Bijna alle kaarten die ik ontvangen heb zijn inmiddels gefotografeerd, ze moeten alleen nog even geüpload worden. Moet ook zeggen dat ik er vaak geen haast bij heb hoor, dat fotograferen of scannen, als ik weer een leuk stapeltje heb dan doe ik dat weer.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:11 schreef inkie1010 het volgende:
Ik scande eerder ook al mijn kaarten, maar ben daar mee gestopt, het werd zoveel werk, dat ik het niet meer leuk vond en het een soort 'moeten' werd...
Ik heb al m'n kaarten op de binnenkant van de deur van de kelderkast gehangen. Dan zie ik ze elke keer als ik de deur open doe (wat best vaak is) en soms laat ik 'm ook gewoon open staan. Maar het klopt wel dat het heel druk overkomt, dus dan is 't fijn dat je er niets van ziet als de deur dicht is. Ideale oplossing wat mij betreft.quote:Op woensdag 5 september 2012 03:13 schreef Jum het volgende:
Kreeg thuis commentaar: manlief vond alle kaarten op de radiator toch wel erg druk overkomen. Misschien dat ik ook maar zo'n foto-album moet gaan halen.....
Maar op den duur is je deur te klein hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 10:56 schreef penelopei_a het volgende:
[..]
Ik heb al m'n kaarten op de binnenkant van de deur van de kelderkast gehangen. Dan zie ik ze elke keer als ik de deur open doe (wat best vaak is) en soms laat ik 'm ook gewoon open staan. Maar het klopt wel dat het heel druk overkomt, dus dan is 't fijn dat je er niets van ziet als de deur dicht is. Ideale oplossing wat mij betreft.
Nooit. Ik stuur ansichtkaarten, geen brieven, dus ik vind een envelop een beetje onzin.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:02 schreef Phone het volgende:
Stoppen jullie kaarten in een envelop of niet ?
Poll: Envelop ?
• Ja
• Nee
• Hangt van soort kaart af
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat dus..quote:Op woensdag 5 september 2012 11:13 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Nooit. Ik stuur ansichtkaarten, geen brieven, dus ik vind een envelop een beetje onzin.
Ieuw nachtmerrie achtig.. Die had ik niet leuk gevonden zeg..quote:Op woensdag 5 september 2012 21:57 schreef -Marjo- het volgende:
Vandaag kreeg ik deze![]()
[ afbeelding ]
Ik heb net al een kaartje gekocht daarvoorquote:Op donderdag 6 september 2012 08:15 schreef Keshet het volgende:
Gisteren had ik een kaartje uit Wit-Rusland en 1 uit Polen binnen. Beide leuk!
Misschien is dit een actie waar meer mensen uit dit topic aan mee willen doen? Verjaardagskaart voor mijn moeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |