neequote:Op dinsdag 4 september 2012 08:39 schreef 100% Tukker het volgende:
Is het weer die tijd van de maand?
Kom maar opquote:Op dinsdag 4 september 2012 08:49 schreef 100% Tukker het volgende:
Met je martelen als je zo doorgaat!
* Cue_ rent als een gillend meisje wegquote:Op dinsdag 4 september 2012 08:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
* 100% Tukker pakt handdoek en emmer water
Goed.quote:
Aankleden. De stad in. Niksen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 08:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Goedemorgen Samzz.
Wat ga je vandaag allemaal doen?
* 100% Tukker Samzz microfoon voohoudt.
* 100% Tukker met kettingzaag achter Cue aan rent.quote:Op dinsdag 4 september 2012 08:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
* Cue_ rent als een gillend meisje weg
Daar zit je al best een tijdje, toch?quote:Op dinsdag 4 september 2012 08:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goed.Ik ben nu nog in brabant bij familie.
Nog steeds die 'bonk'?quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:03 schreef Kreator het volgende:
Ik ga vanmiddag naar een onafhankelijke garage waar ik ooit ben geweest. Die gast is Alfa expert. Kijken of hij wél snapt wat er mis is met m'n auto, want de dealer snapt het niet..
Nee. Nog steeds gekraak in de draagarm als het warm is en ik over drempels ga enzo. "100% opgelost" was dus niet 100% opgelost.quote:
Zo'n nieuwe draagarm zal wel niet goedkoop zijn of niet?quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee. Nog steeds gekraak in de draagarm als het warm is en ik over drempels ga enzo. "100% opgelost" was dus niet 100% opgelost.
Maar eens kijken wat hij ervan zegt, want echt vertrouwen in Munsterhuis heb ik niet meer.
Ik heb er 4 aan de voorkant, want 'sportieve auto'. Zijn allemaal al vervangen volgens de dealert. Volgens mij hebben ze ze gewoon niet vervangen de laatste keer.quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:10 schreef 100% Tukker het volgende:
Zo'n nieuwe draagarm zal wel niet goedkoop zijn of niet?
Logisch wel, ja.quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee. Nog steeds gekraak in de draagarm als het warm is en ik over drempels ga enzo. "100% opgelost" was dus niet 100% opgelost.
Maar eens kijken wat hij ervan zegt, want echt vertrouwen in Munsterhuis heb ik niet meer.
Dat lijkt me wel, toch. Dat geluid moet ergens vandaag komen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja. Ach ja. Hopen dat hij vanmiddag iets vindt.
Heb je dat überhaupt zelf visueel gecontroleerd?quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb er 4 aan de voorkant, want 'sportieve auto'. Zijn allemaal al vervangen volgens de dealert. Volgens mij hebben ze ze gewoon niet vervangen de laatste keer.
Daar kun je zelf weinig aan zien.quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heb je dat überhaupt zelf visueel gecontroleerd?
Toch wel dat ze nieuw zijn?quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daar kun je zelf weinig aan zien.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
Spot het nieuwe onderdeel:
A) de draagarm
B) de draagarm
C) de draagarm
of
D) de draagarm
Lekker om de hoek weer...quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:02 schreef Samzz het volgende:
Dit weekend is er in Barneveld een grote aquariumbeurs.
Oh en natuurlijk ook terraria en paludaria.
Mogen ze wat mij betreft ook verbieden!quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:02 schreef Samzz het volgende:
Oh en natuurlijk ook terraria en paludaria.
Dichterbij dan Houten. Ik heb het opgezocht, zit kats naast de snelweg.quote:
Ja, idd.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mogen ze wat mij betreft ook verbieden!
ja Barneveld ligt aan de A1. Uur en een kwartier rijden ofzo. Misschien wel ff kijken daar.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dichterbij dan Houten. Ik heb het opgezocht, zit kats naast de snelweg.
Ik bedoel de hal waar de beurs gehouden wordt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
ja Barneveld ligt aan de A1. Uur en een kwartier rijden ofzo. Misschien wel ff kijken daar.
Lig je daar lekker in bed te fappen, loopt ineens de ontsnapte vogelspin van de buurman over de vloer.quote:
Ja, je zal het maar meemaken. Leuk huisdier erbij.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Lig je daar lekker in bed te fappen, loopt ineens de ontsnapte vogelspin van de buurman over de vloer.
Ja, dat zeg ik: verbieden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, je zal het maar meemaken. Leuk huisdier erbij.
De slang van m'n vriendin was ontsnapt toen haar zoon niet goed oplette tijdens het schoonmaken. Beest heeft dik een maand in de goot gezeten toen hij opeens weer binnen kwam.
Katten en honden ook maar verbieden danquote:Op dinsdag 4 september 2012 10:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik: verbieden.Vieze exotische beestjes kijken doe je maar in de dierentuin.
Honden en katten zijn in ons landje gedomesticeerd. Subtiel verschil.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Katten en honden ook maar verbieden dan? Een groot deel van die beesten zijn hier ook geen inheemse soort.
Ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Honden en katten zijn in ons landje gedomesticeerd. Subtiel verschil.
Mijn leven is al spannend genoeg.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet.
Dan ontsnapt er een keer een slang of spin, houdt het leven spannend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mijn leven is al spannend genoeg.Gezien de spoiler, zal ik m'n vriendin vragen of ik de slang even mag lenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Mag ze komen ruilen tegen mijn broekslang ja!quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gezien de spoiler, zal ik m'n vriendin vragen of ik de slang even mag lenen?
Ik zit nu in de trein naar Amersfoort. Ik heb om half 3 een gesprek in Utrecht voor school en vanavond vergadering.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat staat er vandaag op het programma van ons Nath?
Goede ruil. De slang is groter.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mag ze komen ruilen tegen mijn broekslang ja!
Omdat waarheid en omdat dushi. Dushi, nu vraag ik jequote:
Werken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zit nu in de trein naar Amersfoort. Ik heb om half 3 een gesprek in Utrecht voor school en vanavond vergadering.
En wat doe jij vandaag?
Smatje daarentegen is heel normaal.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat waarheid en omdat dushi. Dushi, nu vraag ik je.
Nee, ook nietquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Smatje daarentegen is heel normaal.
Nee, dat is eigenlijk nog erger. Iig gelijk niveau.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah, lekker neuken vanavond!quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Werken.Zodadelijk een patatje scoren op de markt.
Dan weer werken en vanavond naar Miss Tuk.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, lekker neuken vanavond!
quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kan die yoga-trukendoos weer open.
Ik ben down met Nath.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zie hem cruisen met z'n Alfa! Zonnebrilletje op, Eros Ramazzotti blazen, armpje nonchalant naar buiten hangen...quote:
Dat mag je denken hoor. Of het zo is..quote:
Ik had hoop.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat mag je denken hoor. Of het zo is..
Ja, weekje rode klets, dan wil dat wel lukken. Maar, het is over, gelukkig.quote:
Niet te ver gooien. Ik wil m je nog wel eens laten ophalen namelijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik had hoop.
* 100% Tukker gooit hoop weg.
Dat is neit patsen. Dat is smaak. Behalve dan Eros. En het armpje.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zie hem cruisen met z'n Alfa! Zonnebrilletje op, Eros Ramazzotti blazen, armpje nonchalant naar buiten hangen...
Al een maand geen seks gehadquote:
Same herequote:Op dinsdag 4 september 2012 11:32 schreef Samzz het volgende:
Het is niet eerlijk, ongesteld zijn kan je niks aan doen.
Ik heb 1 pandapunt dan.
Zieltjequote:Op dinsdag 4 september 2012 11:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Same here
Alleen ik zit ook al op 3 pandapunten
Ik had een week ingevuld. Maar per ongeluk juli gekozen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Al een maand geen seks gehad? Stumper.
Hahaquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had een week ingevuld. Maar per ongeluk juli gekozen.
Uh-huh.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Deze maand nog seks gehad?
Dat moet je niet tegen mij zeggen, ik ben niet op zoek.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een leuke gast. Vrijgezel. Begin 30. Rijdt Alfa.
Ik bedoelde jou ook niet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat moet je niet tegen mij zeggen, ik ben niet op zoek.
Hoeveel punten heb je dan?quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:56 schreef GimmeGore het volgende:
Geen panda's! Dood aan de reuzenpanda!
Jouw vrijgezelle vrienden interesseren mij niet echt, neequote:Op dinsdag 4 september 2012 11:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Misschien interesseerde het je?
Dat mensen hun leefgebied vernielen kan het beest weinig aan doen, he. Het is niet zo zwart wit.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:59 schreef GimmeGore het volgende:
0, ik woon samen met mijn vriend
Maar van mij mag dat stomme beest wel uitsterven. Het staat al op die site, paren 1x per 2 jaar, hebben geen libido... Daarbij vreten ze ook nog maar eens 1 soort voer, dan vraag je er toch om? Dan wil je toch uitsterven als diersoort?
Kom maar op met die evolutie! Maar nee, daar moeten wij als mensen wat aan doen, want ze zijn zo schattig...
Jammer. Ik gun je wel wat lekkers.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jouw vrijgezelle vrienden interesseren mij niet echt, nee.
Ik heb al wat lekkers.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jammer. Ik gun je wel wat lekkers.
Boeiend. Laat dat beest lekker leven. Wat heeft het dier jou aangedaan.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:02 schreef GimmeGore het volgende:
Dan kunnen ze zich natuurlijk nog wel aanpassen, zoals andere diersoorten ook doen. Als je 1 soort eten eet en niet/amper voortplant, dan is dat recht van de sterkste niet aan jou besteed
Het valt me lastig op tv met die ellendige reclames.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boeiend. Laat dat beest lekker leven. Wat heeft het dier jou aangedaan.
Die hongernegers in Afrika mij ook.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het valt me lastig op tv met die ellendige reclames.
Die willen tenminste nog neuken en gevarieerd eten (indien aanwezig).quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die hongernegers in Afrika mij ook.
Ze zorgen er wel voor dat ze niet uitsterven idd.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Die willen tenminste nog neuken en gevarieerd eten (indien aanwezig).
Pics or it didn't happen!quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:20 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Met mijn ubersexy getrainde torso
Wat de neuk. en nu?quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:40 schreef Samzz het volgende:
Hoerenschool, een brief thuis krijgen dat je inschrijving is geregeld, collegegeld betaald, kom je op school blijk je niet ingeschreven te staan.
Fuckers.
Ze zijn het aan het uitzoeken. Dus ik moet wachten tot Velp antwoord geeft.quote:
Heb ik wel, die kan alleen niet zo vaakquote:
Zoek er nog eenquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb ik wel, die kan alleen niet zo vaak
Nah, ik ben nu bezig met een potentiëlequote:Op dinsdag 4 september 2012 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoek er nog een. Tukker heeft een vrijgezelle vriend, begin 30 met een Alfa.
Heel erg mooi huis!quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:48 schreef Kreator het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)aksbergerstraat-254/
Ook maar eens gaan kijken. Niet helemaal de locatie die ik wil, maar wel een mooi huis.
Logisch wel. Sorry, Tukquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nah, ik ben nu bezig met een potentiële![]()
Dus dan hou ik neukertjes liever even op afstand
Toffe douche zit er in!!!quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:48 schreef Kreator het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)aksbergerstraat-254/
Ook maar eens gaan kijken. Niet helemaal de locatie die ik wil, maar wel een mooi huis.
Ja, huis ziet er sowieso wel leuk uit. Tuin had iets beter gemogen.quote:
Dat is toch redelijk begin Haaksbergerstraat? Is nog best dichtbij het centrum vind ik.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, huis ziet er sowieso wel leuk uit. Tuin had iets beter gemogen..
Maar ik weet nog niet of ik die locatie wel zo leuk vind. Is niet echt dicht bij de stad.
Andere huis is veel mooier.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:22 schreef Kreator het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)inkstraat-163/fotos/
Dit is beter qua locatie. Huis is ook prima. Alleen is daar de tuin dan weer ultra-mini..
Ik doe het wel, heb talloze foto's van je gemaakt toen je bleef slapenquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:20 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ja ik zal jou fapvoer verschaffen..
Hij heeft een enorme pé-nis als ik de wandelgang mag geloven!quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nah, ik ben nu bezig met een potentiële![]()
Dus dan hou ik neukertjes liever even op afstand
quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik doe het wel, heb talloze foto's van je gemaakt toen je bleef slapen
Nice.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik doe het wel, heb talloze foto's van je gemaakt toen je bleef slapen
We kunnen elkaar weer doodwensen!quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
D is weer zwart, ole oleeee,
D is weer zwart, ole oleeee,
D is weer zwart,
D is weer zwart,
D is weer zwart, ole oleeee!!!
Je merkte het nooit dat er plakspul op je borst zat, maar veegde het uit alsof het zweet wasquote:
Dude, ik heb net het laatste stukje kroket doorgeslikt...quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je merkte het nooit dat er plakspul op je borst zat, maar veegde het uit alsof het zweet was
Wilde je er anders aan zuigen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dude, ik heb net het laatste stukje kroket doorgeslikt...
Vind ik niet lekker, al dat paneermeel aan m'n lipjes.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
WIlde je er anders aan zuigen?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vind ik niet lekker, al dat paneermeel aan m'n lipjes.
We hebben een usert die zo heetquote:
Nee, want dan zouden we nu seks hebben.quote:
Die is 11 jaar geleden aangekocht voor ¤99.600,-quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:22 schreef Kreator het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)inkstraat-163/fotos/
Dit is beter qua locatie. Huis is ook prima. Alleen is daar de tuin dan weer ultra-mini..
quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want dan zouden we nu seks hebben.
Ja, dat zegt niet alles natuurlijk. Maar het is wel een flink verschil idd.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Die is 11 jaar geleden aangekocht voor ¤99.600,-
Mooie onderhandelingspositie.
Pandapunten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:58 schreef Samzz het volgende:
Geen vernietiging van pandapunten voor mij.
of wil je hem graag weer op nul hebben?quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:58 schreef Samzz het volgende:
Geen vernietiging van pandapunten voor mij.
Natuurlijk moet dat op nul.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:08 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
of wil je hem graag weer op nul hebben?
Klopt, het is een gevalletje 'only in The Netherlands'.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, dat zegt niet alles natuurlijk. Maar het is wel een flink verschil idd.
Nee, hoor.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:12 schreef 100% Tukker het volgende:
Sjoemie en Samzz. Dat bekt lekker!
quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
"Kom, laten we vanmiddag koffie drinken bij Sjoemie en Samzz."
quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:12 schreef 100% Tukker het volgende:
Sjoemie en Samzz. Dat bekt lekker!
Ielquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:46 schreef 100% Tukker het volgende:
"Heb je het al gehoord? Sjoemie en Samzz verwachten een kleintje."
Bwhehehehe.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:46 schreef 100% Tukker het volgende:
Arme Sjoemiequote:Op dinsdag 4 september 2012 14:46 schreef 100% Tukker het volgende:
Ach, wie weet is e heel gelukkigquote:
Zo'j denkn?quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, wie weet is e heel gelukkig
Met mij en een kind? Grapjas.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, wie weet is e heel gelukkig
Nee hoor, samzz is best wel heel lief en behoorlijk leuk om mee om te gaan dus ik moet hier een beetje tegen in gaanquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:15 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Idd, gelukkig met jou zijn is onmogelijk!
Klopt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:15 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Idd, gelukkig met jou zijn is onmogelijk!
Ik denk dat jij een beetje onzin uitkraamtquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee hoor, samzz is best wel heel lief en behoorlijk leuk om mee om te gaan dus ik moet hier een beetje tegen in gaan
Helemaal niet op ingaan. Bas heeft een hekel aan mij, God knows why, en laat geen gelegenheid onbenut om mij te bashen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee hoor, samzz is best wel heel lief en behoorlijk leuk om mee om te gaan dus ik moet hier een beetje tegen in gaan
Ik heb nog niet gedronken vandaag of rare planten gerookt dus ben helemaal nuchter en vertel gewoon zinnige dingenquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een beetje onzin uitkraamt
Okidokiequote:Op dinsdag 4 september 2012 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal niet op ingaan. Bas heeft een hekel aan mij, God knows why, en laat geen gelegenheid onbenut om mij te bashen.
Dat moet je zelf weten, het heeft geen nut verder.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Okidokie
Maar toch wou ik er even tegen in gaan
Zo hardnekkig ja?quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten, het heeft geen nut verder.
Het lijkt er niet opquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gedronken vandaag of rare planten gerookt dus ben helemaal nuchter en vertel gewoon zinnige dingen
whhahaha xd xdquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Het lijkt er niet op![]()
Ik hoef ook niet te roken of te zuipen om onzin uit te kramen
Hij heeft me laatst zelfs heel lief doodgewenstquote:
Dat deed ik ook toen je mij zo liet lopen, wel in mijn gedachte hoorquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij heeft me laatst zelfs heel lief doodgewenst.
Wat ook erg lief wasquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat deed ik ook toen je mij zo liet lopen, wel in mijn gedachte hoor
Het was lief bedoeld jaquote:
't zit wel diep he...quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij heeft me laatst zelfs heel lief doodgewenst.
Dat kan je beter andersom zeggenquote:
Inderdaad, ik gebruik gewoon nog ouderwets ghbquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:27 schreef Kreator het volgende:
Ik wpu dat ik Redbaron was... Wat een playerskills...
Ik haat je niet.. ik mag je gewoon niet, daar zit nog een klein verschil inquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan je beter andersom zeggen. Jij kan het niet laten steeds te haten.
Ik sla ze met een knuppel op de kop en sleur ze mee mijn grot in.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik gebruik gewoon nog ouderwets ghb
Ik ben altijd bang dat ik niet hard genoeg sla en ze de kans krijgen om terug te slaanquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik sla ze met een knuppel op de kop en sleur ze mee mijn grot in.
Ok ok, gr gr.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:28 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik haat je niet.. ik mag je gewoon niet, daar zit nog een klein verschil in
Volgens mij wordt jij er zwanger alleen maar mooier opquote:
Nu ga je te ver denk ikquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volgens mij wordt jij er zwanger alleen maar mooier op
Blijft goedquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:23 schreef Kreator het volgende:
A catholic priest, a pedophile and a rapist walk into a bar.
He orders a beer.
Je kent me tochquote:
Ik hoop dat je heel hard je grote teen stootquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volgens mij wordt jij er zwanger alleen maar mooier op
quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop dat je heel hard je grote teen stoot.
Ach welnee, kleine teen... DAT is pas auquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik zeg: dit is erger dan een doodsverwensing!
Houd op man, niemand wordt mooier van en dikke pens, winderigheid, aambeien, stretchmarks en humeurwisselingen.quote:
quote:
Daarom.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Houd op man, niemand wordt mooier van en dikke pens, winderigheid, aambeien, stretchmarks en humeurwisselingen.
quote:
Je komt (whehehehe) in 'zijn' territorium (ToF). Daar houdt ie niet zo van kennelijk...quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal niet op ingaan. Bas heeft een hekel aan mij, God knows why, en laat geen gelegenheid onbenut om mij te bashen.
Dus daarom gaat ie zeiken?quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je komt (whehehehe) in 'zijn' territorium (ToF). Daar houdt ie niet zo van kennelijk...
Bas is speciaalquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je komt (whehehehe) in 'zijn' territorium (ToF). Daar houdt ie niet zo van kennelijk...
Ik postte hier eerder dan hijquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zoiets. We zijn er al aan gewend.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus daarom gaat ie zeiken?
Net een kat of een hond dat zijn territorium afbakent
quote:
Gefeliciteerd! Waar?quote:
Ja, schandaligquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
MAAR JE GING OOIT WEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Juist wel. Beetje rellen enzo. Nu Astrid er ook weer bij en de mooiste discussies komen over tafel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, schandalig. Toen kwam ik terug en bracht weer een klein beetje leven mee, is het verdomme nog niet goed
!
Astrid is voorgoed weg.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Juist wel. Beetje rellen enzo. Nu Astrid er ook weer bij en de mooiste discussies komen over tafel.
Mooiquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:27 schreef Samzz het volgende:
Eigen schuld dikke bult.
Gelukkig laat ik me niet zo makkelijk wegpesten, dus van mij zijn jullie nog niet af.
Henquote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:27 schreef Samzz het volgende:
Eigen schuld dikke bult.
Gelukkig laat ik me niet zo makkelijk wegpesten, dus van mij zijn jullie nog niet af.
Yes ma'am. Jij?quote:
Ach als je er eenmaal bent.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:55 schreef norich het volgende:
[..]
Ook!
Morgen weer naar school, nog niet zo'n zin in
Joa dan valt het misschien wel meequote:
whehequote:
Late reactie. Je gaat in Velp naar school?quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze zijn het aan het uitzoeken. Dus ik moet wachten tot Velp antwoord geeft.
Goddomme, heb ik weer.
Nee. Daar zit het onderwijsbureau.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Late reactie. Je gaat in Velp naar school?
Ahquote:
quote:
Ene moar?quote:
Gearnequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |