yo lije jij bent gewoon papa geworden heb ik begrepen?quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 19:28 schreef Barcaconia het volgende:
Is dat het erfgoed van Nederland?
quote:Op woensdag 5 september 2012 19:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
yo lije jij bent gewoon papa geworden heb ik begrepen?
en zeiken over het kwartje van Kokquote:
Zelfde lijn.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:39 schreef lipje het volgende:
[..]
en zeiken over het kwartje van Kok
quote:
wow das een stevig bedrag voor een snelheids overtreding...quote:Op woensdag 5 september 2012 20:27 schreef Anne het volgende:
Godverdomme!! Ik rij vrijwel nooit meer te hard. Trek ik een keer het gas open; 224 euro!! Kutzooi.!
26 km/h te hard.quote:
Ja.. even duur als door rood rijden..quote:Op woensdag 5 september 2012 20:37 schreef M5 het volgende:
[..]
wow das een stevig bedrag voor een snelheids overtreding...
op 2 of 4 wielen?
mja.. ik ben van 't weekend met de 350Z wezen spelen... elke dag weer spannend of er iets in de bus ligt....quote:Op woensdag 5 september 2012 20:39 schreef Anne het volgende:
[..]
26 km/h te hard.
[..]
Ja.. even duur als door rood rijden..
4 wielen..
Toen ik de brief zag, dacht ik "Hè, eindelijk! Ze gaan de schade van de spiegel van de Cupra eens incasseren of hebben dat eindelijk gedaan bij die 2 flapdrollen".quote:Op woensdag 5 september 2012 20:41 schreef M5 het volgende:
[..]
mja.. ik ben van 't weekend met de 350Z wezen spelen... elke dag weer spannend of er iets in de bus ligt....![]()
I know. Maar toch klaag ik lekker even..quote:Op woensdag 5 september 2012 20:41 schreef Duvel het volgende:
Mja, het is kut, maar je bent er wel zelf bij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |