Ben op standby en de trainer is op de hoogte, telefoon staat op trillen en ligt binnen visueel bereik.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:46 schreef LadyBlack het volgende:
Dat in elk geval ja![]()
Heb je Wiebel al gebeld?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:47 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ben op standby en de trainer is op de hoogte, telefoon staat op trillen en ligt binnen visueel bereik.
Collega's houden rekening met vertraagde reactietijd en eventuele onbereikbaarheid tot de situatie opgelost is.
Ja he?quote:
Ook al kunnen ze je op dat moment niets melden, dan nog kunnen ze je informeren wanneer ze dat wel kunnen. Gewoon bellen dus...quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja he?
Maar wel fijn. Valt even niks anders te doen dan afwachten. Hoe lang zou het duren tot ze in het ziekenhuis meer weten? Denk dat ik daar om half 1 heen bel?
Heel mannelijk vooralquote:
Hormonenquote:
Dikke kans dat vriend ook zo zou reageren, en bij hem wil dat niet meer zeggen dan dat hij klaar staat om er direct vandoor te gaan wanneer ik hem nodig heb. Vandaar dequote:
Goed dat je gebeld hebt!quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:59 schreef Soempie het volgende:
Gebeld. Ze is nog op de spoedafdeling en over een uur kan ik terug bellen. Ze zijn volop bezig zei de mevrouw en ze wordt sowieso opgenomen.
Ik niksquote:
Oof welquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
Oh, en ja, ik reageer ondertussen wat hormonaal op sommige dingen jaMag het, met 34 weken?
![]()
+1quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Goed dat je gebeld hebt!
Nu dus even een uurtje uitzingen.... is M wakker om afleiding te bieden?
Als ik er dan weer om mag lachen, ga vooral je gang...quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
Oh, en ja, ik reageer ondertussen wat hormonaal op sommige dingen jaMag het, met 34 weken?
![]()
Dat zou vriend ook doen dus leef je uitquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik er dan weer om mag lachen, ga vooral je gang...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |