SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, bij edit ride details even op stationary zetten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:55 schreef nogeenmaarten het volgende:
Voordeel van tacxen is dat het in elk geval geen input geeft aan strava discussies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:07 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik woerdt gek van die Strava verslaving, stelletje fucking hipsters, ga eens fietsen omdat je het leuk vindt ofzo! What's next, alleen maar kunnen fietsen als je je Starbucks wieleroutfit aan hebt, en een Apple product in de oren, of een ipad op je stuur als routeplanner? Een hartverzakking krijgen omdat iemand geen witte sokken aan heeft, poesies, ik ga in het vervolg gewoon met twee verschillende kleuren aan rijden, puur als statement.Ondanks de spoiler heb je wel een beetje gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
Misschien toch eens aan strava beginnen dan.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:19 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Weet ik, ik maak alleen te weinig kilometers om hier ook gelijk te krijgen.![]()
Ben niet stoer genoeg
Ok, doe dan!quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:07 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik woerdt gek van die Strava verslaving, stelletje fucking hipsters, ga eens fietsen omdat je het leuk vindt ofzo! What's next, alleen maar kunnen fietsen als je je Starbucks wieleroutfit aan hebt, en een Apple product in de oren, of een ipad op je stuur als routeplanner? Een hartverzakking krijgen omdat iemand geen witte sokken aan heeft, poesies, ik ga in het vervolg gewoon met twee verschillende kleuren aan rijden, puur als statement.
Ik ga die Polar denk ik terugsturen SW, ben echt totaal niet tevreden over de gps functie.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:32 schreef SuperWeber het volgende:
Strava. Ik heb volgende week nog een koppeltijdrit (met een veel langzamere fietsmaat) en daarmee is mijn wedstrijdseizoen ten einde. Ik ga binnenkort maar eens een wintertrainingsschema maken. Ik wil minder schaatsen en meer fietsen, lopen en zwemmen. Daarmee wil ik voor volgend seizoen zo'n basisconditie creeëren dat ik de concurrentie volledig de poeier in fiets (met lopen en zwemmen gaat dat sowieso niet lukken)...
Pak je niet genoeg kommetjes op Strava?quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga die Polar denk ik terugsturen SW, ben echt totaal niet tevreden over de gps functie.
Ik heb daar een edge 800 voorquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:37 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Pak je niet genoeg kommetjes op Strava?
Even serieus, heb je een voorbeeld? Dan kan ik het misschien nog even vergelijken met mijn GPS runs/bikes. Ik heb over het algemeen weinig klachten behalve in het park (waar nogal wat bomen staan). Verder gebruik ik het eigenlijk alleen maar om te bepalen waar ik was tijdens een bepaald event en dat is meestal wel ok...
Volgende keer gelijk 1 witte en 1 zwarte aandoenquote:
Owja, beginnen is idd wel een issue. Wat ik altijd doe is dat ding buiten pas aanzetten, daarna wacht ik 30s tot 1 minuut dan heeft hij wel ontvangst en werkt het gewoon naar behoren. Btw als je de sport selecteert op je horloge kun je daar zien of hij ontvangst heeft of niet (er verschijnen 2 zoekpuntjes op de afbeelding van de sporter in je scherm en wanneer die veranderen in een vinkje is alles ok). Op de één of andere manier blijft hij niet lekker zoeken als hij al een tijdje aanstaat voordat je buiten komt, dus iets later aanzetten kan wel eens werken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb daar een edge 800 voor![]()
Is van m'n vriendin. Dat ie niet heel nauwkeurig is vind ik nog niet het grootste probleem. Wat echt vervelend is, is het lange wachten voordat de externe ontvanger voldoende signaal heeft. Meestal mist m'n vriendin hierdoor de eerste paar honderd meter van haar loopje. Soms vind ie m helemaal niet en dan is de enige oplossing dat ding opnieuw aan en uit te zetten. Echter is dat buiten haast niet te doen omdat dat stomme lampje vrijwel niet zichtbaar is in het zonlicht. Kortom, een hoop ergernis.
http://app.strava.com/runs/19385330
Maar hier dus bijvoorbeeld vind ik de gps log al niet echt mooi en ze is op hetzelfde punt gestart en gefinisht..
Ik vind van wel. Bijvoorbeeld:quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:06 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Owja, beginnen is idd wel een issue. Wat ik altijd doe is dat ding buiten pas aanzetten, daarna wacht ik 30s tot 1 minuut dan heeft hij wel ontvangst en werkt het gewoon naar behoren. Btw als je de sport selecteert op je horloge kun je daar zien of hij ontvangst heeft of niet (er verschijnen 2 zoekpuntjes op de afbeelding van de sporter in je scherm en wanneer die veranderen in een vinkje is alles ok). Op de één of andere manier blijft hij niet lekker zoeken als hij al een tijdje aanstaat voordat je buiten komt, dus iets later aanzetten kan wel eens werken.
Het niet altijd helemaal lekker lopen van de gevolgde route heb ik ook, maar dat stoort mij niet echt. Is dat met Garmin echt (veel) beter?
Er is inderdaad een verschil, als je veel waarde hecht aan exacte GPS data (misschien zeker als je beter gewend bent), kan ik me voorstellen dat je dit niet voldoende vindt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Bijvoorbeeld:
http://app.strava.com/rides/20589175
Je ziet dat ie overal netjes de straat volgt. Je kan zelfs zien als ik in dezelfde straat aan de overkant van de weg ga fietsen.
Hier dezelfde route van mn vriendin:
http://app.strava.com/rides/20590002
Dat beginHet verschil is eigenlijk schandalig groot
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |