Jammer voor je. Nou ja, je kan je troosten met het feit dat ik ook redelijk vroeg op zal staanquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:15 schreef Cue_ het volgende:
Dat heb je goed voor elkaar .. die dag morgen dan
Ik moet vroeg open werken
quote:
Jouw werkmentaliteit doet me aan de mijne denkenquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
en ik heb besloten dat hij daar zo'n 3 kwartier mee bezig is, en als ie dan klaar is, bel ik even of t nog nut heeft dat ik kom
Hoerquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:17 schreef Barbusse het volgende:
Was het zomaar dichtVolgende poging tot aandachtshoeren dan maar:
[..]
quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:17 schreef Barbusse het volgende:
Was het zomaar dichtVolgende poging tot aandachtshoeren dan maar:
[..]
Barbieboyquote:
Riiiightquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach, slechts een klein beetje. Soms misschien.
WATquote:
Ik heb m'n bedrijf niet om de hoek zittenquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:16 schreef Mystikvm het volgende:
Jammer voor je. Nou ja, je kan je troosten met het feit dat ik ook redelijk vroeg op zal staan
Ik ben mij bewust van mijn luxepositie en zal nog veel gelegenheden aangrijpen om je dat in te wrijvenquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb m'n bedrijf niet om de hoek zitten
Nou, de loodgieter zou tussen 8 en 10 komen, maar om kwart over was ie er nog niet, dus gebeld, bleek dat de aannemer ofzo het verkeerd had geplanned. Of ik nog even tijd had om te wachten want hij zou om 12 komen, dus het werk gebeld, gezegd dat ie pas om 1 kwam, en hij was er al om kwart voor 11quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jouw werkmentaliteit doet me aan de mijne denken
"Nee ik werk vandaag thuis want ik verwacht een pakketje"
Ze was hard aan het verhuizen. Volgende keer misschienquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:17 schreef STING het volgende:
[..]
Riiiight
Jammer dat je trouwens niet op Roy z'n meet was laatst. Was na al die jaren toch wel eens benieuwd naar de lieve onschuldige schattige GvsE![]()
Ja, ik had de foto's gezien. Mooi luchtje welquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hey GvE![]()
Alles weer droog ja, tis nu weer 30 gradenGelukkig maar
![]()
Ja, dat had ik toen begrepenquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ze was hard aan het verhuizen. Volgende keer misschien
I'm gonna hate you!!!!quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:18 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben mij bewust van mijn luxepositie en zal nog veel gelegenheden aangrijpen om je dat in te wrijven
Ja, maar mijn pakketjes worden ook altijd pas om 5 uur bezorgd terwijl ik er de hele dag voor thuis ben geweestquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou, de loodgieter zou tussen 8 en 10 komen, maar om kwart over was ie er nog niet, dus gebeld, bleek dat de aannemer ofzo het verkeerd had geplanned. Of ik nog even tijd had om te wachten want hij zou om 12 komen, dus het werk gebeld, gezegd dat ie pas om 1 kwam, en hij was er al om kwart voor 11
Ik was het niet, het was zij!quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:20 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, dat had ik toen begrepen
Ennuh, over jezelf in de 3e persoon praten is niet gezond
mja, ik vind het wel erg vervelend dat ik nu nog even op mn balkon kon zitten met dat mooie weerquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, maar mijn pakketjes worden ook altijd pas om 5 uur bezorgd terwijl ik er de hele dag voor thuis ben geweesten hij om 10 uur 's morgens al aan de deur stond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |