abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116384629

Voor de zombie fans, de walking dead fans, of gewoon de gamers onder ons is er een nieuwe mod uitgekomen die het zombie genre op een totaal nieuwe manier uitvoert.

De mod plaatst je op een map van 225 km² groot.
Je moet als overleefende munitie, wapens , eten, drinken en medische spullen vinden om te overleven.
Je hebt ook de opties om gereedschap te vinden om auto's, helikopters en boten tot werking te krijgen.
Het spel is PVP dus je hebt altijd de kans dat je als je niet achterna word gezeten door een horde zombies dat een speler jou dood schiet. Als speler krijg je dus de vrije keuzen om alleen om pad te gaan, met een groep vrienden ( gezellig via teamspeak) , of het leven te lijden van een bandiet en anderen het werk te laten doen zodat jij alleen maar hun hoeft te beroven of een kogel door hun hoofd te jagen om aan hun spullen te komen.

De mod is voor Arma 2 + operation arrowhead ( de standalone uitbreiding)
Het spel bevind zich momenteel in de Alpha versie en er word hard aan gewerkt (onder andere door een ontwikkelaar die aan de orignele ARMA 2 heeft gewerkt) met om de paar dagen patches en fixes.

Fan made trailer:

Gameplay met comentaar ( aanrader om te kijken)

instructies en tips
http://imageshack.us/f/825/dayz.jpg/ (copy/paste deze link)

bij het installeren is het aanbevolen om de non steam instructies te volgen ( ook al heb je alles via steam gekocht, toch is het aanbevolen)

de map
http://imageshack.us/f/205/1335911941327.jpg/ (copy/paste deze link)

Als er nog vragen zijn, ik blijf dit topic volgen

TEAMSPEAK:
ts.flyingsquirrelent.eu
public channel 5 > FOK! channel

Spelers:
FOK! Username / DayZ name:

Sosuacafe / SosuA
Silver Gator / pmpslp
Rickokun / Rickobozz
pi_116384669
Nieuwe TT :D
pi_116386555
Welke server zitten jullie allemaal ?
pi_116387116
vind het spel nog steeds teveel bugs hebben helaas.
pi_116390450
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:19 schreef drumstickNL het volgende:
SVD camo is wel een fijne gun maar je moet er wel mee kunnen schieten; AS50 is wel fijner. Killed niet altijd in een schot; schoot eens op pmpslp die aan het teamkillen was en die was niet in een keer dood. ;(
Ik heb godnondejus nog nooit geteamkilled joh mongol :P
pi_116394708
Ligt Ricko nog steeds de hele tijd in de bosjes?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  dinsdag 4 september 2012 @ 20:37:33 #7
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_116395323
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 20:25 schreef AQuila360 het volgende:
Ligt Ricko nog steeds de hele tijd in de bosjes?
Ben al klaargekomen vandaag en moet zo werken dus niet meer gekke boi van me
pi_116399752
Ik ben nu met een vriend samen bezig, we hebben al wat, opslag in een tent etc. Allebei gewapend (niet beste wapens, maar het gaat). En toch gaan we lekker opweg! :) Nu nog mn PC terugkrijgen zodat ik > 15 FPS kan spelen :P
pi_116421238

Zijn ze al toegevoegd? :P
pi_116421592
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:54 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[ afbeelding ]

Zijn ze al toegevoegd? :P
nope nog niet, altans ik heb er nog geen gezien

eens zien hoelang het duurt voordat de eerste hacker die skin neemt en het truckje van de comic uithaalt
  woensdag 5 september 2012 @ 17:42:16 #11
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_116427958
Chef_M = Chef

Wie zit er trouwens nog bij Fort Haven? Vandaag een volksverhuizing gehad naar een nieuwe locatie. Goddank. Nog maar 1 bus, 2 tractors, 2 ATV's en 2 fietsen over. :')
pi_116428086
Chef welke server zitten jullie allemaal ?
  woensdag 5 september 2012 @ 17:48:42 #13
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_116428235
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 17:45 schreef Hurricane2k het volgende:
Chef welke server zitten jullie allemaal ?
Nouja, ik zit permanent in de Fort Haven server, is nog wel 2.4 (meer stabiel) maar is veel leuker om daar met de clanmembers te spelen. We zijn nu ook al aardig bekend in het DayZ wereldje dus vaak shootouts met andere clans, iets wat ik nog niet in een regular server heb meegemaakt.
  woensdag 5 september 2012 @ 21:20:34 #14
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_116436519

_O_
pi_116459612
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 21:20 schreef Chef_M het volgende:
[ afbeelding ]
_O_
Ik ga ook maar eens applyen :P
pi_116460030
quote:
6s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:52 schreef Topiek het volgende:

[..]

Ik ga ook maar eens applyen :P
Doen! Heb je je PC al terug?

pi_116460098
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:04 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Doen! Heb je je PC al terug?

[ afbeelding ]
Als het goed is morgen, eigenlijk vandaag, maar vertraging bij PostNL
pi_116460139
quote:
6s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:06 schreef Topiek het volgende:

[..]

Als het goed is morgen, eigenlijk vandaag, maar vertraging bij PostNL
PostNL. :') Maargoed, als je in het weekend maar een beetje kan gamen. :P
pi_116460158
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:07 schreef Chef_M het volgende:

[..]

PostNL. :') Maargoed, als je in het weekend maar een beetje kan gamen. :P
quote:
Hi Topiek, recruitment is currently closed I'm afraid so I've cancelled your application. Thanks anyways for your interest in Fort Haven and all the best.
pi_116460219
quote:
6s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:07 schreef Topiek het volgende:

[..]

[..]

Ja, is tijdelijk, we hebben een mole in de groep zitten die al onze info doorspeelt naar andere clans, dus niemand is zijn plek nog veilig totdat dat is opgelost. :') Ik heb soort van bewezen dat ik het niet kon zijn, maar er is een kans (wat de CL gisteravond zei) dat alle nieuwe leden gekicked worden, wat dus 90% van de clan is.
pi_116460253
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:09 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Ja, is tijdelijk, we hebben een mole in de groep zitten die al onze info doorspeelt naar andere clans, dus niemand is zijn plek nog veilig totdat dat is opgelost. :') Ik heb soort van bewezen dat ik het niet kon zijn, maar er is een kans (wat de CL gisteravond zei) dat alle nieuwe leden gekicked worden, wat dus 90% van de clan is.
Kun jij niet iets regelen voor mij en een vriend dan? :)
pi_116460413
quote:
6s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:11 schreef Topiek het volgende:

[..]

Kun jij niet iets regelen voor mij en een vriend dan? :)
Nee, want mijn positie is ook niet meer veilig in de clan. :') Ik wacht vanavond en morgen nog af, maar zoals ik al zei, ik denk dat het sluiten van de applications te maken heeft met de mole van gisteravond, want dat was duidelijk een member. (zat ook onze prive mumble gesprekken te posten op de website, dus hij zat zelfs in onze channel de hele avond. :') ) maar hij was niet aan het spelen, want hij gaf een verouderde update door van onze voertuigen. (2atv's terwijl we die allang niet meer hadden). Dus ik zou zeggen, gebruik dit weekend om weer in te komen op DayZ (je kan wel op de Haven server spelen) en na dit weekend moeten we kijken of recruitment weer open is. :P Waarschijnlijk moet ik ook opnieuw aanmelden als ze iedereen gaan kicken dit weekend.
pi_116484756
Gister met wat maten op een server. Komt er een hacker en veranderd mij in een koe in een parachute op een paarhonderd meter hoogte

:') :') :') :') :') :')
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_116522839
PC terug ^O^ en het werkt!!
pi_116523645
Wie heeft er weleens takistan life geprobeerd?

echt geweldig _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')