Nee, kan ik me voorstellen, heb ik al als ik 1 dagje vrij ben.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:21 schreef rhubarbje het volgende:
en anders ben ik gewoon een luie werkloze en heb ik niets te doen het grootste gedeelte van de week
dat trek ik echt niet
Afwassen!quote:Op woensdag 5 september 2012 10:21 schreef rhubarbje het volgende:
maar goed ik voel me nu wel goed kut want ik heb weinig hoor
en anders ben ik gewoon een luie werkloze en heb ik niets te doen het grootste gedeelte van de week
dat trek ik echt niet
Heerlijk johquote:Op woensdag 5 september 2012 10:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, kan ik me voorstellen, heb ik al als ik 1 dagje vrij ben.
Die 3 weken zijn dus nergens goed voor.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:22 schreef Q. het volgende:
Nee, kan ik me voorstellen, heb ik al als ik 1 dagje vrij ben.
tnxquote:
Als ik elders ben kom ik de tijd wel door.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die 3 weken zijn dus nergens goed voor.
@ manager van Q.; trek ze even in alsjeblieft.
Idd, uitslapen lukt me toch ook niet, sta gewoon om 6:30 naast mn bed, vrij of niet vrij.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:25 schreef Nouk84 het volgende:
1 dagje red ik nog wel, maar de 2de dag begint het al te vervelen![]()
Behalve weekend dan
yup.. en al aan het inburgeren in OUDquote:Op woensdag 5 september 2012 10:29 schreef HeatWave het volgende:
Wat heb ik gemist, Spirit zwanger?.
Zooooooo enorm voorspelbaar, die was zo aan het rammelenquote:Op woensdag 5 september 2012 10:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
yup.. en al aan het inburgeren in OUD
Geen idee. Achja ze is er blij mee.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:31 schreef HeatWave het volgende:
Zooooooo enorm voorspelbaar, die was zo aan het rammelen.
Een jaar zijn ze samenquote:Op woensdag 5 september 2012 10:34 schreef rhubarbje het volgende:
oke ik ken spirit niet maar nu ben ik wel benieuwd
is ze nog niet zo lang met de toekomstige vader dan?
WHUT!quote:Op woensdag 5 september 2012 10:29 schreef HeatWave het volgende:
Wat heb ik gemist, Spirit zwanger?.
zolang het nog niet zelfstandig ademt zit je er nog niet aan vastquote:Op woensdag 5 september 2012 10:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een jaar zijn ze samen
Nouja.. toekomstige vader, dat is ie natuurlijk al een beetje![]()
vanaf uitpoepmoment ben je pas vaderquote:Op woensdag 5 september 2012 10:35 schreef rhubarbje het volgende:
zolang het nog niet zelfstandig ademt zit je er nog niet aan vast
Zag dr opeens in OUD postenquote:
Ze heeft het netjes gister in het datingtopic gezegdquote:Op woensdag 5 september 2012 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zag dr opeens in OUD posten. Wist ik veel, ik had het blijkbaar gemist
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |