neequote:Op dinsdag 4 september 2012 08:39 schreef 100% Tukker het volgende:
Is het weer die tijd van de maand?
Kom maar opquote:Op dinsdag 4 september 2012 08:49 schreef 100% Tukker het volgende:
Met je martelen als je zo doorgaat!
* Cue_ rent als een gillend meisje wegquote:Op dinsdag 4 september 2012 08:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
* 100% Tukker pakt handdoek en emmer water
Goed.quote:
Aankleden. De stad in. Niksen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 08:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Goedemorgen Samzz.
Wat ga je vandaag allemaal doen?
* 100% Tukker Samzz microfoon voohoudt.
* 100% Tukker met kettingzaag achter Cue aan rent.quote:Op dinsdag 4 september 2012 08:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
* Cue_ rent als een gillend meisje weg
Daar zit je al best een tijdje, toch?quote:Op dinsdag 4 september 2012 08:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goed.Ik ben nu nog in brabant bij familie.
Nog steeds die 'bonk'?quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:03 schreef Kreator het volgende:
Ik ga vanmiddag naar een onafhankelijke garage waar ik ooit ben geweest. Die gast is Alfa expert. Kijken of hij wél snapt wat er mis is met m'n auto, want de dealer snapt het niet..
Nee. Nog steeds gekraak in de draagarm als het warm is en ik over drempels ga enzo. "100% opgelost" was dus niet 100% opgelost.quote:
Zo'n nieuwe draagarm zal wel niet goedkoop zijn of niet?quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee. Nog steeds gekraak in de draagarm als het warm is en ik over drempels ga enzo. "100% opgelost" was dus niet 100% opgelost.
Maar eens kijken wat hij ervan zegt, want echt vertrouwen in Munsterhuis heb ik niet meer.
Ik heb er 4 aan de voorkant, want 'sportieve auto'. Zijn allemaal al vervangen volgens de dealert. Volgens mij hebben ze ze gewoon niet vervangen de laatste keer.quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:10 schreef 100% Tukker het volgende:
Zo'n nieuwe draagarm zal wel niet goedkoop zijn of niet?
Logisch wel, ja.quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee. Nog steeds gekraak in de draagarm als het warm is en ik over drempels ga enzo. "100% opgelost" was dus niet 100% opgelost.
Maar eens kijken wat hij ervan zegt, want echt vertrouwen in Munsterhuis heb ik niet meer.
Dat lijkt me wel, toch. Dat geluid moet ergens vandaag komen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja. Ach ja. Hopen dat hij vanmiddag iets vindt.
Heb je dat überhaupt zelf visueel gecontroleerd?quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb er 4 aan de voorkant, want 'sportieve auto'. Zijn allemaal al vervangen volgens de dealert. Volgens mij hebben ze ze gewoon niet vervangen de laatste keer.
Daar kun je zelf weinig aan zien.quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heb je dat überhaupt zelf visueel gecontroleerd?
Toch wel dat ze nieuw zijn?quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daar kun je zelf weinig aan zien.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
Spot het nieuwe onderdeel:
A) de draagarm
B) de draagarm
C) de draagarm
of
D) de draagarm
Lekker om de hoek weer...quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:02 schreef Samzz het volgende:
Dit weekend is er in Barneveld een grote aquariumbeurs.
Oh en natuurlijk ook terraria en paludaria.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |