Zijn volgens mij twee verschillende merken, kan het ook niet zien want het bonnetje ligt daar.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:22 schreef Incantrix het volgende:
Is het een speciaal merk, Mss? Misschien kun je bij het merk klagen?
Met z'n allen met Mss meequote:Op dinsdag 4 september 2012 17:20 schreef Dwyn het volgende:
Hoe heten ze en wanneer gaan we rellen!?
Ja, het lijkt me ook dat dat heel makkelijk te maken is, maar hun naaister kon het niet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:19 schreef megamandy het volgende:
Ik betaal ook rond dat bedrag voor mij bh's maar sommige daarvan heb ik dan ook al 4 jaar en dan is er nog niets aan.
Denk dat je beter nog eens terug kan gaanEn die garantie hoeft niet op de bon te staan, je hebt gewoon een jaar garantie als het niet door een gebruikersfout gebeurd is.
Zeker omdat ze eerst de kans nemen om het te proberen te maken maar als dat niet lukt heb je pech? Sowieso raar dat ze het niet kunnen maken, is het niet gewoon een kwestie van opnieuw stikken en een nieuwe beugel?
Pfff, wel meer dan een jaar voor dat bedrag.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me ook dat dat heel makkelijk te maken is, maar hun naaister kon het niet.
Overigens vind ik het geen probleem om dat bedrag voor een goede bh neer te leggen, maar dan verwacht ik ook dat ze toch wel minimaal een jaar meegaan.
Ja dat bedoel ik, ik heb die dingen al rond de 4 jaar en er is niets van slijtage te zien. Terwijl ze tegenwoordig gewoon met de wasmachine gewassen worden ipv met de hand.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me ook dat dat heel makkelijk te maken is, maar hun naaister kon het niet.
Overigens vind ik het geen probleem om dat bedrag voor een goede bh neer te leggen, maar dan verwacht ik ook dat ze toch wel minimaal een jaar meegaan.
Ditquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:45 schreef Lindytje het volgende:
Ik pleur mijn bh's gewoon in de wasmachine, niet een in een zakje
Bingo-en!!quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:43 schreef Loqi het volgende:
Ik doe bh's trouwens ook niet met de handwel in zo'n zakje
oh, mag ik een nieuw vakje inkleuren op mijn bingo kaart? Ik krijg een bult astma tests binnenkort![]()
![]()
Ja, dat deed ik ook. Totdat een keer in mijn studentenhuis de wasmachine gesloopt was door een BH-beugel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:45 schreef Lindytje het volgende:
Ik pleur mijn bh's gewoon in de wasmachine, niet eens in een zakje
Mag ik even heel hard lachen??quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
GODVERDOMME
Die ene gast die in ons groepje crashte voor een vak? Die is weg maar nu zit er iemand anders in, ugh
quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:38 schreef Diconnected het volgende:
Mss ik ken iemand met een eigen lingeriewebshop, zal straks eens kijken of ze jouw maat heeft en dan stuur ik je de link wel door
Haha toevallig!quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:56 schreef princess-a het volgende:
O mijn godTerwijl ik Mss haar verhaal lees, laat ik iets vallen, buk voorover om het even van de grond te schrapen en KNAK! M'n beugel kapot
![]()
Maar Mss: wat ik wilde gaan posten voordat dat gebeurde, Hunkemoller heeft 'Minimizers', voor 22 euro ofzo, ook netjes in Cup G(Heb ik namelijk ook) Ik draag die altijd, zijn hartstikke stevig m'n tetters kunnen echt geen kant op en er zijn vaak 3=2 acties etc. Voor een goedkoper alternatief kan ik die dus echt heel erg aanraden
Ik heb dat wel eens op m'n werk gehad, da's helemaal fuuuuuuquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:56 schreef princess-a het volgende:
O mijn godTerwijl ik Mss haar verhaal lees, laat ik iets vallen, buk voorover om het even van de grond te schrapen en KNAK! M'n beugel kapot
![]()
Maar Mss: wat ik wilde gaan posten voordat dat gebeurde, Hunkemoller heeft 'Minimizers', voor 22 euro ofzo, ook netjes in Cup G(Heb ik namelijk ook) Ik draag die altijd, zijn hartstikke stevig m'n tetters kunnen echt geen kant op en er zijn vaak 3=2 acties etc. Voor een goedkoper alternatief kan ik die dus echt heel erg aanraden
Eén hangtet FTWquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens op m'n werk gehad, da's helemaal fuuuuuu
Ik heb ook omtrek 95, dat is ook nog wel eens een probleem, maar ik kan altijd even gaan kijken, bedankt!quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:56 schreef princess-a het volgende:
![]()
Dat had ik dus op mijn werk, en dan gaat-ie zo lekker in je tet prikkenquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens op m'n werk gehad, da's helemaal fuuuuuu
Ja, rete- irritant inderdaadquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat had ik dus op mijn werk, en dan gaat-ie zo lekker in je tet prikken.
Mocht je ooit in duitslandmkomen, bezoek dan de grote maten c&a , ik heb daar pas bh's gekocht, en die zijn erg fijn en stevig, mooi gevormd, en niet duur! Er zit er sowieso 1 in Keulenquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb ook omtrek 95, dat is ook nog wel eens een probleem, maar ik kan altijd even gaan kijken, bedankt!
Online is die maat uitverkocht, maar hij is er wel! Zie sowieso echt dat heel veel bh's daar tot G gaan nuquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb ook omtrek 95, dat is ook nog wel eens een probleem, maar ik kan altijd even gaan kijken, bedankt!
Irritant he. Ik ben toen anderhalve week lang gestalkd door Vodafone nadat mijn abbo was verlopen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
Fu. Moet een nieuwe mobiel en abonnement uitzoeken. Ik wil niet.
Nouja, ik wil wel weer een abonnement. Maar weet niet waar, weet niet met welke telefoon en het wordt ongetwijfeld duurder.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:11 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Irritant he. Ik ben toen anderhalve week lang gestalkd door Vodafone nadat mijn abbo was verlopen.
Ik heb toen uit een tijdschrift een abo met 50% korting voor de hele looptijd gevonden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, ik wil wel weer een abonnement. Maar weet niet waar, weet niet met welke telefoon en het wordt ongetwijfeld duurder.
Eerst bedenken voor ze je iets aanpraten en duurder wordt het sowieso wel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, ik wil wel weer een abonnement. Maar weet niet waar, weet niet met welke telefoon en het wordt ongetwijfeld duurder.
Dat zeg ik zelf toch al.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Eerst bedenken voor ze je iets aanpraten en duurder wordt het sowieso wel.
Dat mag.quote:
Oh ik bedoelde niet dat jij die moet kopen hoorquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat mag.
Ik niet. En wil een telefoon die niet (veel) groter is dan mijn huidige telefoon, met Android. En ik heb geen ideeeee wat ik moet kiezen.
Haha, fair enough. Wanneer loopt de jouwe af?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde niet dat jij die moet kopen hoorAlleen mijn abo loopt ook binnenkort af
Jijquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:27 schreef Incantrix het volgende:
Ik wil ook een iphone, maar denk dat ik er geen geld voor heb. Maar ben toch pas eind van het jaar aan de beurt
En hormonen jonge, ik zit half te huilen op de bank omdat mijn 2,5 jarige sonic kan spelenen echt, srsly, hij kán het gewoon, bijna helemaal zelf
I'm so proud
In oktober geloof ikquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, fair enough. Wanneer loopt de jouwe af?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:27 schreef Incantrix het volgende:
Ik wil ook een iphone, maar denk dat ik er geen geld voor heb. Maar ben toch pas eind van het jaar aan de beurt
En hormonen jonge, ik zit half te huilen op de bank omdat mijn 2,5 jarige sonic kan spelenen echt, srsly, hij kán het gewoon, bijna helemaal zelf
I'm so proud
Die van mij ook eind oktober ja. Maar ga in principe ook naar een andere provider, dus wil het wel op tijd regelen, want nummer meenemen enzo.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
JijStef
[..]
In oktober geloof ik
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:27 schreef Incantrix het volgende:
I'm so proud
Goeden opvoedkundigen skillsquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:27 schreef Incantrix het volgende:
I'm so proud
Ohh ja indd. Ik zit wel goed bij KPN en de vorige keer had ik al gekozen voor korting op het abonnement ipv een nieuw toestel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die van mij ook eind oktober ja. Maar ga in principe ook naar een andere provider, dus wil het wel op tijd regelen, want nummer meenemen enzo.
Mja, ik ben bang dat dit toestel het niet nog een jaar vol gaat houden. Anders zou ik ook verlengen...quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohh ja indd. Ik zit wel goed bij KPN en de vorige keer had ik al gekozen voor korting op het abonnement ipv een nieuw toestel.
Ik kreeg toen het toestel van mijn ex, die had hij nieuw gekregen maar had zelf al een andere gekocht. Dus dat was een gelukjequote:Op dinsdag 4 september 2012 19:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, ik ben bang dat dit toestel het niet nog een jaar vol gaat houden. Anders zou ik ook verlengen...
Prima dan toch.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik kreeg toen het toestel van mijn ex, die had hij nieuw gekregen maar had zelf al een andere gekocht. Dus dat was een gelukjeIn principe houdt dit toestel het nog wel een half jaartje vol, maar wil liever wat anders
Kan je vinden of ze ook van hetzelfde merk zijn?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:41 schreef Mss het volgende:
Maisjes ik heb even jullie advies nodig. Ik ben dus nu die bh toko aan het mailen, en ik vraag me af of het verstandig is om te zeggen dat bh #2 ook kapot is.
Aan de ene kant denk ik ja, want dan weten ze dat het écht niet kan dat er twee bh's zo snel kapot zijn en dat ze met fatsoenlijke compensatie moeten komen.
Aan de andere kant denk ik nee, want die dingen horen niet zo snel kapot te gaan, en dan kunnen ze het erop schuiven dat het dan wel aan mij moet liggen.
Wat zouden jullie doen?
Nee, want het bonnetje ligt nog in de winkel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Kan je vinden of ze ook van hetzelfde merk zijn?
En de bh's?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:43 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, want het bonnetje ligt nog in de winkel.
Mhm, lastig.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Die kapotte dus ook, dus ik kan er maar van 1 het merk zien.
Volgens mijn broer loopt het abonnement gewoon door na die periode. Hoe zat dat bij jou?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:11 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Irritant he. Ik ben toen anderhalve week lang gestalkd door Vodafone nadat mijn abbo was verlopen.
Ja het loopt gewoon door, maar ze willen wel HEUL graag dat je verlengd.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Volgens mijn broer loopt het abonnement gewoon door na die periode. Hoe zat dat bij jou?
D'awwquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:47 schreef Incantrix het volgende:
Ik zou erbij zetten dat bh 2 in de tussentijd ook stuk is en dat zij het er toch mee eens zouden moeten zijn dat dat voor deze prijs nogal absurd is. Denk ik
En kiektan!
http://m.youtube.com/#/wa(...)Fro%26sns%3Dfb&gl=NL
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja het loopt gewoon door, maar ze willen wel HEUL graag dat je verlengd.
Valt best mee hier mijn abbo is al in december verlopenquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja het loopt gewoon door, maar ze willen wel HEUL graag dat je verlengd.
Ooooo wat is ie leukquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:47 schreef Incantrix het volgende:
Ik zou erbij zetten dat bh 2 in de tussentijd ook stuk is en dat zij het er toch mee eens zouden moeten zijn dat dat voor deze prijs nogal absurd is. Denk ik
En kiektan!
Stefquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:47 schreef Incantrix het volgende:
En kiektan!
Ja maar, je blijft dus hetzelfde betalen? En hetzelfde krijgen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:51 schreef Incantrix het volgende:
Nja, niet precies, je bent dan abbo-vrij, dus dan kun je elke maand opzeggen ipv te wachten tot je abbo klaar is.
Yepquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar, je blijft dus hetzelfde betalen? En hetzelfde krijgen?
Nee, terwijl ik vaak genoeg toch een iets te kleine bh heb gedragen ivm geen geld voor een nieuwequote:Op dinsdag 4 september 2012 20:08 schreef Mss het volgende:
Volgens de website van de tettenhouderwinkel kan een beugel die eruit steekt liggen aan een te kleine cup. Hebben jullie daar ooit al van gehoord?
Ik snap niet hoe daar een verband tussen kan zittenquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, terwijl ik vaak genoeg toch een iets te kleine bh heb gedragen ivm geen geld voor een nieuweMaar dat zou je toch ook moeten zien mocht de bh te klein zijn?
Jawel, de beugel zit om je tetters, dus als je tetters te volumineus zijn en die beugel uit elkaar drukken kan ie knakken.. maar als de beugel netjes 'hoe ie hoort' zit, zou dat niet moetenquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe daar een verband tussen kan zitten.
Knakken kan ik begrijpen, maar aan 1 kant eruit steken?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:16 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jawel, de beugel zit om je tetters, dus als je tetters te volumineus zijn en die beugel uit elkaar drukken kan ie knakken.. maar als de beugel netjes 'hoe ie hoort' zit, zou dat niet moeten
Oooh excuus! Nee.. lijkt me dat ie dan gewoon niet netjes afgewerkt is. Dus of de beugel heeft scherpe randjes of de stof om de beugel heen is niet goed genaaidquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Knakken kan ik begrijpen, maar aan 1 kant eruit steken?
quote:
Live rellenquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:28 schreef Dwyn het volgende:
[..]
De tettenhouderswinkel die Mss oplicht
Twee heule pagina's jongeuh!quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Live rellen![]()
![]()
Moet ik nou teruglezen?
Je moet het natuurlijk wel een beetje aandikken he, zo wordt het nooit een toffe relquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:28 schreef Dwyn het volgende:
[..]
De tettenhouderswinkel die Mss oplicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |