Oh, daar kom ik idd niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze heeft het netjes gister in het datingtopic gezegd
preciesquote:Op woensdag 5 september 2012 10:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
vanaf uitpoepmoment ben je pas vader
Ik gok dat ze zo rond de drie maand zit. Tenminste ik begrijp dat dat over het algemeen de verteldatum isquote:Op woensdag 5 september 2012 10:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
precies
maar dat is nog niet toch?
Of hij wou het zelfquote:Op woensdag 5 september 2012 10:40 schreef HeatWave het volgende:
Daar heeft die vent toch een paar weken lol van gehad qua neuken, nu is het over.
Die zal zich er ingeluisd voelen zeg.
geen enkele man wil het echt zelfquote:
Die wil die koters wel, maar niet het wijf met alle lasten denk ikquote:Op woensdag 5 september 2012 10:41 schreef HeatWave het volgende:
geen enkele man wil het echt zelf.
Ach, ik overdrijf, maar volgens mij zijn er echt maar betrekkelijk weinig mannen die echt zelf als eerste met "ik wil een kind" komen, veel zullen er graag in meegaan, veel zullen het leuk vinden. Maar er is volgens mij een hele grote groep die "ja leuk" zegt maar "van mij hoeft het niet, maar anders ga je weg" denkenquote:Op woensdag 5 september 2012 10:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die wil die koters wel, maar niet het wijf met alle lasten denk ik
Ik denk dat je je daar nog wel eens op verkijkt. Alleen hoeft het van hun misschien niet zo vroeg alquote:Op woensdag 5 september 2012 10:44 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik overdrijf, maar volgens mij zijn er echt maar betrekkelijk weinig mannen die echt zelf als eerste met "ik wil een kind" komen,
Er kan nog van alles misgaanquote:Op woensdag 5 september 2012 10:45 schreef rhubarbje het volgende:
oh ik las net 6 weken pas!
vroeg om dan al te vertellen
mijn schoonbroer wil nu al kinderen en die is 24quote:Op woensdag 5 september 2012 10:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar nog wel eens op verkijkt. Alleen hoeft het van hun misschien niet zo vroeg al
Dat is vaak wel het eerste wat ik denk als iemand zo snel zwanger isquote:Op woensdag 5 september 2012 10:40 schreef HeatWave het volgende:
Daar heeft die vent toch een paar weken lol van gehad qua neuken, nu is het over.
Die zal zich er ingeluisd voelen zeg.
keer flink niesen en je moet opnieuw beginnenquote:Op woensdag 5 september 2012 10:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er kan nog van alles misgaan![]()
de spanning
Is der vriend weer blij, dus neh zo gemeen is dat nietquote:Op woensdag 5 september 2012 10:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
keer flink niesen en je moet opnieuw beginnenof is deze te gemeen?
Mwah, in OUD was je nu al "dood"quote:Op woensdag 5 september 2012 10:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
keer flink niesen en je moet opnieuw beginnenof is deze te gemeen?
Ik kopieer de post wel even.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, in OUD was je nu al "dood".
Jij kan niet dood, jij hebt nooit geleefdquote:
Telt bier niet als leven?quote:Op woensdag 5 september 2012 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij kan niet dood, jij hebt nooit geleefd.
even voor de goede orde dan: ik wil gecremeerd en geen koffietafel met cake maar met echt lekkere dingenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |