http://www.volkskrant.nl/(...)d-verkiezingen.dhtmlquote:De EO en de VARA slaan de handen ineen op de late avonden rond de verkiezingen van 12 september. De redacties van Knevel & Van den Brink en Pauw & Witteman maken drie weken lang één programma, elke avond om 23:00 uur. Dat hebben beide omroepen vanmorgen bekendgemaakt.
Jeroen Pauw en Paul Witteman (VARA) zouden eigenlijk pas op 17 september weer terugkeren van een lange vakantie. Traditiegetrouw nemen Andries Knevel en Tijs van den Brink (EO) de honneurs waar. Zij vielen met hun neus in de boter toen bleek dat de verkiezingsdatum op 12 september werd vastgesteld. Toch maken ze nu een knieval voor het VARA-duo, dat uiteraard baalde van de situatie. Het delen van de zendtijd 'is besloten na collegiaal overleg', verklaart de EO.
1 voor de verkiezingen
De talkshow krijgt drie weken lang een andere naam; '1 voor de verkiezingen' en komt vanaf één locatie. Het is te zien van maandag 3 tot en met vrijdag 21 september: het loopt ná de verkiezingen van 12 september dus nog door in de week van Prinsjesdag. Pauw en Witteman leveren dus ook één 'eigen week' in. Beide duo's presenteren om en om.
VARA-programmadirecteur Frans Klein en EO-directeur Arjan Lock laten in een persbericht de volgende gezamenlijke reactie optekenen: 'Het is uniek dat twee geprofileerde duo's afwisselend de verkiezingen gaan coveren in een verrassend, dagelijks programma. Ten tijde van groot landelijk nieuws hebben twee verschillende omroepen de handen ineen geslagen om hét nationale programma rond de politieke verkiezingen te maken.'
Zeg dat..quote:Op maandag 3 september 2012 23:45 schreef alors het volgende:
[..]
Je vrijheid in de handen van Fredje Teeven leggen
Heb jij iets te verbergen ofzo?quote:Op maandag 3 september 2012 23:45 schreef alors het volgende:
[..]
Je vrijheid in de handen van Fredje Teeven leggen
quote:Op maandag 3 september 2012 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij iets te verbergen ofzo?
Welke partij wel eigenlijk?quote:Op maandag 3 september 2012 23:45 schreef Ravvie het volgende:
[..]
SP heeft per definitie geen oplossingen.
Jij niet.. Wat triestquote:Op maandag 3 september 2012 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doet me denken aan het spotje van de PiratenPartij:quote:Op maandag 3 september 2012 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
T lijkt Fleur Agema of haar grote baas wel.quote:Op maandag 3 september 2012 23:48 schreef Ravvie het volgende:
Heerlijk zo'n Roemer. Lekker populistische praat, over zielige oma's wassen en "dat dat kan in Nederland!!". Maar uiteraard weer geen enkel idee over hoe hij alles wil gaan betalen.
Volledig mee eens. Jammer alleen dat Rutte geen veel sterkere indruk maakt. Dat irritante geapplaudisseer doet wellicht anders vermoeden, maar het is allemaal tamelijk slap.quote:Op maandag 3 september 2012 23:48 schreef Ravvie het volgende:
Heerlijk zo'n Roemer. Lekker populistische praat, over zielige oma's wassen en "dat dat kan in Nederland!!". Maar uiteraard weer geen enkel idee over hoe hij alles wil gaan betalen.
Wel een waardeloze metafoor. Ondanks dat ik het met het punt eens benquote:Op maandag 3 september 2012 23:48 schreef HeavenSmiles het volgende:
[..]
Doet me denken aan het spotje van de PiratenPartij:
Doe jij 's-ochtends de deur van je huis op slot? Doe je dat om iets te verbergen?
Ik ben naakt onder m'n kleren.quote:Op maandag 3 september 2012 23:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nouja, ik draag soms een broek.
Je hebt werkelijk geen flauw idee van wat privacy inhoudt kennelijkquote:Op maandag 3 september 2012 23:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nouja, ik draag soms een broek.
Ik vond het ook niet echt overtuigend.quote:Op maandag 3 september 2012 23:49 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Wel een waardeloze metafoor. Ondanks dat ik het met het punt eens ben
Tijd voor de minister van feest!quote:Op maandag 3 september 2012 23:48 schreef HeavenSmiles het volgende:
[..]
Doet me denken aan het spotje van de PiratenPartij:
Doe jij 's-ochtends de deur van je huis op slot? Doe je dat om iets te verbergen?
Dan moet je het verkiezingsprogramma of de CPB doorrekening eens lezen. Daarin maken ze weldegelijk keuzes, en presenteren ze bezuinigingen (en belastingverhogingenquote:Op maandag 3 september 2012 23:48 schreef Ravvie het volgende:
Pics van jezelf?quote:Op maandag 3 september 2012 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt werkelijk geen flauw idee van wat privacy inhoudt kennelijk
Is alquote:Op maandag 3 september 2012 23:51 schreef Eenskijken het volgende:
mag dit topic een reeks gemaakt worden?
Ja waar is oppermod Erik nu?quote:Op maandag 3 september 2012 23:51 schreef Eenskijken het volgende:
mag dit topic een reeks gemaakt worden?
Ik heb niet de CPB berekeningen doorgenomen. Maar als het daar wel in staat, snap ik niet waarom Roemer dat dan niet gewoon een keer meldt in het debat. De VVD is inderdaad ook niet geweldig.quote:Op maandag 3 september 2012 23:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan moet je het verkiezingsprogramma of de CPB doorrekening eens lezen. Daarin maken ze weldegelijk keuzes, en presenteren ze bezuinigingen (en belastingverhogingen).
Wellicht niet jouw keuzes, en onvoldoende bezuinigingen, maar het is niet zo dat de SP tegenwoordig alleen maar overal tegen is en niet met oplossingen aankomt. Al zijn het meestal niet de meest genuanceerde oplossingen. Maar de VVD is net zo min genuanceerd in hun oplossingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |