quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:40 schreef vosss het volgende:
Juist ja. Eerst een opleiding kiezen die al na 2 dagen (!!!!!) niet bij je blijkt te passen en vervolgens een tweede keuze maken op basis van wat een stel zolderkamerautisten je aanraden.
Jij komt er wel.
Faalhaas.
Zoals immer.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:42 schreef Jellereppe het volgende:
Wel heeft vosss gelijk, behalve dat hij het niet echt netjes brengt.
Nee, de hardwerkende belastingbetaler heeft zijn zuurverdiende centjes in de opleiding van TS mogen steken. En wat krijgt die als dank? Nou....?!quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:43 schreef Susi het volgende:
Ik hoop dat je ouders niets hebben betaald. Je hebt gewoon geen idee waar je aan begon.
Oprotten, ja.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:47 schreef dr.Bellows het volgende:
[..]
Nee, de hardwerkende belastingbetaler heeft zijn zuurverdiende centjes in de opleiding van TS mogen steken. En wat krijgt die als dank? Nou....?!
Dat is duidelijk commercieel management dus.quote:
Oke, hou nou maar je mond en rot op. Ik ben hier voor hulp, niet voor een wijsneus. Ik weet dat ik fout zit/zat, je hoeft het niet 100x te hameren. In plaats van stoer gedrag te vertonen kan je me ook gewoon helpen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:51 schreef dr.Bellows het volgende:
[..]
Dat is duidelijk commercieel management dus.
Los van dat geintje eerder, is de laatste zeker als serieus advies bedoeld.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:52 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Oke, hou nou maar je mond en rot op. Ik ben hier voor hulp, niet voor een wijsneus. Ik weet dat ik fout zit/zat, je hoeft het niet 100x te hameren. In plaats van stoer gedrag te vertonen kan je me ook gewoon helpen.
Het gaat mij helemaal niet om de moeilijkheidsgraad, want dan zat ik juist goed hier (aangezien de sociale kant makkelijk is). Het gaat mij erom of het nuttig en boeiend(voor mij) is.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:53 schreef zyntex het volgende:
Je kan nog makkelijk overstappen binnen iets anders binnen je fakkelteit
En als je hierna toch wilde overstappen waarom kies je dan niet iets makkelijkers, iets wat elke mongul haald
Jij bent echt uni onwaardig
Dat vat het wel redelijk samen. Maar het kan natuurlijk ook een tandje minder.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:42 schreef Jellereppe het volgende:
Wel heeft voss gelijk, behalve dat hij het niet echt netjes brengt.
Omdat, toen ik mij had aangemeld voor deze opleiding, een totaal ander beeld had van de opleiding. Voor meeloopdagen en opendagen had ik geen tijd meer omdat ik toen nog dacht aan het overstappen op 't vwo, maar dat was blijkbaar niks geworden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat vat het wel redelijk samen. Maar het kan natuurlijk ook een tandje minder.
Verder vraag ik mij af waarom je hier niet eerder achter bent gekomen?
Bedankt, het kan ook nog zei mijn decaan.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:55 schreef Mooiejongon1989 het volgende:
Doe gewoon lekker waar je zin in hebt joh. Al dat armoedige gezeik over een belastingbetaler komt me een beetje de keel uit. Al zou ik vandaag of morgen gelijk contact opnemen met mijn studieadviseur en overleggen of een switch mogelijk is. Je zit nog in je 1e week dus het zou gewoon nog moeten kunnen.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:35 schreef dude1960 het volgende:
Een oproep aan alle Moderators, kan er misschien direct een slotje op deze patatgeneratie posts.
"Boehoe ik ben net 2 dagen bezig maar weet niet of dit wel de studie is die ik wil, ook al wil ik alleen maar een P halen, boehoehoe. Kunnen de rest van de fokkers misschien als studieadviseur fungeren en mij misschien zeggen wat andere studie precies inhouden zodat ik geen studiegids open hoef te slaan."
Lutser
quote:Natuurlijk zoek ik zelf ook genoeg op internet, maar ik wil 't graag ook eens van studenten zelf horen ipv van sites van hogescholen die vaak niet al te objectief zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |