:
Ik wil ook een iphone, maar denk dat ik er geen geld voor heb. Maar ben toch pas eind van het jaar aan de beurt
En hormonen jonge, ik zit half te huilen op de bank omdat mijn 2,5 jarige sonic kan spelenen echt, srsly, hij kán het gewoon, bijna helemaal zelf
I'm so proud
In oktober geloof ikquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, fair enough. Wanneer loopt de jouwe af?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:27 schreef Incantrix het volgende:
Ik wil ook een iphone, maar denk dat ik er geen geld voor heb. Maar ben toch pas eind van het jaar aan de beurt
En hormonen jonge, ik zit half te huilen op de bank omdat mijn 2,5 jarige sonic kan spelenen echt, srsly, hij kán het gewoon, bijna helemaal zelf
I'm so proud
Die van mij ook eind oktober ja. Maar ga in principe ook naar een andere provider, dus wil het wel op tijd regelen, want nummer meenemen enzo.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
JijStef
[..]
In oktober geloof ik
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:27 schreef Incantrix het volgende:
I'm so proud
Goeden opvoedkundigen skillsquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:27 schreef Incantrix het volgende:
I'm so proud
Ohh ja indd. Ik zit wel goed bij KPN en de vorige keer had ik al gekozen voor korting op het abonnement ipv een nieuw toestel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die van mij ook eind oktober ja. Maar ga in principe ook naar een andere provider, dus wil het wel op tijd regelen, want nummer meenemen enzo.
Mja, ik ben bang dat dit toestel het niet nog een jaar vol gaat houden. Anders zou ik ook verlengen...quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohh ja indd. Ik zit wel goed bij KPN en de vorige keer had ik al gekozen voor korting op het abonnement ipv een nieuw toestel.
Ik kreeg toen het toestel van mijn ex, die had hij nieuw gekregen maar had zelf al een andere gekocht. Dus dat was een gelukjequote:Op dinsdag 4 september 2012 19:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, ik ben bang dat dit toestel het niet nog een jaar vol gaat houden. Anders zou ik ook verlengen...
Prima dan toch.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik kreeg toen het toestel van mijn ex, die had hij nieuw gekregen maar had zelf al een andere gekocht. Dus dat was een gelukjeIn principe houdt dit toestel het nog wel een half jaartje vol, maar wil liever wat anders
Kan je vinden of ze ook van hetzelfde merk zijn?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:41 schreef Mss het volgende:
Maisjes ik heb even jullie advies nodig. Ik ben dus nu die bh toko aan het mailen, en ik vraag me af of het verstandig is om te zeggen dat bh #2 ook kapot is.
Aan de ene kant denk ik ja, want dan weten ze dat het écht niet kan dat er twee bh's zo snel kapot zijn en dat ze met fatsoenlijke compensatie moeten komen.
Aan de andere kant denk ik nee, want die dingen horen niet zo snel kapot te gaan, en dan kunnen ze het erop schuiven dat het dan wel aan mij moet liggen.
Wat zouden jullie doen?
Nee, want het bonnetje ligt nog in de winkel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Kan je vinden of ze ook van hetzelfde merk zijn?
En de bh's?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:43 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, want het bonnetje ligt nog in de winkel.
Mhm, lastig.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Die kapotte dus ook, dus ik kan er maar van 1 het merk zien.
Volgens mijn broer loopt het abonnement gewoon door na die periode. Hoe zat dat bij jou?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:11 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Irritant he. Ik ben toen anderhalve week lang gestalkd door Vodafone nadat mijn abbo was verlopen.
Ja het loopt gewoon door, maar ze willen wel HEUL graag dat je verlengd.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Volgens mijn broer loopt het abonnement gewoon door na die periode. Hoe zat dat bij jou?
D'awwquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:47 schreef Incantrix het volgende:
Ik zou erbij zetten dat bh 2 in de tussentijd ook stuk is en dat zij het er toch mee eens zouden moeten zijn dat dat voor deze prijs nogal absurd is. Denk ik
En kiektan!
http://m.youtube.com/#/wa(...)Fro%26sns%3Dfb&gl=NL
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja het loopt gewoon door, maar ze willen wel HEUL graag dat je verlengd.
Valt best mee hier mijn abbo is al in december verlopenquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja het loopt gewoon door, maar ze willen wel HEUL graag dat je verlengd.
Ooooo wat is ie leukquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:47 schreef Incantrix het volgende:
Ik zou erbij zetten dat bh 2 in de tussentijd ook stuk is en dat zij het er toch mee eens zouden moeten zijn dat dat voor deze prijs nogal absurd is. Denk ik
En kiektan!
Stefquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:47 schreef Incantrix het volgende:
En kiektan!
Ja maar, je blijft dus hetzelfde betalen? En hetzelfde krijgen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:51 schreef Incantrix het volgende:
Nja, niet precies, je bent dan abbo-vrij, dus dan kun je elke maand opzeggen ipv te wachten tot je abbo klaar is.
Yepquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar, je blijft dus hetzelfde betalen? En hetzelfde krijgen?
Nee, terwijl ik vaak genoeg toch een iets te kleine bh heb gedragen ivm geen geld voor een nieuwequote:Op dinsdag 4 september 2012 20:08 schreef Mss het volgende:
Volgens de website van de tettenhouderwinkel kan een beugel die eruit steekt liggen aan een te kleine cup. Hebben jullie daar ooit al van gehoord?
Ik snap niet hoe daar een verband tussen kan zittenquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, terwijl ik vaak genoeg toch een iets te kleine bh heb gedragen ivm geen geld voor een nieuweMaar dat zou je toch ook moeten zien mocht de bh te klein zijn?
Jawel, de beugel zit om je tetters, dus als je tetters te volumineus zijn en die beugel uit elkaar drukken kan ie knakken.. maar als de beugel netjes 'hoe ie hoort' zit, zou dat niet moetenquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe daar een verband tussen kan zitten.
Knakken kan ik begrijpen, maar aan 1 kant eruit steken?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:16 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jawel, de beugel zit om je tetters, dus als je tetters te volumineus zijn en die beugel uit elkaar drukken kan ie knakken.. maar als de beugel netjes 'hoe ie hoort' zit, zou dat niet moeten
Oooh excuus! Nee.. lijkt me dat ie dan gewoon niet netjes afgewerkt is. Dus of de beugel heeft scherpe randjes of de stof om de beugel heen is niet goed genaaidquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Knakken kan ik begrijpen, maar aan 1 kant eruit steken?
quote:
Live rellenquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:28 schreef Dwyn het volgende:
[..]
De tettenhouderswinkel die Mss oplicht
Twee heule pagina's jongeuh!quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Live rellen![]()
![]()
Moet ik nou teruglezen?
Je moet het natuurlijk wel een beetje aandikken he, zo wordt het nooit een toffe relquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:28 schreef Dwyn het volgende:
[..]
De tettenhouderswinkel die Mss oplicht
als je tieten d'r in passen en de omvangmaat is goed hoort de bh gewoon niet kapot te gaan na twee keer zwiepen met je tittels. Als jij een 65A aandoet en vervolgens een lantaarnpaal swaffelt met je tieten is het logisch dat ie kapot gaat. Het is niet logisch als je dat niet doet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:41 schreef Mss het volgende:
Maisjes ik heb even jullie advies nodig. Ik ben dus nu die bh toko aan het mailen, en ik vraag me af of het verstandig is om te zeggen dat bh #2 ook kapot is.
Aan de ene kant denk ik ja, want dan weten ze dat het écht niet kan dat er twee bh's zo snel kapot zijn en dat ze met fatsoenlijke compensatie moeten komen.
Aan de andere kant denk ik nee, want die dingen horen niet zo snel kapot te gaan, en dan kunnen ze het erop schuiven dat het dan wel aan mij moet liggen.
Wat zouden jullie doen?
Aangepasten quotequote:
Visuals, bedanktquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als je tieten d'r in passen en de omvangmaat is goed hoort de bh gewoon niet kapot te gaan na twee keer zwiepen met je tittels. Als jij een 65A aandoet en vervolgens een lantaarnpaal swaffelt met je tieten is het logisch dat ie kapot gaat. Het is niet logisch als je dat niet doet.
Én een crackwhore !!quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk wel een beetje aandikken he, zo wordt het nooit een toffe rel
ze noemde mss ook een sloerie
Zo beeldend beschrevenquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als je tieten d'r in passen en de omvangmaat is goed hoort de bh gewoon niet kapot te gaan na twee keer zwiepen met je tittels. Als jij een 65A aandoet en vervolgens een lantaarnpaal swaffelt met je tieten is het logisch dat ie kapot gaat. Het is niet logisch als je dat niet doet.
En dat... Thehehe...quote:
En LOS!!quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:33 schreef Mss het volgende:
Ze hebben overigens wél social media, had niet goed gezocht.
!!1!!11!!!1!!!!!quote:
Waar?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:33 schreef Mss het volgende:
Ze hebben overigens wél social media, had niet goed gezocht.
serieus karel,quote:
ik ben zulks een creatievelingquote:
Zij hebben mij die maat aangesmeerdquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
serieus karel,
als ze zeggen dat je ze niet goed gebruikt of dat ze zeggen dat je de verkeerde maat hebt of zo... fuck ze.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Zij hebben mij die maat aangesmeerd.
Jaquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat de fuk is "de garantie is toch bijna verlopen" nou voor een kul-argument?
En al was het maar 1 dag, garantie is garantie!quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja. En ik heb nog 2 maanden garantie
. Dus het is niet alsof ik 1 dag voor einde garantie langs kom
.
TWEE MAANDENquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:40 schreef Mss het volgende:
[..]
.
Al zou je dat doenquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:40 schreef Mss het volgende:
[..]
.
2 maanden? Dat is 1/6de van de termijn man. Belachelijke winkel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:40 schreef Mss het volgende:
[..]
.
LINKquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:42 schreef Mss het volgende:
ZE HEBBEN EEN FORUM!!!!!!!!!!!!!!11111111111EINZ![]()
![]()
Wil je het linkje er even uithalen, ik pleur hem wel op de facebook!quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat is geen forum dat is rotzooi
ik las inteelt :/quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:44 schreef Dwyn het volgende:
Hoi Jacobien, wij verkopen alleen in de winkel, dus niet via een katalogus of via inteet.
Rechts op de pijltjes!quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom kan ik nergens op klikken?
Dat. Wat is inteet?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:44 schreef Dwyn het volgende:
Hoi Jacobien, wij verkopen alleen in de winkel, dus niet via een katalogus of via inteet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die foto's erbij![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het nou?![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze moet toch even:God wat onappetijtelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die foto's erbij![]()
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze moet toch even:werkelijk briljant hoor....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die foto's erbij![]()
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een rode bh onder witte kleding![]()
Veeg me op
Indekken jonge! Het ligt nooit aan de bh!quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
dus als de beugel in je tiet steekt is de cup te klein.![]()
![]()
![]()
ik dacht dat je dan gewoon sowieso een kutkwaliteit bh had...
Serieus?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze hebben maar badmode tot mei, niet in de zomer.
En dan vinden ze het logisch dat ze een klant moeten teleurstellen, ipv gewoon wat extra te bestellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tientallen klanten, dan bestel je toch enkele tientalle bikini's bij?
Weet je wat pas erg is? Terug gaan met de bh in kwestie en dan op je bord krijgen dat het komt doordat je te dik bent. Er zijn echt verkoopsters die dat durven.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
dus als de beugel in je tiet steekt is de cup te klein.![]()
![]()
![]()
ik dacht dat je dan gewoon sowieso een kutkwaliteit bh had...
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Rood kan nog werken, maar zwart?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een rode bh onder witte kleding![]()
Veeg me op![]()
Ulla popken heet het trouwensquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Trouwens Mss, heb je wel eens bij Ulla Pumpkin geprobeerd? Ik heb geen idee van de prijzen, maar ik heb een vriendin met een heul grote cupmaat gehad die ze daar kocht.
Waaaaaaaaat?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Weet je wat pas erg is? Terug gaan met de bh in kwestie en dan op je bord krijgen dat het komt doordat je te dik bent. Er zijn echt verkoopsters die dat durven.
Rood werkt toch ook niet jongequote:Op dinsdag 4 september 2012 20:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Rood kan nog werken, maar zwart?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Weet je wat pas erg is? Terug gaan met de bh in kwestie en dan op je bord krijgen dat het komt doordat je te dik bent. Er zijn echt verkoopsters die dat durven.
Thanx! Ik ga het onthouden!quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ulla popken heet het trouwens
Dat snap ik dan echt niet he... alsof je je dan in een A'tje geworsteld hebt...quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Heb je d'r een tettenstoot gegeven dat ze niet meer op kon staan?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, echt. Handig is om vantevoren een stekelig weerwoord te bedenken, als je er niet op voorbereid bent, weet je niet wat te zeggenquote:
Ultravernederend.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat snap ik dan echt niet he... alsof je je dan in een A'tje geworsteld hebt...![]()
Ik zou hem daar dan gelijk aantrekken. Laat ze maar zeggen waar hij dan niet past.![]()
Vernederend dat.
Mond vol tanden, was ook lang geleden hoor.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je d'r een tettenstoot gegeven dat ze niet meer op kon staan?
Ik zou echt flippenquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, echt. Handig is om vantevoren een stekelig weerwoord te bedenken, als je er niet op voorbereid bent, weet je niet wat te zeggen
Bordeaurood schijnt nauwelijks door.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Rood werkt toch ook niet jonge.
En dan zeggen dat dat beter is dan wit
Kan ik me helemaal voorstellen. En dan onderweg naar huis steeds kwader worden en steeds meer bedenken wat je wilde zeggen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Mond vol tanden, was ook lang geleden hoor.
Hebben sowieso erg leuke mode voor een maatje meer.quote:
Ja, dat dus, de volgende dag heb je honderdmiljoenmiljard keigoeie weerwoordenquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kan ik me helemaal voorstellen. En dan onderweg naar huis steeds kwader worden en steeds meer bedenken wat je wilde zeggen.
ZE HEBBEN ER VERSTAND VAN JAquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:58 schreef PriemGirl het volgende:
zwarte bh onder wit shirt.... pehehhe...
zeker als je garantie hebtquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar als verkoper heb je gewoon iets niet begrepen als een kwaliteitsproduct binnen een jaar kapot is en je de klant de schuld gaat geven
Helaas kom ik toch altijd dat soort faalverkopers tegenquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar als verkoper heb je gewoon iets niet begrepen als een kwaliteitsproduct binnen een jaar kapot is en je de klant de schuld gaat geven
Ik dacht dat je dan gewoon de bandjes strakker moet doen. Maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, jonge. Afzakkende bandjes en dan is de omvang te groot. WAAROM GAAT EEN MAAT KLEINER DAN NIET DICHT?!
/frustratie.
Nope, verschilt geen reet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dan gewoon de bandjes strakker moet doen. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Als de omvang te groot is en je doet de bandjes strakker, kruipt de bh omhoogquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dan gewoon de bandjes strakker moet doen. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Gewoon op mijn photobucket; geeft ie de helft wel weer de andere helft niet. Als ik 1 aanklik geeft ie meteen 'service unavailable'quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:06 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb dat niet Priem, heb je voorbeelden?
En ikecht van sommige verkoopsters/winkels die jullie treffen zeg
belachelijk!!
Ow, wazigquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gewoon op mijn photobucket; geeft ie de helft wel weer de andere helft niet. Als ik 1 aanklik geeft ie meteen 'service unavailable'
quote:
Oh, bij mij is dat altijd de oplossing. Maar ik heb ook nooit een te grote omvang.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als de omvang te groot is en je doet de bandjes strakker, kruipt de bh omhoog![]()
Overigs heeft dat z'n grenzen. Omvang bij mij is goed, maar m'n bandjes zakken nog steeds af. Dat komt omdat mijn schouders zo kansloos zijn![]()
(maar dat mag ik zeggen, een verkoopster niet)
Die combimagnetron was ook al zo'n dramaquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:04 schreef Dwyn het volgende:
Bij de mediamarkt wilden ze toen mijn knetterende magnetron gaan repareren. Emh, de vlammen slaan eruit. Tief weg dat ding.
Jij ook al?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Die combimagnetron was ook al zo'n drama.
vraag me af wat dat met statistiek te maken heeftquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Godverdomme. Opdracht in mijn statistiekboek: reken aan de hand van deze formule uit bij welke temperatuur de schalen van Celsius en Fahrenheit hetzelfde aangeven.
Ik rekenen en controleren: fout
brum rekenen en controlen: fout
brum gaat verder rekenen: is de gegeven formule fout.
Hoe pest je mensen die niet goed zijn in statistiek, ze laten denken dat ze niets kunnen terwijl het boek fout is
Ja, dat.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
vraag me af wat dat met statistiek te maken heeft
Ja jonge, simpel beginnen voor mongolen zoals ikquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
vraag me af wat dat met statistiek te maken heeft
En dan beginnen met iets wat niet klopt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja jonge, simpel beginnen voor mongolen zoals ik
Ja dus meteen paniekquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan beginnen met iets wat niet klopt.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja jonge, simpel beginnen voor mongolen zoals ik
Wat een duidelijken hulpvraag!quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en, fu, ik moet een blik versieren met een label waar op een cryptische manier op staat wat er in zit. Hoe?
ik had hetzelfde met wiskundequote:Op dinsdag 4 september 2012 21:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik durf niet bij de opdrachten van het laatste hoofdstuk te kijken.
Brum to the rescue
Ik faalde ook in wiskundequote:Op dinsdag 4 september 2012 21:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik had hetzelfde met wiskunde
DAT GODVERDOMME DE HOERIGE DATA EDITOR TOOLBAR WEGGAAT. WAT DE FUCK IS DIT.quote:- Klik bij menu View op Toolbars en haal bij Data Editor het vinkje weg. Wat is het effect?
A en B gingen prima, toen kwamen C D en Equote:
Ik had C, dat was het makkelijkstequote:Op dinsdag 4 september 2012 21:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
A en B gingen prima, toen kwamen C D en E
Nou he.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat een duidelijken hulpvraag!
Ik voel me oud.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
A en B gingen prima, toen kwamen C D en E
"als het tegen een lantaarnpaal aanbotst, hoor je TOK!"quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou he.Ik wou een blik kippensoep doen. Maar dan moeten ze op het label kunnen raden wat het is, maar de beschrijving moet dus wel cryptisch zijn.
kut het meest veelzijdige stukje vlees, kut. En dan iets cryptisch voor soep. Succes gegarandeerd.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou he.Ik wou een blik kippensoep doen. Maar dan moeten ze op het label kunnen raden wat het is, maar de beschrijving moet dus wel cryptisch zijn.
Ja. Da's nieuw.quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had C, dat was het makkelijkste
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
"als het tegen een lantaarnpaal aanbotst, hoor je TOK!"
Haha, goeden optie!quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
kut het meest veelzijdige stukje vlees, kut. En dan iets cryptisch voor soep. Succes gegarandeerd.
Technische studiesquote:
Dit. Maar zo jong is Fiets toch ook weer niet?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Ofzo.
In ieder geval van na mijn tijd.
Wij hadden alleen A & Bquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Ofzo.
In ieder geval van na mijn tijd.
doe zoeen letterrebus met plaatjes!quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en, fu, ik moet een blik versieren met een label waar op een cryptische manier op staat wat er in zit. Hoe?
Letterrebus?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
doe zoeen letterrebus met plaatjes!
vloeibaar pluimvee uit de bio-industriequote:Op dinsdag 4 september 2012 21:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
24 jwtzquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dit. Maar zo jong is Fiets toch ook weer niet?
Jep, en dan nog de A1/A2 en B1/B2 varianten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wij hadden alleen A & B![]()
A voor de mensen die geen wiskunde konden, B voor de mensen die het wel konden
Jonger dan mij.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dit. Maar zo jong is Fiets toch ook weer niet?
Ha, dat is heel geen bio-industrie.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
vloeibaar pluimvee uit de bio-industrie
Bommeldingwoord.quote:
AANVAL IS DE BESTE VERDEDIGING!quote:
heul wel! de plofkippenquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ha, dat is heel geen bio-industrie.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bommeldingwoord.
Ik las lettere bus.
niet op het HBO. Bouwkunde jwtz.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Toen was er heel nog geen C en D! Toen had je A1, A12, B1 of B12.
1 en 2quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep, en dan nog de A1/A2 en B1/B2 varianten.
[..]
Jonger dan mij.
Hij klopt niet nee.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Aanval is en beste verdediging?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bommeldingwoord.
Ik las lettere bus.
Dat.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
1 en 2![]()
B2 was alleen voor de ubernerds
Ik deed B2. Ik faalde erin.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
1 en 2![]()
B2 was alleen voor de ubernerds
Ik had B1.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat.
Ik ben blijven steken bij A12.
Wat was er mis met A12/B12quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bij ons was A voor de normale mensen, C voor de domme en B voor de goede. Voor nerds had je D die je extra kon doen naast B
Wat nou duidelijkheid. Nergens wordt uitgelegd WAAROM iets is zoals het is. Ik haat hetquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had B1.
Wiskunde![]()
Duidelijkheid![]()
Goeden autistenvak![]()
Plus extra gratiz grafische rekenmachine om spelletjes op te spelen en spiekbriefjes in te zetten
Ik begon met B, maar ik faalde.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had B1.
Wiskunde![]()
Duidelijkheid![]()
Goeden autistenvak![]()
Plus extra gratiz grafische rekenmachine om spelletjes op te spelen en spiekbriefjes in te zetten
Shootquote:Maak alle effecten ongedaan door de oorspronkelijke instellingen weer aan te klikken.
Het is zo omdat we het zo hebben afgesproken. Punt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat nou duidelijkheid. Nergens wordt uitgelegd WAAROM iets is zoals het is. Ik haat het
ER STAAT HELEMAAL NEITS ACHTER DE KOMMASquote:Ga naar het Variable View blad.
Zet bij iedere variabele de reële getallen om in gehele getallen. Dat wil zeggen, zorg ervoor dat geen van de scores nog een .0 of .00 laat zien.
Controleer dit in Data View
En de afspraken zijn allemaal gemaakt door autisten, dus ik snap zequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is zo omdat we het zo hebben afgesproken. Punt.
Heerlijk![]()
En geen gelul met uitzonderingen op de regel zoals bij taal
Zodra dit soort dingen bij mij gebeuren heb ik mijn vertrouwen in het vak al verloren voor de rest van het jaarquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Godverdomme. Opdracht in mijn statistiekboek: reken aan de hand van deze formule uit bij welke temperatuur de schalen van Celsius en Fahrenheit hetzelfde aangeven.
Ik rekenen en controleren: fout
brum rekenen en controlen: fout
brum gaat verder rekenen: is de gegeven formule fout.
Hoe pest je mensen die niet goed zijn in statistiek, ze laten denken dat ze niets kunnen terwijl het boek fout is
Ik denk dan alleenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zodra dit soort dingen bij mij gebeuren heb ik mijn vertrouwen in het vak al verloren voor de rest van het jaar
Zonder Brum wist ik niet eens dat het aan het boek lagquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dan alleen
"IK BEN SLIMMER DAN HET BOEK EINZ"
Streber I iz
Toch triest dat ze zulke vakken geven.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh bij dat SPSS practicum zeiden ze ook: Als je minder dan een 8 haalt voor de tussentoets ben je niet goed bezig
NO FUCKING SHIT SHERLOCK.
Heb je lager dan een 9 of 9.5 dan ben je een mongool (niet een 10 want slordigheidsfoutjes omdat kutvak)
Ah, dát kon ik dan nog wel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
differentiëren is dan wel weer leuk.![]()
zulks een shit:
[ afbeelding ]
HAAL HET WEGquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
differentiëren is dan wel weer leuk.![]()
zulks een shit:
[ afbeelding ]
Zulks een goeden verslag.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:17 schreef PriemGirl het volgende:
Pfff... toch 1 site gevonden waar ik mn foto's kon oppleurenVerslag staat online
En nu ben ik lam en duik ik mn bed in![]()
quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom valt het me nu pas op dat Priem een jamai-bril heeft?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
MIRJAM WIL JE AUB DE TT AANPASSEN MET PRIEM ALS EMEGERD NAILPOLERS ERIN?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Neuhhhh ik hoef mijn bakkes niet de hele tijd te zien als het topic wordt geopend
DAFUQ MIJN TERE KINDERZIELquote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:26 schreef Diconnected het volgende:
[..]
DAFUQ MIJN TERE KINDERZIEL
ik opende de pagina en zag dit
WAT EEN UBERHIPPE BRIL JONGE! IK WIL VOORBEELDEN ZIEN!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]MAAR IK KAN FRONTJES WISSELEN EN DAT KAN JAMAI HEUL NIET
Nee, in z'n step right up tijdquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Hij draagt toch heul geen bril meer?
Is my sexy lookquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:26 schreef Diconnected het volgende:
[..]
DAFUQ MIJN TERE KINDERZIEL
ik opende de pagina en zag dit
Omg vermoeiend ding gij... die liggen ergens boven.. euh.. kweenie.... Zal morgen maken ok?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
WAT EEN UBERHIPPE BRIL JONGE! IK WIL VOORBEELDEN ZIEN!
HAquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
O kut, het zwart en wit is andersom
Dat heb ik verdrongen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, in z'n step right up tijd
Dat beschouw ik bij deze als een beloftequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Omg vermoeiend ding gij... die liggen ergens boven.. euh.. kweenie.... Zal morgen maken ok?![]()
![]()
Purrrrr purpurpurrrrquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |