abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116379442
Hallo fokkers,

Ik ben niet geheel nieuw op dit forum, heb er in mijn jongeren jaren wel eens gebruik van gemaakt maar vond het tijd voor een 'volwassen' account.

Al een tijdje ben ik bezig met een onderzoek naar het upgraden van garage's in en aan huizen.
Ik ben benieuwd waar jullie je garage(box) voor gebruiken en of je eventueel behoefte zou hebben om er een leefruimte van te maken.

Wees gerust, ik zal geen pm's gaan sturen met aanbiedingen, maar ik zag in dit forum best een kans om te peilen of er überhaupt veel mensen zijn die een garage helemaal niet meer gebruiken om een auto in te stallen.

Zelf gebruik ik m overigens als schuur, klushok, rommelhok en bijkeuken.

Ik zie in de policy staan dat het houden van enquettes eigenlijk niet op dit forum thuishoort. Ik weet niet of dit een enquette is, maar ik begrijp het als dit niet de bedoeling is en het topic daarom gesloten zou worden.
  dinsdag 4 september 2012 @ 12:14:08 #2
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_116379612
Voor gereedschap, tuinmeubels, haardhout, winterbanden vd auto.
* I intend to live forever, so far so good! *
  dinsdag 4 september 2012 @ 12:15:18 #3
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_116379656
En waarom doe je dat onderzoek?
So we just called him Fred
pi_116379668
Voor kankerzooi neer te pleuren.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  dinsdag 4 september 2012 @ 12:17:14 #5
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_116379697
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:15 schreef FredvZ het volgende:
Ja?
  dinsdag 4 september 2012 @ 12:19:17 #6
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_116379754
Wat is een enquette?

En verder vraag ik me af waarom je er een leefruimte van zou maken.. Waar moet je alle troep die in de garage staat kwijt dan? Is juist een mooie grote plek om spullen te zetten die je eigenlijk niet in huis wil hebben staan.
pi_116379769
Mijn dubbele garage staat/ligt momenteel vol met volle verhuisdozen, kasten en ander spul wat verhuisd is, en een ander deel ligt veel hout wat ik op zolder ga gebruiken.

En nee, ik ga geen woondeel van mijn garage maken.
Als alle kneut eruit is gaan de autos en fietsen er in. :)
Is een huis aan het bouwen in Noorwegen:
Topicreeks: Huis bouwen in Noorwegen
pi_116379778
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:15 schreef FredvZ het volgende:
Om te kijken of het iets is om een bacheloropdracht over te gaan doen. Te denken valt aan:
- Steden opvrolijken door blokken garageboxen te gaan gebruiken voor iets kunstzinnigs
- Nutteloze garageboxen een nieuw leven te geven > kantoor, bioscoopje, speelkamer
  dinsdag 4 september 2012 @ 12:21:12 #9
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_116379796
Wat gereedschap en oude meuk en niet te vergeten mijn auto.
Qui habet aures audiendi audiat
pi_116379835
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:20 schreef JustinD het volgende:

[..]

Om te kijken of het iets is om een bacheloropdracht over te gaan doen. Te denken valt aan:
- Steden opvrolijken door blokken garageboxen te gaan gebruiken voor iets kunstzinnigs
- Nutteloze garageboxen een nieuw leven te geven > kantoor, bioscoopje, speelkamer
Je hebt het nu over garageboxen... Die liggen meestal een stuk van het huis af, hebben niet altijd stroom en zijn daardoor meteen minder geschikt voor de doeleinden die je noemt (al is het maar dat je je surround set en projector er niet kan laten hangen wegens inbraakgevaar).
Is een huis aan het bouwen in Noorwegen:
Topicreeks: Huis bouwen in Noorwegen
pi_116379901
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:19 schreef kwiwi het volgende:
Wat is een enquette?

En verder vraag ik me af waarom je er een leefruimte van zou maken.. Waar moet je alle troep die in de garage staat kwijt dan? Is juist een mooie grote plek om spullen te zetten die je eigenlijk niet in huis wil hebben staan.
Oeps taalfoutje..

en·quê·te [angkeːtə] (de; v(m); meervoud: enquêtes)
1
steekproefsgewijs onderzoek naar opinies, bestedingsgedrag enz.

Ik hou dus een enquette :@

Waarom? Daar ben ik juist benieuwd naar. Omdat je bijvoorbeeld een kamer tekort komt en buiten al een schuurtje hebt waar je troep in kwijt kunt.
  dinsdag 4 september 2012 @ 12:27:16 #12
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_116379936
Oeps.
The love you take is equal to the love you make.
pi_116379989
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:23 schreef Bouwclone het volgende:

[..]

Je hebt het nu over garageboxen... Die liggen meestal een stuk van het huis af, hebben niet altijd stroom en zijn daardoor meteen minder geschikt voor de doeleinden die je noemt (al is het maar dat je je surround set en projector er niet kan laten hangen wegens inbraakgevaar).
Ik bedoel een garage tegen een huis aan / in een huis. Sorry voor de verwarrende termen. Garageboxen opvrolijken / ombouwen tot iets kunstzinnigs of een showroom (daarmee bedoel ik idd die losse units mee) zou weer een ander project zijn.
  dinsdag 4 september 2012 @ 12:31:04 #14
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_116380014
Of andersom: je hebt geen garage.
censuur :O
pi_116380116
LOL
pi_116380194
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:31 schreef RemcoDelft het volgende:
Of andersom: je hebt geen garage.
[ afbeelding ]
Wel op de 1e verdieping he? ^O^
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  dinsdag 4 september 2012 @ 12:46:08 #17
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_116380317
Er staan een zooitje fietsen, plus apart te vermelden: een bakfiets (past niet/nauwelijks in een 'gewoon' schuurtje'.

Verder opgeslagen campeerspullen, wat gereedschap en de reservekoelkast (voor tijdens het bbq seizoen)

De auto heeft er nog nooit ingestaan.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_116380633
quote:

[..]

heb je al zicht op hoeveel nutteloze garageboxen er zijn? Valt namelijk best mee
en dan zit je nog met het bestemmingsplan gok ik... en wie moet dat betalen?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_116380681
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:25 schreef JustinD het volgende:

[..]

Oeps taalfoutje..

en·quê·te [angkeːtə] (de; v(m); meervoud: enquêtes)
1
steekproefsgewijs onderzoek naar opinies, bestedingsgedrag enz.

Ik hou dus een enquette :@

Waarom? Daar ben ik juist benieuwd naar. Omdat je bijvoorbeeld een kamer tekort komt en buiten al een schuurtje hebt waar je troep in kwijt kunt.
nee een enquete heeft gerichte vragen voor een duidelijke groep etc
dit is gewoon lui een vraag deponeren die zo breed is etc dar je er nauwelijks bruikbare data uit gaat krijgen

en waar moet je dan heen met de spullen waar je de garage voor gebruikte?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_116382677
quote:

[..]

Steden opvrolijken....kunstzinnigs....TYPTE JE DAT ECHT????????? :') :') :')
Nog meer belastinggeld weggooien aan kunstenaars.

Kantoor in een garagebox??? Weet je hoe klein een garagebox is??
Bioscoopje? Mensen kopen een kaartje om in een kille garagebox film te kijken ipv op de bank naar hun grote plasmascherm.
Speelkamer in een garagebox??? Mensen laten hun kinderen 2 straten naar een garagebox heen en weer lopen om te spelen?

je opdracht hierover is kansloos.
5 Ferrari's op videoband!
pi_116382731
En sinds wanneer zijn garageboxen nutteloos? In grote steden zijn ze schaars en kom je onderaan op de wachtlijst!

Bij de overige garage-bij-woonhuis bezitters is het leeuwendeel te lui om telkens garagedeur open en dicht te maken en heeft men dus ook een oprit of staat de garage vol rommel.
Of je hebt de mensen die hem wel als garage gebruiken omdat ze bejaard zijn of zuinig op hun bolide.

groetjes,
Ferry van Amelsvoort
Makelaar o.g. in opleiding
5 Ferrari's op videoband!
pi_116385973
Zou willen dat ik een garage had...

Heb nu een schuur, hierin staat een motor, 2 fietsen, grasmaaier, verticuteerapparaat, overig tuingereedschap, kruiwagen, 3 rekken met gereedschappen en materialen... heb er wel een luxe schuur van gemaakt met tapijttegels... motor moet er wel een beetje fatsoenlijk bij staan...
pi_116401408
Voor zooi, kliko's, (tuin)gereedschap en tijdens renovaties voor tijdelijke opslag van her te gebruiken zooi en nog veel meer zooi en nog meer gereedschap. Uiteindelijk is het meeste van de tijdelijke her te gebruiken zooi toch maar op het stort of op de bazaar belandt. Dat schept ruimte nietwaar :+
Waar het stinkt is het warm.
  woensdag 5 september 2012 @ 01:03:31 #24
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_116409733
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:06 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Zou willen dat ik een garage had...

Heb nu een schuur, hierin staat een motor, 2 fietsen, grasmaaier, verticuteerapparaat, overig tuingereedschap, kruiwagen, 3 rekken met gereedschappen en materialen... heb er wel een luxe schuur van gemaakt met tapijttegels... motor moet er wel een beetje fatsoenlijk bij staan...
waarom knikker je die kruiwagen niet gewoon in de tuin waar ie hoort?
  woensdag 5 september 2012 @ 01:06:11 #25
36431 bleiblei
pi_116409756
Oh... In mijn garage staat een ouwe Amerikaan van een vriend.. neverending klusproject dus moet ik es wat op verzinnen. Die 50eur pm dekt de kosten niet echt..
  woensdag 5 september 2012 @ 01:18:25 #26
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_116409825
Ik ben inmiddels overleden
pi_116425318
Wij hadden een inpandige garage, maar die hebben we verbouwd tot slaapkamer. Woonkamer is 1e verdieping en de rest van de slaapkamers boven, de origininele indeling dus.
pi_116427196
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2012 01:03 schreef bleiblei het volgende:

[..]

waarom knikker je die kruiwagen niet gewoon in de tuin waar ie hoort?
Ik wist niet dat een kruiwagen in de tuin hoorde?
Het is geen sier-kruiwagen.... :P
pi_116428338
Waar ik mijn garage voor gebruik?

Voor de normale dingen waar dat hok voor gebouwd is: Motoren, grasmaaier, (tuin)gereedschap, fietsen, werkbank, tuinmeubelen, opslag voor van alles.

Auto staat op de oprit onder de carport, waar dat ding dan weer voor gemaakt is...

*Edit: uiteraard staat er ook een extra (bier)koelkast. Ideaal voor wanneer we buiten op het terras zitten, kun je er zo bij.
pi_116429275
Om te klussen. Ik overweeg wel om er een slaapkamer van te maken en tegen de huidige garage aan een nieuwe te bouwen, dat is hier de minst ingrijpende manier om een extra slaapkamer te krijgen.
pi_116429942
Voor droogstallen van mijn bolide en motoren.
pi_116430025
Ik zou wel verschrikkelijk graag een grote plek met stroom willen huren, waar je ongestoord kan klussen/restaureren. Ik loop continu tegen ruimtegebrek aan in deze stad!

15m2 vragen ze 150 euro voor... krijg je 2 sleutels en geen toestemming om op het terrein te sleutelen/klussen.
Toch maar weer eens een staatslot kopen :)
  woensdag 5 september 2012 @ 21:11:49 #33
36431 bleiblei
pi_116436054
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 17:23 schreef TheOneAndOnly het volgende:

[..]

Ik wist niet dat een kruiwagen in de tuin hoorde?
Het is geen sier-kruiwagen.... :P
Ik heb chronisch ruimtegebrek in mijn garage/berging en als je een kruiwagen nodig hebt voor je tuin, issie vaak groot genoeg om em ergens in een ongebruikte hoek uit het zicht neer te zetten.
Daar staat de mijne in ieder geval dadelijk als we klaar zijn met de tuin :P .
Het is toch zonde om een kruiwagen overdekt weg te zetten?
  woensdag 5 september 2012 @ 21:57:33 #34
380491 Cevan
jaja, daar gaan we dan
pi_116438636
Ik heb me Mustang Fastback 1965 erin staan.
When everything seems to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it
pi_116439060
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 21:11 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ik heb chronisch ruimtegebrek in mijn garage/berging en als je een kruiwagen nodig hebt voor je tuin, issie vaak groot genoeg om em ergens in een ongebruikte hoek uit het zicht neer te zetten.
Daar staat de mijne in ieder geval dadelijk als we klaar zijn met de tuin :P .
Het is toch zonde om een kruiwagen overdekt weg te zetten?
Mijn achtertuin is maar 120m2... kruiwagen is voor meerdere dingen gebruikt en zal ook nodig zijn als we de begane grond gaan verbouwen.
pi_116439376
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 21:57 schreef Cevan het volgende:
:9~
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 5 september 2012 @ 22:31:07 #37
36431 bleiblei
pi_116440442
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2012 22:04 schreef TheOneAndOnly het volgende:

[..]

Mijn achtertuin is maar 120m2... kruiwagen is voor meerdere dingen gebruikt en zal ook nodig zijn als we de begane grond gaan verbouwen.
Dat vind ik fors hoor! Voor een tuin :Y .
En de kliko's heb je toch ook niet in de schuur staan lijkt mij?
pi_116445822

Niemand O-) _O-
pi_116466655
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 22:31 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Dat vind ik fors hoor! Voor een tuin :Y .
En de kliko's heb je toch ook niet in de schuur staan lijkt mij?
Nope, die staan in een ombouw maar wel in de tuin...
  donderdag 6 september 2012 @ 18:17:39 #40
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_116467591
Heb geen garage, wel een heel grote berging, telt dat ook mee? :)

Eens kijken... kampeerspullen, twee fietsen, wat overtollige kleding die niet bij het seizoen past, skispullen, een enorme berg van overbodig geworden klusmateriaal, halfvolle potten verf, en natuurlijk een hele hoop zooi die ik probeer op marktplaats te lozen maar wat maar niet wil lukken. :')
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_116482272
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 21:57 schreef Cevan het volgende:
Kon ik dat maar zeggen ;)
pi_116810725
In mijn garage staat maar 1 ding en dat is mijn auto.
De rest staat gewoon in de schuur!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')