Dat wordt idd gewoon niet gemeld. Zo ontstaat er een papieren werkelijkheid die heel anders is dan de reële werkelijkheid en daarom zeggen die naïevelingen op het hoofdkantoor dat er niks aan de hand is.quote:Op zondag 9 september 2012 18:58 schreef Deezertje het volgende:
Sowieso belachelijk dat jullie nog überhaupt tot 16:00 uur bleven wachten, ik zou allang weg geweest zijn... en maandagmorgen verdergaan met bezorgen? PostNL is fout bezig, jullie niet. Neem aan dat jullie dan niet alleen zaterdagwerkers zijn? Zaterdag werken is ook echt alleen zaterdag werken. Zou toch helemaal van de zotte zijn als ze je dan verplichten om je maandag op te offeren wegens fouten van je leidinggevende... PostNL mag blij met jullie zijn!
Opta zou eens moeten controleren op de kwaliteit van zaterdagbezorging. Zouden de mensjes in de politiek misschien nog eens wakkerschudden...
En het hoofdkantoor de mensen maar lekker voorliegen dat er geen problemen zijn. Enkel alleen in Tilburg dus al 25 zakken post blijven staan. Maar volgens de pagina: http://www.postnl.nl/voor(...)512-vertragingensurf zijn er geen vertragingen bekend.... LOL! Je TC durft 't waarschijnlijk niet eens te melden. Zou wel weer een 'eenmalig incident' betreffen!![]()
![]()
Nou, gelukkig maar dat ze tot inkeer zijn gekomen. Je moet dus maar blijven herhalen, anders zijn ze jouw situatie zo weer vergeten!quote:Op maandag 10 september 2012 09:52 schreef Selestha het volgende:
Vandaag weer met de planner gebeld, hij was nu heel begripvol, hij was even vergeten dat ik vorige week in het ziekenhuis zat ivm mogelijke trombose in mijn been. En dat er nu nog steeds een zwelling is die werken moeilijker maakt en waar ik volgende week nog voor naar het ziekenhuis moet. Nu begreep hij opeens wel dat ik het niet meer trok.
Er wordt in ieder geval niet meer moeilijk gedaan over de nieuwe wijk die ik morgen ga lopen want nu snappen ze opeens wèl waarom het zo zwaar voor me was. En ik mag zelfs ''rustig aan doen want je moet wel op je lichaam letten''..
Zou fijn zijn als zij ook eens gingen opletten als je ze wat verteld.
Nou lekker dan! Ze beginnen zeker ook elke ochtend om 7 uur met herrie maken?quote:Op maandag 10 september 2012 09:08 schreef gridjuh het volgende:
We hebben een leuke vakantie....pfffttt......Ze zijn voor de deur de bestrating aan het weghalen, en ik heb zo'n vieze dixie onder het slaapkamerraam :| blegh, we gaan er gelukkig veel op uit:P
Succesquote:Op maandag 10 september 2012 10:13 schreef KatrienDuck het volgende:
Ben net gebeld, ik moet om 11 u. werken (voorbereiden). Zal mij benieuwen, heb nog nooit op maandag gewerkt.
Geen zak te doen op maandag. Wijken waar je normaal tassen vol voor hebt hebben nu drie kleine bundeltjesquote:Op maandag 10 september 2012 10:13 schreef KatrienDuck het volgende:
Ben net gebeld, ik moet om 11 u. werken (voorbereiden). Zal mij benieuwen, heb nog nooit op maandag gewerkt.
Doe ik ook niet hoor, ik blijf doorzoeken.quote:Op maandag 10 september 2012 12:38 schreef Peterselieman het volgende:
nu is dat Randstad sowieso al een klotebedrijf, dus laat je er niet door ontmoedigen
Het gaat in deze tijd niet makkelijk voor je, maar je hebt een eigen bedrijf dus ik zie nog wel perspectief voor je.quote:Op maandag 10 september 2012 12:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Doe ik ook niet hoor, ik blijf doorzoeken.
Helaas werken steeds meer bedrijven met uitzendbureaus. Dus je kan daar eigenlijk niet omheen.
Tegenwoordig moet je 18 jaar zijn, 26 jaar werkervaring hebben, en een master degree hebben wil je enige kans maken.quote:Op maandag 10 september 2012 12:46 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ach het kan erger. Kijkend op mijn cv zeiden 5 uitzendbureaus ''sorry, maar met zo weinig werkervaring en een geschiedenis van arbeidsongeschiktheid hebben we in deze tijden voor jou 10 anderen en we gaan je dus niet in ons systeem invoeren''.
PostNL was van al mijn sollicitaties het enige bedrijf dat reageerde..
Ah net voor mijn editquote:Op maandag 10 september 2012 12:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je 18 jaar zijn, 26 jaar werkervaring hebben, en een master degree hebben wil je enige kans maken.
Ik ben nu 39, dus ik zie het toch sombertjes in
Je gaat toch niet iemand aannemen die een eigen bedrijf heeft, dan weet je wel waar zijn prioriteiten liggen.quote:Op maandag 10 september 2012 12:50 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ah net voor mijn edit
Het gaat in deze tijd niet makkelijk zijn voor je, maar je hebt een eigen bedrijf dus ik zie nog wel perspectief voor je omdat ze dan in ieder geval zullen aannemen dat je hard werkt.
Ja, of juist niet, omdat ik dan het belang van mijn webwinkel bovenaan zet. Fulltime kan ik nog niet van de webwinkel verdienen. Duurt nog wel 2 jaar voordat dat mogelijk is.quote:Op maandag 10 september 2012 12:50 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ah net voor mijn edit
Het gaat in deze tijd niet makkelijk zijn voor je, maar je hebt een eigen bedrijf dus ik zie nog wel perspectief voor je omdat ze dan in ieder geval zullen aannemen dat je hard werkt.
Hmm, ik zou denken dat je dan juist overkomt als een harde werker?quote:Op maandag 10 september 2012 12:50 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je gaat toch niet iemand aannemen die een eigen bedrijf heeft, dan weet je wel waar zijn prioriteiten liggen.
quote:Op maandag 10 september 2012 12:50 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je gaat toch niet iemand aannemen die een eigen bedrijf heeft, dan weet je wel waar zijn prioriteiten liggen.
Ja ok als je dat zo zegt is het anders natuurlijkquote:Op maandag 10 september 2012 12:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, of juist niet, omdat ik dan het belang van mijn webwinkel bovenaan zet. Fulltime kan ik nog niet van de webwinkel verdienen. Duurt nog wel 2 jaar voordat dat mogelijk is.
Zo denkt elke potentiële werkgever helaasquote:Op maandag 10 september 2012 12:51 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja ok als je dat zo zegt is het anders natuurlijk
helaas wel ja.quote:Op maandag 10 september 2012 12:52 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Zo denkt elke potentiële werkgever helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |