Sommigen schijnen wel redelijk snel misselijk te worden enzo.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:49 schreef rhubarbje het volgende:
volgens mij is het een trent om snel te vertellen
mijn nichtje was ook al zo snel
en dan vooral aan praten over klachten en hormonen
(en ik geef meteen toe dat ik er geen zak van weet maar volgens mij ben je na 4 weken echt nog niet zo hormonaal)
The horror.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:41 schreef rhubarbje het volgende:
onze onderbuuf was na 3 weken daten zwanger
hij is wel gebleven en ze hebben nu al 2 babys
en een huis waar ze niet vanaf komen en toch echt al wel 4 jaar uitgegroeid zijn
ja, maar dat stroomt door je heen, je wordt er niet levend vanquote:
Mijn fok ex begon daar al na een half jaar over hoor, die wilde echt zo graag kinderen. Bij mijn zusje was het ook haar vriend die het per se wilde.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik overdrijf, maar volgens mij zijn er echt maar betrekkelijk weinig mannen die echt zelf als eerste met "ik wil een kind" komen, veel zullen er graag in meegaan, veel zullen het leuk vinden. Maar er is volgens mij een hele grote groep die "ja leuk" zegt maar "van mij hoeft het niet, maar anders ga je weg" denken.
Zo voelt het wel.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, maar dat stroomt door je heen, je wordt er niet levend van.
Dat zijn dan vast saaie, onzekere mannen zonder leven. Kan me niet voorstellen dat een normale man met een beetje zelfrespect zo'n gillend poepding wil.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn fok ex begon daar al na een half jaar over hoor, die wilde echt zo graag kinderen. Bij mijn zusje was het ook haar vriend die het per se wilde.
En ik heb ook wel eens mannen ontmoet tijdens het stappen die daar gelijk over begonnen, alsof ze op zoek waren naar een broedmachine ipv een vriendin zeg maar. Denk dat je je daar een beetje in vergist.
Jij en Marty kinderen! Zo schattig!quote:Op woensdag 5 september 2012 10:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn fok ex begon daar al na een half jaar over hoor, die wilde echt zo graag kinderen. Bij mijn zusje was het ook haar vriend die het per se wilde.
En ik heb ook wel eens mannen ontmoet tijdens het stappen die daar gelijk over begonnen, alsof ze op zoek waren naar een broedmachine ipv een vriendin zeg maar. Denk dat je je daar een beetje in vergist.
nou ik krijg ook vaak het idee dat de wens de moeder van de gedachte is...quote:Op woensdag 5 september 2012 10:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sommigen schijnen wel redelijk snel misselijk te worden enzo.
Maar snap ook wel dat sommigen het gewoon graag willen vertellen, 3 maanden wachten is best lang
Hij bleef er maar over zeuren, dus toen heb ik voorgesteld om eerst maar een kat te proberenquote:Op woensdag 5 september 2012 10:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij en Marty kinderen! Zo schattig!![]()
Dan had je twee kinderen gehad.
Jij hebt altijd precies de uitzonderingen Ripquote:Op woensdag 5 september 2012 10:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
klopt. zelfrespect heb ik nooit gehad.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zijn dan vast saaie, onzekere mannen zonder leven. Kan me niet voorstellen dat een normale man met een beetje zelfrespect zo'n gillend poepding wil.
Dat natuurlijk ook, want dan wordt er op alles gelet en overtrokkenquote:Op woensdag 5 september 2012 10:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik krijg ook vaak het idee dat de wens de moeder van de gedachte is...
En ook die is er nooit gekomen?quote:Op woensdag 5 september 2012 10:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij bleef er maar over zeuren, dus toen heb ik voorgesteld om eerst maar een kat te proberen
en dat zijn dan ook precies de vrouwen die daarna op facebook alleen nog aan zich zelf kunnen refereren als 'mama'quote:Op woensdag 5 september 2012 10:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat natuurlijk ook, want dan wordt er op alles gelet en overtrokken
Nou ja, er loopt nu wel een kat rond, maar die is ooit uit het asiel gehaald door brox en zijn exquote:
Kan Marty komen oppassen!quote:Op woensdag 5 september 2012 10:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, er loopt nu wel een kat rond, maar die is ooit uit het asiel gehaald door brox en zijn ex
Gelukkig heb ik spirit niet op FBquote:Op woensdag 5 september 2012 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en dat zijn dan ook precies de vrouwen die daarna op facebook alleen nog aan zich zelf kunnen refereren als 'mama'
'Oh Kaatje ligt in bed! eindelijk tijd voor mama. Wat zal mama eens met deze mama-tijd gaan doen'
wat dacht je van je eigen identiteit terug vinden MAMA?
Ze zit nog voor die 3 maanden hequote:Op woensdag 5 september 2012 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Spirit heeft er op FB nog niets over gezegd in ieder geval
doe jij dat dan ffquote:Op woensdag 5 september 2012 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Spirit heeft er op FB nog niets over gezegd in ieder geval
Nee, ik vind het hartstikke leuk voor d'rquote:Op woensdag 5 september 2012 10:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
doe jij dat dan ff
even een berichtje op haar wall waar iedereen het kan zien
oh he wat ben ik in een gemene kut bui
saai CL, erg saaiquote:Op woensdag 5 september 2012 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik vind het hartstikke leuk voor d'rIk kwam er gister achter, hou het gewoon voor me.
Toevallig smste zijn moeder me pas, dus ik ga binnenkort een kopje thee met haar doen. Maar verder geen ideequote:Op woensdag 5 september 2012 10:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan Marty komen oppassen!![]()
Heb je die ooit nog wel eens gezien/gesproken/op de hoogte of die nog leeft?
Dat is wel leuk toch. Volgens mij was je band met zijn ouders/moeder wel goed?quote:Op woensdag 5 september 2012 10:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Toevallig smste zijn moeder me pas, dus ik ga binnenkort een kopje thee met haar doen. Maar verder geen idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |