abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116416837
Prima dat hij lijstduwer is. Ik snap alleen bij god niet waarom zo'n slimme kerel als Van Rossem, die de dingen meestal vanuit een redelijk onafhankelijk standpunt de zaken bekijkt, op zo'n kritiekloze manier al het hedendaagse PvdA-dogma spuit. Het wordt wat vermoeiend als hij weer eens ergens laat optekenen dat het 'evident' is dat we alles van de EU maar moeten volgen, en dat iedereen die daaraan twijfelt een zeikerd is.
pi_116425417
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2012 08:42 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Hij heeft in Utrecht een flinke bijdrage geleverd aan het stemmenaantal. Gaat ook landelijk veel stemmen opleveren, gok ik. Slim van de partij om hem te ronselen.
Ongetwijfeld dat het slim is van de partij maar het zegt genoeg over het niveau van de aanhangers.
pi_116426665
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:38 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ongetwijfeld dat het slim is van de partij maar het zegt genoeg over het niveau van de aanhangers.
Meer dan genoeg!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit, dus.
pi_116426783
quote:
14s.gif Op woensdag 5 september 2012 17:10 schreef Buitendam het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 07:42 schreef Dr.Nikita het volgende:
Vooral PvdA-ers zijn wel erg wanhopig dat ze een ongewassen beer annex entertainer adoreren als een politieke messias terwijl ze kinderlijk naïef zijn dat ze niet eens in de gaten hebben dat hij een meester is het stroopsmeren.
In 1 woord samengevat: Simpelheid
  woensdag 5 september 2012 @ 17:18:34 #55
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_116426983
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Kijk, die nam dus zijn verantwoordelijkheid. En dat is van Rossem niet van plan.
Theo Joekes was dan ook geen lijstduwer. Het was een zittend Kamerlid, dat op een onverkiesbare plaats was gezet. Dit omdat hij in conflict kwam met de partijleiding ten tijde van zijn lidmaatschap van de parlementaire-enquetecommissie die de RSV-affaire onderzocht.
pi_116427169
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 17:13 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

[..]

In 1 woord samengevat: Simpelheid
Hoe kan een bijzonder hoogleraar en historicus nou simpel zijn? Dat zijn ideeën en gedachten niet stroken met die van jou is mogelijk, maar om het als simpelheid weg te zetten, begrijp ik niet.

Ik had hetzelfde met Pim Fortuyn. Dat vond ik zo'n nare man met de meest belachelijke ideeën, maar simpel kon ik hem niet noemen met zijn titels en diploma's op zak. Was gewoon een slimme gozer.
Dit, dus.
pi_116427266
quote:
14s.gif Op woensdag 5 september 2012 17:23 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Hoe kan een bijzonder hoogleraar en historicus nou simpel zijn? Dat zijn ideeën en gedachten niet stroken met die van jou is mogelijk, maar om het als simpelheid weg te zetten, begrijp ik niet.

Ik had hetzelfde met Pim Fortuyn. Dat vond ik zo'n nare man met de meest belachelijke ideeën, maar simpel kon ik hem niet noemen met zijn titels en diploma's op zak. Was gewoon een slimme gozer.
Ik heb het over zijn aanhangers die op PvdA stemmen vanwege hem.
pi_116428584
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 17:18 schreef freako het volgende:

[..]

Theo Joekes was dan ook geen lijstduwer. Het was een zittend Kamerlid, dat op een onverkiesbare plaats was gezet. Dit omdat hij in conflict kwam met de partijleiding ten tijde van zijn lidmaatschap van de parlementaire-enquetecommissie die de RSV-affaire onderzocht.
Oh, dat maakt het idd een ander verhaal.
Erg fijn voor hem dat hij met zoveel voorkeursstemmen gekozen is.
pi_116435282
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 09:46 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Het is inderdaad meer de onzekerheid van anderen, omdat minder dan 1 keer per dag douchen in Nederland tegenwoordig een taboe is.
Tja, ik zeg ook dat ik elke dag douche, maar dat lieg ik keihard :D
Een mens die het beste voorheeft met zijn huid en gezondheid douchet 1x in de 2 dagen ofzo. En niet met zeep, maar gewoon goed spoelen en schrobben met die washand :Y
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_116460195
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 17:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh, dat maakt het idd een ander verhaal.
Erg fijn voor hem dat hij met zoveel voorkeursstemmen gekozen is.
Het was ook om te illustreren dat het wel eens gebeurd dat iemand met voorkeurstemmen gekozen wordt in de tweede kamer.
There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Actief in Sport, Travel, Theater, Taal en Kunst.
Leest momenteel: Mike's election guide.
pi_116462032
Ik vind het niet echt kiezersbedrog, hij geeft immers van tevoren aan dat hij niet in de kamer gaat zitten.
Ik mag MVR zijn stijl wel :)
  vrijdag 7 september 2012 @ 09:00:26 #62
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_116489053
Altijd genieten, die Maarten.

Veel van wat hij zegt komt eigenlijk neer op: Dat is jouw mening en dat mag jij vinden, maar je bent achterlijk want je bent het niet eens met mij.

Maar de manier waarop hij dat zegt. _O_
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 7 september 2012 @ 09:03:25 #63
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_116489115
Lijstduwers en democratie.
Zet dan gewoon lekkere wijven op je kandidatenlijst. :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')