Kan ik me voorstellen. Het is ook overrated.quote:Op maandag 3 september 2012 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik blijf denk ik liever maagd dan dat ik een pityfuck krijg.
Liever een pityfuck dan geen fuckquote:Op maandag 3 september 2012 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Het is ook overrated.
Ja anders voel ik me nog onaantrekkelijker dan nu.quote:Op maandag 3 september 2012 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Het is ook overrated.
Precies, ditquote:Op maandag 3 september 2012 22:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Liever een pityfuck dan geen fuck
quote:Op maandag 3 september 2012 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
Een jaar geleden leek elke vorm van seks me eigenlijk wel wat, nu lijkt het me eigenlijk bar weinig aan als je niet om iemand geeft. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik me er niet echt wat bij voor kan stellen.
Jij zou tenminste seks kunnen krijgen. Niet zeuren.quote:Op maandag 3 september 2012 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja anders voel ik me nog onaantrekkelijker dan nu.
Houden zo.quote:Op maandag 3 september 2012 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
Een jaar geleden leek elke vorm van seks me eigenlijk wel wat, nu lijkt het me eigenlijk bar weinig aan als je niet om iemand geeft. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik me er niet echt wat bij voor kan stellen. Seks als puur lichamelijk iets zonder dat er gevoel bij komt kijken lijkt me toch minder leuk.
Ik ook niet dus een jaar geledenquote:Op maandag 3 september 2012 22:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]Dit had ik nou nooit van je verwacht
Ik dacht tijdens de discussie steeds dat jij antwoord gaf, met je D66 avatarquote:
Volgens mij ben je afgelopen jaar wel gegroeidquote:Op maandag 3 september 2012 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook niet dus een jaar geleden
Zit je op Cu2 ofzo?quote:
Dat was ik ook onder mijn subaccount welke ten onrechte geverifieerd isquote:Op maandag 3 september 2012 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht tijdens de discussie steeds dat jij antwoord gaf, met je D66 avatar.
Ja maar ik ben nu ook niet meer een explosie van seksuele frustratiequote:Op maandag 3 september 2012 22:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Volgens mij ben je afgelopen jaar wel gegroeid
Ach seks is overrated als je maagd bent.quote:Op maandag 3 september 2012 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij zou tenminste seks kunnen krijgen. Niet zeuren.
Seks met liefde is het fijnste dat er is.quote:Op maandag 3 september 2012 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
Een jaar geleden leek elke vorm van seks me eigenlijk wel wat, nu lijkt het me eigenlijk bar weinig aan als je niet om iemand geeft. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik me er niet echt wat bij voor kan stellen. Seks als puur lichamelijk iets zonder dat er gevoel bij komt kijken lijkt me toch minder leuk.
Als je eenmaal weet hoe het is, wil je niet anders meerquote:Op maandag 3 september 2012 22:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach seks is overrated als je maagd bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |