Zijn volgens mij twee verschillende merken, kan het ook niet zien want het bonnetje ligt daar.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:22 schreef Incantrix het volgende:
Is het een speciaal merk, Mss? Misschien kun je bij het merk klagen?
Met z'n allen met Mss meequote:Op dinsdag 4 september 2012 17:20 schreef Dwyn het volgende:
Hoe heten ze en wanneer gaan we rellen!?
Ja, het lijkt me ook dat dat heel makkelijk te maken is, maar hun naaister kon het niet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:19 schreef megamandy het volgende:
Ik betaal ook rond dat bedrag voor mij bh's maar sommige daarvan heb ik dan ook al 4 jaar en dan is er nog niets aan.
Denk dat je beter nog eens terug kan gaanEn die garantie hoeft niet op de bon te staan, je hebt gewoon een jaar garantie als het niet door een gebruikersfout gebeurd is.
Zeker omdat ze eerst de kans nemen om het te proberen te maken maar als dat niet lukt heb je pech? Sowieso raar dat ze het niet kunnen maken, is het niet gewoon een kwestie van opnieuw stikken en een nieuwe beugel?
Pfff, wel meer dan een jaar voor dat bedrag.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me ook dat dat heel makkelijk te maken is, maar hun naaister kon het niet.
Overigens vind ik het geen probleem om dat bedrag voor een goede bh neer te leggen, maar dan verwacht ik ook dat ze toch wel minimaal een jaar meegaan.
Ja dat bedoel ik, ik heb die dingen al rond de 4 jaar en er is niets van slijtage te zien. Terwijl ze tegenwoordig gewoon met de wasmachine gewassen worden ipv met de hand.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me ook dat dat heel makkelijk te maken is, maar hun naaister kon het niet.
Overigens vind ik het geen probleem om dat bedrag voor een goede bh neer te leggen, maar dan verwacht ik ook dat ze toch wel minimaal een jaar meegaan.
Ditquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:45 schreef Lindytje het volgende:
Ik pleur mijn bh's gewoon in de wasmachine, niet een in een zakje
Bingo-en!!quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:43 schreef Loqi het volgende:
Ik doe bh's trouwens ook niet met de handwel in zo'n zakje
oh, mag ik een nieuw vakje inkleuren op mijn bingo kaart? Ik krijg een bult astma tests binnenkort![]()
![]()
Ja, dat deed ik ook. Totdat een keer in mijn studentenhuis de wasmachine gesloopt was door een BH-beugel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:45 schreef Lindytje het volgende:
Ik pleur mijn bh's gewoon in de wasmachine, niet eens in een zakje
Mag ik even heel hard lachen??quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
GODVERDOMME
Die ene gast die in ons groepje crashte voor een vak? Die is weg maar nu zit er iemand anders in, ugh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |