Beetje te El Cheapo spiegels voor een Lexus?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:32 schreef Charged het volgende:
Beetje een instinker..doet wat Lexus achtig aan.
spiegels heb je gelijk,neuspartij echter niet..quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:37 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Beetje te El Cheapo spiegels voor een Lexus?
Zo´n Daewoo/Chevy Cruze ofzo?
Weet niet precies hoe ik dit op moet vatten..ik google mijn antwoorden niet...ik gebruik google wel om zeker te weten dat ik gelijk heb.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:39 schreef Hyperdude het volgende:
Cruze is de enige naam die ik kon bedenken van dit soort nepmerken. Zonder Google
Opgezocht, is goed!quote:Op woensdag 5 september 2012 02:20 schreef Mikkie het volgende:
Pffff, dat was een prototype/mule die gecrasht werd door de testrijder. Ik wilde eerst Mercedes SL zeggen (op basis van geheugen), maar gezien de lijnen van de achterlichten denk ik aan een Porsche?
hier staat iequote:Op woensdag 5 september 2012 10:12 schreef Mikkie het volgende:
Dan gok ik op de Porsche 991 (nieuwste 911). De Panamera kan niet ivm de binnenruimte. Ik zal een nieuwe gaan zoeken
U gaat door voor de koelkast!quote:Op woensdag 5 september 2012 11:19 schreef Koepert het volgende:
T lijkt me meer n Toyota Tercel/Corolla uit jaren 80 of n Sunny ofzo uit zelfde tijdperk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |