abonnement Unibet Coolblue
pi_116487901
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2012 03:58 schreef epicbeardman het volgende:

Volgens mij was dat al in seizoen 3 bekend gemaakt , nog 8uur breaking bad!

Rond die tijd dan hé
oh, was mij totaal ontgaan... jammer!!!!
  vrijdag 7 september 2012 @ 16:00:12 #228
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_116502033
And there are still no americans in Bagdad !!
  vrijdag 7 september 2012 @ 16:26:56 #229
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_116503042
Iemand die een playlistje wil samenstellen met de Breaking Bad muziek? :P
pi_116503184
Mocht je Spotify hebben is dit de playlist met alle muziek die gebruikt is in BB. De playlist word ook steeds aangevuld zodra er nieuwe episodes uitgekomen zijn met nieuwe muziek.
  vrijdag 7 september 2012 @ 16:37:23 #231
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_116503554
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 16:29 schreef FredVleespet het volgende:
Mocht je Spotify hebben is dit de playlist met alle muziek die gebruikt is in BB. De playlist word ook steeds aangevuld zodra er nieuwe episodes uitgekomen zijn met nieuwe muziek.
^O^ 5 uur (dus 1/2 van m'n maandelijks toegestane gratis hoeveelheid :7)
pi_116510823
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:34 schreef Rectum het volgende:

wel tof dat zo'n lang gewacht hebben met zo'n toepasselijk nummer
Ik moet ook zeggen dat die scene ook wel echt geniaal gedaan was. Alles klopte, één van mijn favo scène van heel de serie.
  zaterdag 8 september 2012 @ 01:45:22 #233
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116526807
Eindelijk de tijd gehad om te kijken. Ik snap niet waarom men zo zeurt over het einde. Ja, het heeft een deus ex machina-element, maar daarmee is het niet meteen slecht. Er is voldoende opgebouwd naar dit moment (zoals het 'ticking' horloge op het betreffende boek) en überhaupt het hele gebeuren met 'W.W.', dus daarmee haal je het deus ex machina-element er weer deels uit. Als het echt deus ex machina was, dan zou het boek nu uit het niets opgedoken zijn. En het moest op toevalligheid aankomen. Juist omdat onderzoek bij Gus ook niet werkte, terwijl het antwoord voor hun neus lag. Hetzelfde is met Heisenberg het geval, het antwoord ligt voor hun neus, maar ze komen er maar niet. Er is een duwtje nodig. Nét die ene duw om de shit te laten rollen. En die duw is toevalligheid. Zoals het ook in het echte leven altijd gaat. Alles draait om toevalligheid.

Plus er staat nu met het vermoeden van Hank zoveel meer open dan wanneer Hank hem op heterdaad zou betrappen (zoals in de RV). Dan zou er niets resten dan een saaie arrestatie. Nu gaat er echter shit rollen en die shit kan alle kanten op spetteren.

Ik ben erg benieuwd wat Hank gaat doen. Het is toch familie hè?
This isn't even my final form.
pi_116526885
^ Dat.
  zaterdag 8 september 2012 @ 01:57:19 #236
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116526979
En laten we niet vergeten dat Walt gestopt was en dat Hank na zijn tegenslag (die 10 mannen vermoord, zijn enige kans op informatie) waarschijnlijk ook de moed had opgegeven, zoals bleek toen hij met Walt praatte over zijn zomerbaantje. Er viel dus niets meer op heterdaad te betrappen. Het is juist mooi dat de sporen die Walt nalaat, zijn ondergang worden (je kan geen kingpin worden zonder sporen na te laten).
This isn't even my final form.
pi_116527785
[quote]0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:01 schreef Geo4kant het volgende:
Walt Jr is gewoon unne mongol jonge.
[/quote

Lijkt me sterk. Zoek eens Down syndrome op in de wiki.
pi_116527820


[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2012 08:50:13 ]
pi_116528766
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 01:45 schreef Levolution het volgende:
Eindelijk de tijd gehad om te kijken. Ik snap niet waarom men zo zeurt over het einde. Ja, het heeft een deus ex machina-element, maar daarmee is het niet meteen slecht. Er is voldoende opgebouwd naar dit moment (zoals het 'ticking' horloge op het betreffende boek) en überhaupt het hele gebeuren met 'W.W.', dus daarmee haal je het deus ex machina-element er weer deels uit. Als het echt deus ex machina was, dan zou het boek nu uit het niets opgedoken zijn. En het moest op toevalligheid aankomen. Juist omdat onderzoek bij Gus ook niet werkte, terwijl het antwoord voor hun neus lag. Hetzelfde is met Heisenberg het geval, het antwoord ligt voor hun neus, maar ze komen er maar niet. Er is een duwtje nodig. Nét die ene duw om de shit te laten rollen. En die duw is toevalligheid. Zoals het ook in het echte leven altijd gaat. Alles draait om toevalligheid.

Plus er staat nu met het vermoeden van Hank zoveel meer open dan wanneer Hank hem op heterdaad zou betrappen (zoals in de RV). Dan zou er niets resten dan een saaie arrestatie. Nu gaat er echter shit rollen en die shit kan alle kanten op spetteren.

Ik ben erg benieuwd wat Hank gaat doen. Het is toch familie hè?
_O_

En inderdaad is het spannend wat Hank gaat doen. De behandelingen van Hank zijn betaald van drugsgeld (alhoewel dat weet hij nog niet) en tevens zit de grote Heisenberg al die tijd recht voor Hank z'n neus, dat wordt lastig verklaren op het bureau. :P
  zaterdag 8 september 2012 @ 11:53:51 #241
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_116530402
quote:
quote:
Final guy comes in; doc asks what's the trouble. Guy says, "I can't eat, I can't sleep, and I'm bleeding from my ears and every orifice." Doctor looks at the blood trickling out the guys ears, says "Aha! You have Ebola!" Then he prepares a syringe of green liquid -- something weird, looks like jello or something -- shoots it into the guy's leg and sends him off: "You're cured!" The guy wobbles out, still bleeding. Doctor's nurse hears this and says: "Doctor, what are you doing? There's no cure for Ebola." Doctor: "Sure, there is." Nurse: "What is it?" Doc says, "Death. Call the coroner, would you? I just injected that man with cyanide and he should be dropping over any second now."
  zaterdag 8 september 2012 @ 12:28:29 #242
67174 Dos37
Come on Twente
pi_116531105
Kan Walt trouwens niet gewoon zeggen dat hij Gale inderdaad kende en zelfs een beetje op weg had geholpen met zijn formules, maar hij het destijds niet had gezegd omdat hij niet in de problemen wilde komen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_116531150
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 12:28 schreef Dos37 het volgende:
Kan Walt trouwens niet gewoon zeggen dat hij Gale inderdaad kende en zelfs een beetje op weg had geholpen met zijn formules, maar hij het destijds niet had gezegd omdat hij niet in de problemen wilde komen.
Dat zou een aardige parallel zijn met de manier waarop Gus verklaarde in contact te zijn geweest met Gale.
  zaterdag 8 september 2012 @ 12:34:59 #244
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116531216
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 12:28 schreef Dos37 het volgende:
Kan Walt trouwens niet gewoon zeggen dat hij Gale inderdaad kende en zelfs een beetje op weg had geholpen met zijn formules, maar hij het destijds niet had gezegd omdat hij niet in de problemen wilde komen.
Of "ik kende Gale nog van de universiteit, samen thesis gedaan en dankzij mij had hij een 9 dus daarom aanbidt hij mij". :')

Maar ik denk dat er nu verscheidene lampjes gaan branden bij Hank, het wordt zo'n "het moet wel zo zijn, maar wat moet ik nu doen?" dilemma voor Hank. Ik hoop dat de makers zich gaan focussen op deze psychologische strijd, een M60 is leuk maar er valt nu zoveel meer uit te werken. Daarom is het ook wel jammer dat ze dit in 8 eps moeten proppen.
This isn't even my final form.
  zaterdag 8 september 2012 @ 16:48:22 #245
355874 IPA
Bitter en Fruitig
pi_116537142
Kan me hier eindelijk in mengen. Wilde niet in dit topic kijken voordat ik alles had gezien i.v.m. spoilers en nu heb ik alles gezien.

Ik ben echt benieuwd hoe het af gaat lopen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus ik ben wel benieuwd of hij uiteindelijk gaat vluchten of dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shit gaat in ieder geval de fan een beetje raken denk ik.

Een jaar wachten, bah bah.

Als ik naar Hank's blog kijk dan zou je haast denken dat het een persoonlijke klopjacht gaat worden, wat natuurlijk met flink wat familie-drama gepaard zal gaan.

quote:
You see something like that and you know: this isn't a disease that has a cure. These aren't patients any more we're talking about. Calling them animals isn't fair to animals. They're not criminals, or drug-dealers, or even people. They're monsters. Plain and simple. All you can do with a monster is all you can do with a guy with Ebola. Put him down.
pi_116537434
Ik hoop stiekem op een extra seizoen... als zijnde een cadeautje voor de fans.
pi_116537712
Ik ben juist blij dat het stopt. Breng het maar tot een goed einde, niet te lang mee doorgaan.
  zaterdag 8 september 2012 @ 17:31:12 #248
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_116538284
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2012 17:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik hoop stiekem op een extra seizoen... als zijnde een cadeautje voor de fans.
Of er komt echt nog een film :P.
  zaterdag 8 september 2012 @ 18:33:13 #249
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_116539828
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 17:11 schreef BankAardappel het volgende:
Ik ben juist blij dat het stopt. Breng het maar tot een goed einde, niet te lang mee doorgaan.
Precies. Een extra seizoen of film zou ik juist niet zien als een cadeautje voor de fans.
  zaterdag 8 september 2012 @ 18:36:32 #250
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_116539918
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 12:34 schreef Levolution het volgende:

[..]

Of "ik kende Gale nog van de universiteit, samen thesis gedaan en dankzij mij had hij een 9 dus daarom aanbidt hij mij". :')

En dan checkt Hank even dat Gale en Walt nooit bij elkaar op de universiteit hebben gezeten en er dus niks klopt van het verhaal. :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')