Om te kijken of het iets is om een bacheloropdracht over te gaan doen. Te denken valt aan:quote:
Je hebt het nu over garageboxen... Die liggen meestal een stuk van het huis af, hebben niet altijd stroom en zijn daardoor meteen minder geschikt voor de doeleinden die je noemt (al is het maar dat je je surround set en projector er niet kan laten hangen wegens inbraakgevaar).quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:20 schreef JustinD het volgende:
[..]
Om te kijken of het iets is om een bacheloropdracht over te gaan doen. Te denken valt aan:
- Steden opvrolijken door blokken garageboxen te gaan gebruiken voor iets kunstzinnigs
- Nutteloze garageboxen een nieuw leven te geven > kantoor, bioscoopje, speelkamer
Oeps taalfoutje..quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:19 schreef kwiwi het volgende:
Wat is een enquette?
En verder vraag ik me af waarom je er een leefruimte van zou maken.. Waar moet je alle troep die in de garage staat kwijt dan? Is juist een mooie grote plek om spullen te zetten die je eigenlijk niet in huis wil hebben staan.
Ik bedoel een garage tegen een huis aan / in een huis. Sorry voor de verwarrende termen. Garageboxen opvrolijken / ombouwen tot iets kunstzinnigs of een showroom (daarmee bedoel ik idd die losse units mee) zou weer een ander project zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:23 schreef Bouwclone het volgende:
[..]
Je hebt het nu over garageboxen... Die liggen meestal een stuk van het huis af, hebben niet altijd stroom en zijn daardoor meteen minder geschikt voor de doeleinden die je noemt (al is het maar dat je je surround set en projector er niet kan laten hangen wegens inbraakgevaar).
Wel op de 1e verdieping he?quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:31 schreef RemcoDelft het volgende:
Of andersom: je hebt geen garage.
[ afbeelding ]
heb je al zicht op hoeveel nutteloze garageboxen er zijn? Valt namelijk best meequote:Op dinsdag 4 september 2012 12:20 schreef JustinD het volgende:
[..]
Om te kijken of het iets is om een bacheloropdracht over te gaan doen. Te denken valt aan:
- Steden opvrolijken door blokken garageboxen te gaan gebruiken voor iets kunstzinnigs
- Nutteloze garageboxen een nieuw leven te geven > kantoor, bioscoopje, speelkamer
nee een enquete heeft gerichte vragen voor een duidelijke groep etcquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:25 schreef JustinD het volgende:
[..]
Oeps taalfoutje..
en·quê·te [angkeːtə] (de; v(m); meervoud: enquêtes)
1
steekproefsgewijs onderzoek naar opinies, bestedingsgedrag enz.
Ik hou dus een enquette![]()
Waarom? Daar ben ik juist benieuwd naar. Omdat je bijvoorbeeld een kamer tekort komt en buiten al een schuurtje hebt waar je troep in kwijt kunt.
Steden opvrolijken....kunstzinnigs....TYPTE JE DAT ECHT?????????quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:20 schreef JustinD het volgende:
[..]
waarom knikker je die kruiwagen niet gewoon in de tuin waar ie hoort?quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:06 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Zou willen dat ik een garage had...
Heb nu een schuur, hierin staat een motor, 2 fietsen, grasmaaier, verticuteerapparaat, overig tuingereedschap, kruiwagen, 3 rekken met gereedschappen en materialen... heb er wel een luxe schuur van gemaakt met tapijttegels... motor moet er wel een beetje fatsoenlijk bij staan...
Ik wist niet dat een kruiwagen in de tuin hoorde?quote:Op woensdag 5 september 2012 01:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
waarom knikker je die kruiwagen niet gewoon in de tuin waar ie hoort?
Ik heb chronisch ruimtegebrek in mijn garage/berging en als je een kruiwagen nodig hebt voor je tuin, issie vaak groot genoeg om em ergens in een ongebruikte hoek uit het zicht neer te zetten.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:23 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
Ik wist niet dat een kruiwagen in de tuin hoorde?
Het is geen sier-kruiwagen....
Mijn achtertuin is maar 120m2... kruiwagen is voor meerdere dingen gebruikt en zal ook nodig zijn als we de begane grond gaan verbouwen.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb chronisch ruimtegebrek in mijn garage/berging en als je een kruiwagen nodig hebt voor je tuin, issie vaak groot genoeg om em ergens in een ongebruikte hoek uit het zicht neer te zetten.
Daar staat de mijne in ieder geval dadelijk als we klaar zijn met de tuin.
Het is toch zonde om een kruiwagen overdekt weg te zetten?
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:57 schreef Cevan het volgende:
Ik heb me Mustang Fastback 1965 erin staan.
Dat vind ik fors hoor! Voor een tuinquote:Op woensdag 5 september 2012 22:04 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
Mijn achtertuin is maar 120m2... kruiwagen is voor meerdere dingen gebruikt en zal ook nodig zijn als we de begane grond gaan verbouwen.
Nope, die staan in een ombouw maar wel in de tuin...quote:Op woensdag 5 september 2012 22:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat vind ik fors hoor! Voor een tuin.
En de kliko's heb je toch ook niet in de schuur staan lijkt mij?
Kon ik dat maar zeggenquote:Op woensdag 5 september 2012 21:57 schreef Cevan het volgende:
Ik heb me Mustang Fastback 1965 erin staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |